eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa oleju napędowego i oleju opałowego na potrzeby Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Opole: Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego na potrzeby Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu
Numer ogłoszenia: 163525 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny , ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4562569 w. 25, faks 0-77 4563258.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o. ze 100% udziałem kapitału JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego na potrzeby Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: a). oleju napędowego oraz oleju opałowego do Zakład Komunalny Sp. z o.o. - Miejskie Składowisko Odpadów - ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole - w przewidywanych ilościach (rzeczywistych): - olej napędowy: 125 m3; - olej opałowy: 33 m3 b).oleju opałowego do Zakład Komunalny Sp. z o.o. - Administracja Cmentarzy Komunalnych, ul. Cmentarna , 45-834 Opole - w przewidywanych ilościach (rzeczywistych): - olej opałowy: 12 m3 Dostawy realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Część I - CPV 09.13.41.00-8 Sukcesywne dostawy, przez okres 12 miesięcy następującej, przewidywanej ilości oleju napędowego: - do 125 m3 oleju, spełniającego wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. nr 221 poz. 1441 z póź. zm.) oraz zawarte w normie PN-EN 590+A1:2011. Termin dostawy - cyklicznie 1-3 razy w miesiącu, w zależności od potrzeb zamawiającego, do 48 godzin od złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega, że zamówienie może być złożone telefonicznie lub faksem w zależności od woli zamawiającego. Zamówienie przesłane faksem wymaga niezwłocznego potwierdzenia jego otrzymania przez wykonawcę - również faksem. Zamawiający posiada kontenerową stację paliw o pojemności 5 m3. Średnia wielkość jednorazowej dostawy: 4,00 - 5,00 m3. 1.2. Część II - CPV 09.13.51.00-5 Sukcesywne dostawy przez okres 12 miesięcy następującej, przewidywanej ilości oleju opałowego lekkiego - do 45 m3 oleju spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 oraz posiadającego niżej wymienione parametry: - gęstość w temp. 15oC: maksymalnie 860 kg/m3; - wartość opałowa: minimalnie 42,6 MJ/kg; - temperatura zapłonu: minimalnie 56 oC; - lepkość kinematyczna w 20oC: maksymalnie 6,00 mm2/s; - temperatura płynięcia: maksymalnie -20 oC; - zawartość siarki: maksymalnie 0,10 % (masa/masa); - barwa: czerwona; - zawartość wody: maksymalnie 200 mg/kg; - zawartość zanieczyszczeń stałych: maksymalnie 24 mg/kg; Olej opałowy powinien zawierać znacznik zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. Termin dostawy - w zależności od potrzeb zamawiającego, do 48 godzin od złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega, że zamówienie może być złożone telefonicznie lub faksem w zależności od woli zamawiającego. Zamówienie przesłane faksem wymaga niezwłocznego potwierdzenia jego otrzymania przez wykonawcę - również faksem. Średnia wielkość jednorazowej dostawy: 2,00 - 4,50 m3. 2. Zamawiający może, w powyżej określonych granicach ilościowych, składać zamówienia na dostawę produktu w zależności od własnego zapotrzebowania. Przewidywane przez zamawiającego ilości paliw (oleju napędowego i oleju opałowego) są wartościami szacunkowymi (mogą ulec zmianie) i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności należnej z tytułu dostaw. Przewidywane ilości paliwa nie rodzą po stronie zamawiającego obowiązku ich wykupienia w prognozowanych ilościach. Przedmiot zamówienia obejmuje transport zamawianego oleju do siedziby zamawiającego na koszt wykonawcy. 3.Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętą zamówieniem zgodnie z art. 32 ustawy Prawo energetyczne (tj. Dz. U. nr 89, poz. 625 z 2006r. z późniejszymi zmianami), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważną, co najmniej na okres realizacji zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych w art. 22 ustawy Pzp; 2. Pałnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ - wzór umowy (druk nr 9A i 9B).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaklad-komunalny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Sp. z o.o. ul. Podmiejska 69 45-574 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2013 godzina 10:45, miejsce: Zakład Komunalny Sp. z o.o. ul. Podmiejska 69 45-574 Opole I piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju napędowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy, przez okres 12 miesięcy następującej, przewidywanej ilości oleju napędowego: - do 125 m3 oleju, spełniającego wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. nr 221 poz. 1441 z póź. zm.) oraz zawarte w normie PN-EN 590+A1:2011..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostaw oleju opałowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy przez okres 12 miesięcy następującej, przewidywanej ilości oleju opałowego lekkiego - do 45 m3 oleju spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 oraz posiadającego niżej wymienione parametry: - gęstość w temp. 15oC: maksymalnie 860 kg/m3; - wartość opałowa: minimalnie 42,6 MJ/kg; - temperatura zapłonu: minimalnie 56 oC; - lepkość kinematyczna w 20oC: maksymalnie 6,00 mm2/s; - temperatura płynięcia: maksymalnie -20 oC; - zawartość siarki: maksymalnie 0,10 % (masa/masa); - barwa: czerwona; - zawartość wody: maksymalnie 200 mg/kg; - zawartość zanieczyszczeń stałych: maksymalnie 24 mg/kg; Olej opałowy powinien zawierać znacznik zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.