eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie zabudowy tarasu w postaci konstrukcji ogrodu zimowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Warszawa: Wykonanie zabudowy tarasu w postaci konstrukcji ogrodu zimowego
Numer ogłoszenia: 163616 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania , ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5534000, faks 022 5534001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wz.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zabudowy tarasu w postaci konstrukcji ogrodu zimowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy tarasu, w postaci konstrukcji ogrodu zimowego, przy łączniku budynków głównych A, B i C Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót określonych w dokumentacji projektowej oraz wszelkie niezbędne czynności mające na celu prawidłowe wykonanie zadania, w tym w szczególności: -wykonanie wszystkich prac przewidzianych w dokumentacji projektowej, -dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania zadania, -poprawienie ewentualnych błędów, niedociągnięć w dokumentacji projektowej - w przypadku ich stwierdzenia, -sporządzenie dokumentacji powykonawczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) dokonają wizji lokalnej obiektu przeznaczonego do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 2. Warunek określony w pkt 1 ppkt 1 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Warunek określony w pkt 1 ppkt 2 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia następujące wymogi: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 (trzy) zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych, na które wymagane jest pozwolenie na budowę, o wartości przekraczającej 350 000 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każde, potwierdzone dokumentem wystawionym przez zlecającego, świadczącym o należytym ich wykonaniu, w tym co najmniej 2 (dwa) zamówienia, których przedmiotem było wykonanie konstrukcji ogrodu zimowego; 2) przydzieli do wykonania zamówienia osoby posiadające doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac, w tym osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia elektryczne (świadectwo kwalifikacyjne). 4. Warunek określony w pkt 1 ppkt 3 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia następujące wymogi: 1) w ostatnim roku obrotowym osiągnął przychód netto ze sprzedaży nie mniejszy niż 900 000 zł (dziewięćset tysięcy złotych); UWAGA: przy ocenie spełniania niniejszego warunku jako ostatni rok obrotowy zamawiający weźmie pod uwagę: - w przypadku wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - ostatni rok obrotowy, za który upłynął termin sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego, wg stanu na dzień otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu; - w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - rok 2008. 2) posiada lub w okresie trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu posiadał na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych); 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę nie mniejszą niż 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych). 5. Warunek określony w pkt 1 ppkt 4 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca (lub osoba przez niego upoważniona) przed terminem składania ofert dokona wizji lokalnej obiektu przeznaczonego do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia i złoży w ofercie stosowne oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z pkt m) niniejszej sekcji ogłoszenia-poniżej). Wizja lokalna jest dokonywana w obecności przedstawiciela zamawiającego. Termin wizji należy ustalić telefonicznie z Panią Alicją Zielonka - tel. 0-22 55-34-030. 6. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców występujących wspólnie: 1) warunek opisany w pkt 2 musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie (niespełnienie warunku przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie powoduje wykluczenie wszystkich); 2) warunki opisane w pkt 3 ppkt 1 i 2 muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie; 3) warunek opisany w pkt 4 ppkt 1 muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, z zastrzeżeniem, że każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować osiągniecie w ostatnim roku obrotowym dodatniego przychodu netto ze sprzedaży; 4) warunek opisany w pkt 4 ppkt 2 muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie; 5) warunek opisany w pkt 4 ppkt 3 musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem, że każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 6) warunek opisany w pkt 5 muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie; 7) podleganie wykluczeniu z postępowania przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie powoduje wykluczenie wszystkich. 7. Oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa. Ocena będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; d) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości przekraczającej 350 000 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; e) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt d), zostały wykonane należycie (referencje, opinie, itp.), wystawione przez podmioty, na rzecz których były zrealizowane zamówienia; f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - POTENCJAŁ KADROWY; g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; h) dokumenty stwierdzające, że osoba proponowana przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia: - decyzja w sprawie przyznania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, - aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis na listę jej członków; i) dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt f), posiada wymagane uprawnienia elektryczne (świadectwo kwalifikacyjne); j) rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - oświadczenie o wysokości przychodu netto ze sprzedaży za rok 2008, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - OŚWIADCZENIE O WYSOKOŚCI PRZYCHODU; k) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; informacja musi być sporządzona w sposób umożliwiający ocenę spełniania przez wykonawcę warunku opisanego w pkt 4 ppkt 2 niniejszej sekcji ogłoszenia; l) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; jeżeli ważność ubezpieczenia zależy od opłacenia składki, a z polisy nie wynika, że składka ubezpieczeniowa została opłacona, należy załączyć również dowód/dowody zapłacenia składki; m) oświadczenie potwierdzające dokonanie wizji lokalnej obiektu przeznaczonego do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - OŚWIADCZENIE-WIZJA LOKALNA. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt b) i c) składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów (...) [Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.]..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wz.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Wydziału Zarządzania UW (adres w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia), pokój nr C234.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie realizacji niniejszego zamówienia (zamówienie podstawowe), zamówień uzupełniających, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 2. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających, jeżeli wystąpi potrzeba ich wykonania spowodowana okolicznościami trudnymi do przewidzenia. 3. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone w okresie 3 lat od zawarcia umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.