Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-17
Gdynia: Roboty konserwacyjne w WAK Nr 4 Gdynia, WAK Wejherowo, WAK Nr 2, WAK Malbork, WAK Nr 5 Gdynia.
Numer ogłoszenia: 163388 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne w WAK Nr 4 Gdynia, WAK Wejherowo, WAK Nr 2, WAK Malbork, WAK Nr 5 Gdynia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty konserwacyjne w WAK Nr 4 Gdynia, WAK Wejherowo, WAK Nr 2, WAK Malbork, WAK Nr 5 Gdynia. I część zamówienia: wymiana nawierzchni chodników i placów WAK Nr 4 Gdynia, ul. M.C. Skłodowskiej 2. II część zamówienia: naprawa nawierzchni drogowej WAK Wejherowo, ul. Sobieskiego 346. III część zamówienia: naprawa chodników WAK Nr 2 Gdynia , ul. Strażacka 2-8. IV część zamówienia: renowacja kartuszy herbowych - budynek nr 16 WAK Malbork, ul. 17 Marca 20. V część zamówienia: - konserwacja pomieszczeń - budynek nr 14, - częściowa wymiana krat okiennych i drzwi - budynek nr 1, - wymiana nawierzchni placu i naprawa schodów przy budynkach nr 2 - 40 w WAK Nr 5 Gdynia , ul. Czernickiego 124..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.32.25-2, 45.44.00.00-3, 45.42.11.30-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: a) część I zamówienia 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), b) część II zamówienia 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100), c) część III zamówienia 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100), d) część IV zamówienia 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100), e) część V zamówienia 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100), razem I, II, III, IV, V część zamówienia 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument winien złożyć każdy Wykonawca oraz podwykonawcy, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzyć część zamówienia podwykonawcom, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnei z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, IV piętro, pok. Nr 406.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, Ii piętro, pok. Nr 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana nawierzchni chodników i placów WAK Nr 4 Gdynia, ul. M.C. Skłodowskiej 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.32.25-2, 45.44.00.00-3, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa nawierzchni drogowej WAK Wejherowo, ul. Sobieskiego 346..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.32.25-2, 45.44.00.00-3, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa chodników WAK Nr 2 Gdynia , ul. Strażacka 2-8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.32.25-2, 45.44.00.00-3, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja kartuszy herbowych - budynek nr 16 WAK Malbork, ul. 17 Marca 20..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.32.25-2, 45.44.00.00-3, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V część zamówienia: - konserwacja pomieszczeń - budynek nr 14, - częściowa wymiana krat okiennych i drzwi - budynek nr 1, - wymiana nawierzchni placu i naprawa schodów przy budynkach nr 2 - 40 w WAK Nr 5 Gdynia , ul. Czernickiego 124.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.32.25-2, 45.44.00.00-3, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODDZIAŁEM REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ ORAZ BLOKU OPERACYJNEGO DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót telekomunikacyjnych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Wykonanie robót budowlanych pn.: "Remont dużego dachu budynku administracyjnego Szpitala im. Św. Wincentego aPaulo w Gdyni"
- Dostawa znakowanych gadżetów i upominków na konferencję TransNav 2025.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Przebudowa wskazanych pomieszczeń dydaktycznych oraz termomodernizacja budynku głównego i sali sportowej Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu (postępowanie 2)
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- "Modernizacja i remont budynku Urzędu Gminy Moskorzew"
- Malowanie pokoi biur., gab. lek., korytarzy i kl. schodowych - O/Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej (cz. I) Remont pokoi biurowych, korytarzy, kl. schod., Sali szkol. i SOK - I/Starogard Gdański (cz. II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.