Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Wałbrzych: 9/2008
Numer ogłoszenia: 163497 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, fax 074 8477477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 9/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont dachu budynku przy ul. Jagiellońskiej 7 - 9 w Wałbrzychu (siedziba Biura Obsługi Klienta Podgórze) 2) Remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 35 w Wałbrzychu (siedziba Biura Obsługi Klienta Śródmieście) 3) Remont części pokrycia dachowego budynku przy ul. Andersa 165 w Wałbrzychu (siedziba Biura Obsługi Klienta Biały Kamień)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.17 - 45.26.12.17 Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.43.00.07 - 45.43.00.07 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, e. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty budowlane o zbliżonym charakterze do zakresu prac będącym przedmiotem niniejszego zamówienia opisanego w pkt 4 niniejszej SIWZ i o wartości minimum 75.000 zł brutto każda, f. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym potwierdzeniem o wpisie do Izby Budowlanej. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uzna się wtedy za odrzuconą. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każde z zadań. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - np. w konsorcjum. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców, b. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt i-9 oraz ust. 2 Ustawy, c. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika -lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści d. pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e. wypełniając formularze ofertowe, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu - np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem - liderem, 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. i Ustawy - w formularzu oferty zał. nr 1, b. wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w wykazie personelu, który będzie odpowiedzialny za wykonanie zamówienia. W stosunku do ww. osób należy wykazać odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej -zał. nr 2; c. dokumenty potwierdzające, że osoby wykazane w ww. wykazie posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z załączeniem aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członka Izby Budowlanej. - zał. nr 3; d. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum - każdy z członków konsorcjum złoży z osobna. W przypadku, gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo e. zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. - zał. nr 4, f. oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie obowiązkowych składek na ubezpieczenie społeczne oraz o nie zaleganiu w opłacie obowiązkowych podatków i opłat - w formularzu oferty; g. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat - liczonych wstecz od daty ogłoszenia postępowania, robót budowlanych o zbliżonym charakterze do zakresu prac będącym przedmiotem niniejszego zamówienia i o wartości minimum 75.000 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie - zał. nr 5; h. dokumenty potwierdzające fakt, że roboty zostały wykonane należycie - zał. nr 6. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) może spowodować wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. li ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm., rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na właściwym formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem - tajemnica przedsiębiorstwa -, lub spięte - zszyte, oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: - Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować tym, że zamawiający odtajni ww. informacje. - Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie - por. art. 86 ust. 4 Ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZB Sp. z o.o. ul. Andersa 48 58-304 Wałbrzych pok. 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: MZB Sp. z o.o. ul. Andersa 48 58-304 Wałbrzych pok. 10 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 09/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont dachu budynku przy ul. Jagiellońskiej 7 - 9 w Wałbrzychu (siedziba Biura Obsługi Klienta Podgórze).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.14-7, 45.26.13.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 09/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 35 w Wałbrzychu (siedziba Biura Obsługi Klienta Śródmieście).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.14-7, 45.26.13.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 09/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Remont części pokrycia dachowego budynku przy ul. Andersa 165 w Wałbrzychu (siedziba Biura Obsługi Klienta Biały Kamień).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.14-7, 45.26.13.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 12 części z zakresu: Programowanie w języku Python, Red Hat, Sieci LAN/WAN oraz UNIX/LINUX dla CI w Opolu.
- Realizacja badań diagnostycznych w charakterze laboratorium centralnego w ramach projektu niekomercyjnego badania klinicznego pn. "AVO-CLL: Wieloośrodkowe, randomizowane, otwarte badanie fazy ........
- Dostawa produktów leczniczych zawierających substancję czynną ISATUXIMABUM i RAMUCIRUMABUM do stosowania w programie lekowym na okres 3 miesięcy dla Oddziałów Hematologii i Onkologii
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
- Dostawa papieru kserograficznego
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W ALEKSANDROWIE
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Zarszyn oraz przebudowa budynku Domu Kultury w Posadzie Zarszyńskiej
- Zabezpieczenie dawnej sali taneczno-koncertowej (kinowej) w wyłączonym z użytkowania Domu Kultury w Trzebiatowie
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.