Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Tomaszów Mazowiecki: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 163161 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim , ul. I. Mościckiego 40/42, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7244163, faks 044 7244163.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00 - 36.12.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655). 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223 z 2007r, poz. 1655). 3. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie zrealizowali z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie w zakresie dostawy mebli biurowych o wartości minimum 60.000,00 zł brutto. 4. Spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Wypełniony formularz cenowy. 3. Wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r, poz.1655), oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r, poz.1655), załącznik nr 1 do części III SIWZ. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do części III SIWZ. 6.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do części III SIWZ. 7.Wykaz wykonanych z należytą starannością zamówień w zakresie dostaw mebli biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz musi zawierać co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 60.000 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, iż w/wym. dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, załącznik nr 4 do części III SIWZ. 8.W przypadku prowadzenia działalności przez Wykonawcę w formie spółki cywilnej oprócz odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej niezbędne jest dołączenie do oferty aktualnej umowy spółki cywilnej. 9.Poza w/wym. dokumentami dotyczącymi spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do oferty, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, należy załączyć katalogi, prospekty, rysunki techniczne, rzuty komputerowe (wyliczenie przykładowe), które będą przedstawiały każdą z pozycji oferowanego przez Wykonawcę umeblowania, zgodnie z wykazem mebli, określonym w części II SIWZ- opis przedmiotu zamówienia. Każdy z w/wym., katalogów, prospektów, rysunków technicznych, rzutów komputerowych załączonych do oferty, musi zawierać oznaczenie, której pozycji oferowanego umeblowania dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/19764/S508XVws8XO.zip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 40/42, pokój nr 18A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 40/42, pokój nr 18A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
- Dostawa sprzętu jednorazowego
- Przygotowanie i podawanie wyżywienia uczestnikomprojektu Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych w okresie od 19.06.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Przebudowa drogi - ul. Źródlana w Smardzewicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4303E na odcinku od ul. Tkackiej do ul. Legionów w Tomaszowie Mazowieckim "
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4304E Żelechlinek - Czerniewice "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.