eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu specjalistycznego do badań, pomiarów i analiz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Łódź: Dostawa sprzętu specjalistycznego do badań, pomiarów i analiz
Numer ogłoszenia: 163582 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313500, fax 042 6313502.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu specjalistycznego do badań, pomiarów i analiz.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na IX zadań. Zadanie I - komora klimatyczna, Zadanie II - układ do pomiaru strumienia ciepła (rejestrator + przetworniki). Zadanie III - system termograficzny I Zadanie IV - wielofunkcyjna samobieżna sonda statyczna z systemem rejestrującym i zestawem kotwiącym Zadanie V - system termograficzny II Zadanie VI - Miernik wibracji Zadanie VII - Ekstensometr do pomiaru wydłużenia bezpośrednio na próbce Zadanie VIII - Ultradźwiękowy miernik grubości materiałów Zadanie IX - Komputerowy system akwizycji danych do pomiarów statycznych i dynamicznych

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca wraz z : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć również stosowne umowy regulujące współpracę podmiotów (osób) występujących wspólnie. b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. d)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: Wymagane jest wskazanie zrealizowanych dostaw sprzętu specjalistycznego do badań, pomiarów analiz o podobnym przeznaczeniu i funkcjach jak oferowany przez danego Wykonawcę sprzęt o łącznej wartości netto wynoszącej łącznie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 150% wartości oferty netto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Gwarancja - 15

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź pokój 002.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Łódzka Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź Dziekanat Wydziału (pokój 105).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.10.2007.

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup komory klimatycznej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora klimatyczna o pojemności 800 l - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 33.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 85
      • 2. Gwarancja - 15

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup układu do pomiaru strumienia ciepła (rejestrator + przetworniki).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ do pomiaru strumienia ciepła (rejestrator + przetworniki) - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 33.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 85
      • 2. Gwarancja - 15

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup systemu termograficznego I.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletnie wyposażony system termograficzny czasu rzeczywistego uniwersalnego stosowania - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 33.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 85
      • 2. Gwarancja - 15

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wielofunkcyjnej samobieżnej sondy statycznej z systemem rejestrującym i zestawem kotwiącym.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjna samobieżna sonda statyczna z systemem rejestrującym i zestawem kotwiącym - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 33.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 85
      • 2. Gwarancja - 15

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup systemu termograficznego II.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System Termograficzny - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 33.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 85
      • 2. Gwarancja - 15

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup miernika wibracji.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik wibracji - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 33.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 85
      • 2. Gwarancja - 15

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup ekstensometru do pomiaru wydłużenia bezpośrednio na próbce.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekstensometr do pomiaru wydłużenia bezpośrednio na próbce - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 33.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 85
      • 2. Gwarancja - 15

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup ultradźwiękowego miernika grubości materiałów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ultradźwiękowy miernik grubości materiałów - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 33.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 85
      • 2. Gwarancja - 15

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup komputerowego systemu akwizycji danych do pomiarów statycznych i dynamicznych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputerowy system akwizycji danych do pomiarów statycznych i dynamicznych - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 33.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 85
      • 2. Gwarancja - 15

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.