Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Rzeszów: I - opracowanie operatów wodnoprawnych, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej, na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi .
II - uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, oraz wykonanie niezbędnych urządzeń odwadniających w imieniu Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad dla wymienionych w punkcie I. kanalizacji.
Numer ogłoszenia: 163272 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I - opracowanie operatów wodnoprawnych, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej, na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi . II - uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, oraz wykonanie niezbędnych urządzeń odwadniających w imieniu Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad dla wymienionych w punkcie I. kanalizacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I - opracowanie operatów wodnoprawnych, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej, na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi . II - uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, oraz wykonanie niezbędnych urządzeń odwadniających w imieniu Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad dla wymienionych w punkcie I. kanalizacji. Zadanie nr 1 obejmujące: 7 wylotów kanalizacji deszczowej w ciągu drogi krajowej nr 9 Radom- Barwinek Zadanie nr 2 obejmujące: 20 wylotów kanalizacji deszczowej w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator- Medyka Zadanie nr 3- obejmujące: 11 wylotów kanalizacji deszczowej w ciągu drogi krajowej nr 73 Wiśniówka- Jasło Zadanie nr 4 obejmujące: 6 wylotów kanalizacji deszczowej w ciągu drogi krajowej nr 77 Lipnik- Przemyśl Zadanie nr 5 obejmujące: 14 wylotów kanalizacji deszczowej w ciągu drogi krajowej nr 84 Sanok- Krościenko
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.800,00zł. (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych) w tym: Zadanie 1- 1100 PLN (słownie złotych: tysiąc sto) Zadanie 2- 2000 PLN (słownie złotych: dwa tysiące) Zadanie 3- 600 PLN (słownie złotych: sześćset) Zadanie 4- 1400 PLN (słownie złotych: tysiąc czterysta) Zadanie 5- 700 PLN (słownie złotych: siedemset).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 3.2.1 ogłoszenia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca winien mieć do dyspozycji : 1. Specjalistę z zakresu ochrony środowiska lub gospodarki wodnej- zatrudnionego na umowę o pracę ze stażem pracy min. 3 lata 2. Specjalistę z kwalifikacjami wymaganymi od osób wykonujących dokumentacje hydrologiczne Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 26 lutego 2004 r. ( Dz. U nr 43 poz.406 z dnia 16 marca 2004 r.) i Prawo Wodne ( Dz. U. Nr 115, poz.1229, z późn. zm. ) lub specjalistę z uprawnieniami budowlanymi z zakresu - wodociągi i kanalizacje lub urządzenia sanitarne 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. 2.2. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu, wymienionymi poniżej: A. Sprzęt / wyposażenie komputerowe: 1. Komputer wraz ze skanerem i oprogramowaniem jak w p. B - min. 1 szt. B. oprogramowanie licencjonowane: 1. Oprogramowanie do edycji tekstu - Format kompatybilny z MS Word - min. 1 szt. 2.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracował co najmniej: 3 operaty wodno-prawne 2.3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 3.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1. ogłoszenia, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2. ogłoszenia, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 3.2.1. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.1. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 3.2.2. Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. ogłoszenia. 3.2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 3.1.2., - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.3. i 3.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 3.1.2.. 3.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 3.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokument wymieniony w pkt 3.1.2. powinien być złożony przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, można nabyć w siedzibie Oddziału Rzeszów GDDKiA - pok. nr 25 lub może być przesłana pocztą za zaliczeniem pocztowym, cena: 24,40zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmujące: 7 wylotów kanalizacji deszczowej w ciągu drogi krajowej nr 9 Radom- Barwinek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmujące: 20 wylotów kanalizacji deszczowej w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator- Medyka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3- obejmujące: 11 wylotów kanalizacji deszczowej w ciągu drogi krajowej nr 73 Wiśniówka- Jasło.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 obejmujące: 6 wylotów kanalizacji deszczowej w ciągu drogi krajowej nr 77 Lipnik- Przemyśl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 obejmujące: 14 wylotów kanalizacji deszczowej w ciągu drogi krajowej nr 84 Sanok- Krościenko.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie ekspertyz technicznych obiektów mostowych w ciągu DW Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - most przez pot. Szufnarówka w m. Wiśniowa , Zad. Nr 2 - most przez rz. Pstrągówka w m. Wiśniowa
- Remont dachu Sądu Rejonowego Rzeszowie
- Wykonanie ekspertyzy technicznej mostu przez rz. Stary Breń w m. Sadkowa Góra w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 982 Szczucin - Sadkowa Góra - Jaślany w km 22+098
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna w m. Mchawa
- OPP w Zaczerniu - remont części pomieszczeń budynku Sztabowego nr "B" i remont budynku Koszarowego nr "C"
- Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących - na okres 12-stu miesięcy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. rozbudowy dr. pow. Nr 2981S ul. 1 Maja od skrzyżowania z dr. gm. nr 370005S ul. Al. Lipowa do skrzyżowania z dr. gm. nr 370001S ul. 26 Stycznia w Knurowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Adama Bienia w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1980D na rzece Czarna Woda w m. Mirosławice".
- "Budowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Albertów, Chlebów, Kowale Księże, Obrębizna, Obrzębin, Szadów Pański, Turkowice, Żuki" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1336L na odcinku Tuchowicz - Celiny Włościańskie
- Odbudowa drogi powiatowej bez nr ul. Kościuszki w Lądku - Zdroju km 0+000 - 2+596 [powódź - wrzesień 2024 r.]
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.