eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrelówRozbudowa istniejącego Domu Ludowego z przeznaczeniem na Dom Rękodzieła Ludowego w Zahajkach, Gmina Drelów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Drelów: Rozbudowa istniejącego Domu Ludowego z przeznaczeniem na Dom Rękodzieła Ludowego w Zahajkach, Gmina Drelów
Numer ogłoszenia: 163439 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gminy w Drelowie , ul. Szkolna 12, 21-570 Drelów, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.drelow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego Domu Ludowego z przeznaczeniem na Dom Rękodzieła Ludowego w Zahajkach, Gmina Drelów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dobudowa do istniejącego budynku części przeznaczonej na pomieszczenia dla rękodzielnictwa. Fundamenty żelbetowe ściany zewnętrzne z betonu komórkowego. Na całym budynku zostanie rozebrana stara i wykonana nowa konstrukcja dachowa łącznie z pokryciem blacho-dachówką. Izolacja podposadzkowa ze styropianu. dach ocieplony styropianem. Strop od spodu obity płytami g-k. Całość pomalowana farbą emulsyjna. Nowa instalacja wod-kan. i elektryczna. Rozbiórka istniejącego zbiornika ścieków oraz budowa nowego z kręgów żelbetowych. Budowa osłony śmietnikowej. Dojścia i dojazdy wykonane z kostki brukowej gr. 60 i 80 mm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.11.20.00 - Usługi rozbudowy nieruchomości innych niż mieszkalne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.26.90 - Remont starych budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego mają wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, przedłożą ofertę zgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz niezbędnymi załącznikami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty niezbędne do oferty: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. Zaakceptowany projekt umowy. 4. Sporządzony kosztorys ofertowy. 5 Potwierdzony odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6. potwierdzona kserokopia uprawnień kierownika budowy. Potwierdzona kserokopia przynależności kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Referencje, opinie, listy polecające co najmniej 3 szt. o wartości robót minimum 300 000 zł każda. 9. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z siwz, dokumentacją techniczną, warunkami w terenie realizacji inwestycji. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego US oraz właściwego ZUS lub KRUS.Informacja Krajowego Rejestru Karnego. 12. Informacja banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej. 13. Polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drelow.pl http://drelow.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Drelowie ul. Szkolna 12, 21-570 Drelów pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Drelów ul. Szkolna 12, pokój nr 9 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.