Ogłoszenie z dnia 2014-01-24
Legionowo: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych (wynikająca
z bieżących potrzeb zamawiającego) na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo
Numer ogłoszenia: 16313 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych (wynikająca z bieżących potrzeb zamawiającego) na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych (wynikająca z bieżących potrzeb zamawiającego) na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. tj. asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry określone zostały w formularzu cenowym. Wymaganym terminem wykonania zamówienia jest sukcesywne dostarczanie przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania zamawiającego przez okres od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r. Zgłoszenia zapotrzebowania będą następować telefonicznie, w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy do godz. 11.00. Wykonawca będzie realizował dostawy do siedziby zamawiającego z rozładunkiem własnym transportem i na własny koszt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFI-PAP Sp.z o.o., ul. Samogłoska 7, 01-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67681,26
Oferta z najniższą ceną: 67681,26 / Oferta z najwyższą ceną: 76688,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Trybem udzielenia zamówienia jest zapytanie o cenę, zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) - zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Obie cechy zamówienia, tj. powszechna dostępność i ustalone standardy jakościowe, występują równocześnie, wartość zamówienia została ustalona na kwotę netto 73.170,73 zł. Asortyment biurowy objęty przedmiotem zamówienia jest wszędzie na rynku oferowany, a tym samym można go nabywać od wielu podmiotów bez względu na miejscowość i czas. Ustalone standardy jakościowe to powtarzalne cechy jakościowe i techniczne asortymentu biurowego, niewymagające skomplikowanego opisu (funkcjonalność, trwałość). Są to typowe w tej branży zamówienia o powszechnej dostępności. Świadczy o tym wielkość podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą określonych w opisie przedmiotu zamówienia produktów. Zamawiane artykuły biurowe są w pełni porównywalne, jedynym różniącym je kryterium jest cena. Został spełniony warunek konkurencyjności oraz możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty, bowiem zapytanie o cenę skierowano do 5 wykonawców.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podległych.
- Zadanie 1: Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Suwalnej B; Zadanie 2: Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego przy ul. Bałtyckiej 1
- 1: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych na potrzeby UM Legionowo; 2: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanera; 3: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i RTV
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy urządzeń zabezpieczających przed hałasem w drodze powiatowej Nr 1825 W (ul. Krakowska) w Legionowie.
- Budowa klimatyzacji w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy: Część I Dostawa materiałów biurowych Część II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
- Zakup pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć w projekcie "Gmina Trąbki Wielkie stawia na przedszkolaków"
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - etap II - ZP-16/25
- "Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.