eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › ZORGANIZOWANIE 14 - DNIOWEGO WYJAZDU WARSZTATOWEGO (TRENING UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH I AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY) DLA 16 OSOBOWEJ GRUPY MŁODZIEŻY W WIEKU 18 - 25 LAT WRAZ Z ICH ZAKWALIFIKOWANIEM DO WYJAZDU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Zawiercie: ZORGANIZOWANIE 14 - DNIOWEGO WYJAZDU WARSZTATOWEGO (TRENING UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH I AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY) DLA 16 OSOBOWEJ GRUPY MŁODZIEŻY W WIEKU 18 - 25 LAT WRAZ Z ICH ZAKWALIFIKOWANIEM DO WYJAZDU.
Numer ogłoszenia: 163412 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710748, fax 032 6710748.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE 14 - DNIOWEGO WYJAZDU WARSZTATOWEGO (TRENING UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH I AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY) DLA 16 OSOBOWEJ GRUPY MŁODZIEŻY W WIEKU 18 - 25 LAT WRAZ Z ICH ZAKWALIFIKOWANIEM DO WYJAZDU..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZORGANIZOWANIE 14 - DNIOWEGO WYJAZDU WARSZTATOWEGO (TRENING UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH I AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY) DLA 16 OSOBOWEJ GRUPY MŁODZIEŻY W WIEKU 18 - 25 LAT WRAZ Z ICH ZAKWALIFIKOWANIEM DO WYJAZDU. Zamówienie obejmuje: Noclegi, Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), Całodobowa dostępność do napojów chłodzących, Poradnictwo doradcy zawodowego, Poradnictwo psychologa, Opiekuna grupy, Opiekę ratownika, Transport autokarowy. Wymagania dotyczące ośrodka: Miejsce pobytu: bez preferencji. Ośrodek musi dysponować pokojami 2 osobowymi. Każdy pokój musi posiadać pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic, wc). Ośrodek /organizator musi dysponować / zapewnić opiekę lekarską i pielęgniarską oraz opiekę ratownika (ilość osób zgodna z obowiązującymi przepisami). Ośrodek / organizator musi dysponować / zapewnić obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy wyjazdu, Przy ośrodku musi być wyznaczone miejsce do zorganizowania ogniska, Przy ośrodku musi być wyznaczone miejsce do zorganizowania zajęć sportowo - rekreacyjnych (boisko do piłki nożnej, boisko do piłki siatkowej, kort tenisowy), Ośrodek musi dysponować krytym basenem do bezpłatnego korzystania w ramach pobytu, Ośrodek (organizator musi dysponować) zapewnić sprzęt audio- video, Ośrodek musi dysponować w obrębie budynku głównego salą wykładową na min. 20 osób. Termin realizacji: Zamawiający wymaga zorganizowania wyjazdu w terminie: od dnia 16.08.2008 r. do dnia 30.08 2008 r.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Pzp). 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 30.000,00 złotych, - dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.:doradca zawodowy, psycholog, trener umiejętności psychospołecznych. - w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy ofertowy (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 30.000 zł. 7. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji wyjazdu (zał. nr 3 do SIWZ).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zawiercie.powiat.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 0-32/6710748, fax 0-32/6710748.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, Kancelaria.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Lepszy Start - Promocja Aktywnej Integracji w Powiecie Zawierciańskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII - Promocja Integarcji Społecznej.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.