eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Dostawy środków czystości (znka sprawy 11 /2012)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Potulice: Dostawy środków czystości (znka sprawy 11 /2012)
Numer ogłoszenia: 163557 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115359 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości (znka sprawy 11 /2012).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy środków czystości , które zostało podzielone na 8 części grup. Ilości szacunkowe środków czystości wyszczególnionych we wszystkich grupach częściach mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych środków czystości będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Termin ważności dostarczanych środków czystości, minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego.Zamawiający opisując przedmiot zamówienia podał maksymalną gramaturę, ilość j.m. np. szt. w opakowaniu, pojemność albo litraż opakowania, jakie chce uzyskać. W takim przypadku wykonawca może zaoferować artykuł w takim samym opakowaniu lub mniejszym. W przypadku artykułów określonych w pkt 8 grupa 8 ppkt 1 - Podpaski higieniczne, ppkt 3 - Krem do pielęgnacji dłoni, ppkt 4 - Pasta BHP, ppkt 5 - Proszek do prania, wykonawca oferuje artykuł o takiej gramaturze, pojemności ml lub szt. w opakowaniu jak w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku artykułu określonego w pkt 5 grupa 5 ppkt 3 - Środek do dezynfekcji obuwia zamawiający podał minimalną wartość środka w opakowaniu w ml. W przypadku, w którym zamawiający określił przedział np. w grupie 7 pkt 7 ppkt 14 - ręcznik papierowy wykonawca oferuje opakowanie, w którym ilość artykułu odpowiada wartości określonej w przedziale. Jeżeli oferowany artykuł jest w opakowaniu mniejszym niż opakowanie określone przez zamawiającego w formularzu cenowym w kolumnie Przedmiot zamówienia oraz Ilość szacunkowa, to w miejscach wykropkowanych w kolumnie Ilość szacunkowa wykonawca wpisuje taką ilość opakowań op., aby ich łączna gramatura, litraż, pojemność lub ilość j.m. np. szt. w opakowaniu odpowiadały wartości określonej w nawiasie, w kolumnie ilość szacunkowa. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podaną w kg, litrach, ml, szt. lub rolek to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 10,7 op. = 11 op. lub 10,1 op. = 11 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w litrach, kg, ml, szt. lub rolek. Jeżeli wykonawca oferuje środek czystości w opakowaniu, którego jednostka miary j.m. jest inna niż żądał zamawiający, np. zamawiający żądał opakowanie w mililitrach, a wykonawca oferuje opakowanie w gramach, wykonawca przelicza j.m. oferowanego opakowania na j.m. opakowania, które żądał zamawiający. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty dokument wystawiony przez producenta lub inny uprawniony organ lub podmiot, z którego wynika, jaki jest sposób przeliczania j.m. oferowanego przez wykonawcę opakowania na j.m., jakich żądał zamawiający. Wykonawca w formularzu cenowym załącznik nr 1 do siwz wpisuje nazwę oferowanego artykułu, w kolumnie o takiej samej nazwie, a w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje gramaturę, litraż, pojemność lub ilość j.m. np. szt. w opakowaniu - dotyczy: Grupa 1: poz.: od 3 do 13, Grupa 2: poz. od 16 do 19, Grupa 3: poz. od 1 do 9 i 12, Grupa 4: poz. od 1 do 19, Grupa 5: poz. 2 i 3, Grupa 6: poz. od 1 do 9, Grupa 7: poz. 14 i 15, Grupa 8: poz. 9 Wykonawca w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do siwz w miejscach wykropkowanych wpisuje nazwę firmową oferowanego artykułu, taką samą jak w formularzu cenowym w kolumnie Nazwa oferowanego artykułu oraz inne dane dotyczące danego przedmiotu zamówienia. Ponadto w sposób niebudzący wątpliwości zaznacza odpowiedź TAK NIE np. poprzez przekreślenie złej odpowiedzi lub podkreślenie właściwej. Podstawą do zweryfikowania zaproponowanych przez wykonawców środków czystości będą w szczególności dokumenty, określone w siwz w rozdziale IX pkt 3 oraz wypełniony formularz cenowy i ofertowy załącznik nr 1 i 2 do siwz. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. Wykonawca dostarczać będzie ww artykuły na swój koszt, własnym transportem, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. Środki czystości mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do użycia oraz gramaturze litrażu pojemności lub ilości j.m. np. sztuk w opakowaniu. Przy pierwszej dostawie danego artykułu lub na każde wezwanie zamawiającego, wykonawca niezwłocznie przekazuje aktualne karty charakterystyki lub atesty, lub świadectwa wystawione przez Państwowy Zakład Higieny PZH, lub inny uprawniony organ albo podmiot, na dostarczane środki czystości, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 7:00-15:00.Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupa 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowa MILENA Elżbieta Pros, ul.Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7422,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9591,68

  • Oferta z najniższą ceną: 8477,88 / Oferta z najwyższą ceną: 21889,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Grupa 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowa MILENA Elżbieta Pros, ul.Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11571,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15065,16

  • Oferta z najniższą ceną: 15065,16 / Oferta z najwyższą ceną: 19107,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Grupa 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. POLCHEM Leszek Dyszkiewicz, ul.Długa 103, Stare Obrzynka, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28576,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30712,12

  • Oferta z najniższą ceną: 30712,12 / Oferta z najwyższą ceną: 33837,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Grupa 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUTURA MED Sp z o.o., ul.Ks.Bogusława X 44/3, 70-440 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22740,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23294,65

  • Oferta z najniższą ceną: 23294,65 / Oferta z najwyższą ceną: 23294,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Grupa 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowa MILENA Elżbieta Pros, ul.Sanatoryjna 63,, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 625,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 632,69

  • Oferta z najniższą ceną: 714,63 / Oferta z najwyższą ceną: 632,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Grupa 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. DANEX, ul.Szosa Bydgoska 44A, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4466,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6440,26

  • Oferta z najniższą ceną: 6154,06 / Oferta z najwyższą ceną: 21152,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Grupa 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowa MILENA Elżbieta Pros, ul.Sanatoryjna 63,, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17696,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22053,19

  • Oferta z najniższą ceną: 22053,19 / Oferta z najwyższą ceną: 25748,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.