Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Dąbrowa Białostocka: SPZOZ/art. spożywcze/07/08
Numer ogłoszenia: 163610 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. M. C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121206, fax 085 7121206 w. 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.home
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ/art. spożywcze/07/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do magazynu spożywczego SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej 1. mięso i przetwory mięsne 2. Pieczywo 3. Różne artykuły spożywcze 4. Mleko 5. Artykuły mleczarskie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.81.11.00 - Chleb Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.11.00 - Chleb Oryginalny kod CPV: 15.81.14.00 - Bułeczki Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.14.00 - Bułeczki Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.51.10.00 - Mleko Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.10.00 - Mleko Oryginalny kod CPV: 15.55.00.00 - Klasyfikowane produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.55.00.00 - Klasyfikowane produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie i niniejszej SIWZ b) Spełnią wszystkie warunki i dostarczą wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ c) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy . 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy: a) nie spełniają warunków udziału w stepowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1. Prawa zamówień c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania. d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania e) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych 3. zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia d) zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia . e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczaniu ceny f) wykonawca w terminie 7 dni nie od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy 2) Formularz cenowy opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie i podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4) Oświadczenie, ze pojemniki w których będą dostarczane artykuły spożywcze będą posiadały atest PZH, dopuszczający je do kontaktu z żywnością 5) Oświadczenie , że dostarczane wyroby będą odpowiadały polskim normom - 6) Oświadczenie o wdrożeniu lub wdrażaniu systemu HACCP - dotyczy Pakietu 7) Oświadczenie , że termin przydatności do spożycia dostarczanych wyrobów nie będzie krótszy niż 2/3 terminu przewidzianego dla danego wyrobu. 8 ) Kserokopia zaświadczenia o pozostawaniu producenta oferowanych w niniejszym postępowaniu wyrobów pod stałym nadzorem weterynaryjnym i nadaniu producentowi weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego. 9) Oświadczenie, że oferowane wyroby będą przewożone do zamawiającego właściwym środkiem transportu - samochód typu chłodnia w pojemnikach posiadających atest PZH (dopuszczających pojemniki do kontaktu z żywnością ) regularnie mytych i dezynfekowanych 10) Oświadczenie, że przy każdej dostawie pojemniki w których dostarczane będą wyroby opatrzone będą etykietą umieszczoną na zewnątrz , która będzie zawierać nazwę i adres producenta , weterynaryjny numer identyfikacyjny, nazwę i adres sprzedawcy oraz nazwę towaru, wagę i datę produkcji. - W/w dokumenty, powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. M.C. Skłodowskiej 15 Dąbrowa Białostocka Administracja.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej ul. M.C. Skłodowskiej 15 Dąbrowa Białostocka Administracja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso i przetwory mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wieprzowe i drobiowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHleb, bułki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
- Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej położonej na działce nr 181 (obręb Bagny) oraz na działce nr 125 (obręb Olsza) w gminie Dąbrowa Białostocka
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Reszkowcach
więcej: przetargi DĄBROWA BIAŁOSTOCKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie
- sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - warzyw i owoców dla Opolskiego Centrum Edukacji
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej w Sokołach ul. Kościelna 5, 18-218 Sokoły w okresie od 08.09.2025r do 16.01.2026r"
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.