eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawsparcie Aplikacji Polski FADN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Warszawa: wsparcie Aplikacji Polski FADN
Numer ogłoszenia: 163498 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy, ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, fax 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk ekonomicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wsparcie Aplikacji Polski FADN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Przyjmowanie i zarządzanie elektronicznymi zgłoszeniami od Zamawiającego. b. Usuwanie usterek w oprogramowaniu zgodnie z zasadami opisanymi w postanowieniach dodatkowych § 12 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ c. Utrzymanie i kontrola kodów źródłowych oraz dokumentacji systemu. d. Aktualizacja pakietów instalacyjnych. e. Wsparcie techniczne i administracyjne dla upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w postaci elektronicznych i telefonicznych konsultacji. f. Modyfikacja oprogramowania i baz danych zgodnie z uzgodnionymi wytycznymi Zamawiającego według schematu: f.1. Analiza wymagań dotycząca zmiany wynikająca z przekazywanych Wniosków o Zmianę i oszacowanie nakładów pracy niezbędnych do wprowadzenia tychże zmian. f.2. Uzgodnienie harmonogramu wprowadzenia zmian. f.3. Wprowadzenie zmian wraz z testami regresywnymi. f.4. Wykonanie nowej wersji pakietu instalacyjnego Aplikacji Polski FADN (jeśli Zamawiający tak ustali). Obszary planowanych modyfikacji, nowych funkcjonalności to: udostępnienie tzw. tabel wynikowych dla użytkowników; filtrowanie i sortowanie w tabelkach Książki Wpływów i Wydatków; zmiana mechanizmu nadawania wartości, przechowywania,prezentowania Nr Pracownika Biura Rachunkowego; wprowadzenie mechanizmów optymalizacji baz danych (m.in. usuwanie danych ze wskazanych lat); poprawienie obsługi tabelek inwestycyjnych w Książce Obrotów i Zaszłości. g. Utrzymanie przez Wykonawcę w gotowości infrastruktury informatycznej oraz wykwalifikowanych pracowników koniecznych do diagnozowania usterek oraz ich usuwania, jak również wprowadzania modyfikacji do baz danych i interfejsie użytkownika Aplikacji Polski FADN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy Pzp oraz warunki szczegółowe: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 2. W okresie ostatnich trzech lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonali 2 usługi o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 80 tyś zł. netto w skali roku. Przez podobny charakter Zamawiający rozumie: wsparcie oprogramowania zarządzającego gromadzeniem, testowaniem, i analizą danych rachunkowo ankietowych oraz wymianą plików. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp 1.2. Aktualny w terminie składania ofert wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny odpowiedni dokument upoważniający do występowania w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków lub wraz z dokumentem z tego urzędu, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłacaniem składek na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych albo wraz z dokumentem z ZUS, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 1.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Do pełnomocnictwa należy dołączyć wypełniony formularz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1.,1.2. powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl w zakładce zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej -PIB 00-002 Warszawa ul.Świętokrzyska 20 pokój 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej -PIB 00-002 Warszawa ul.Świętokrzyska 20 kancelaria pokój nr 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.