eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych (wynikająca z bieżących potrzeb zamawiającego) na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Legionowo: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych (wynikająca z bieżących potrzeb zamawiającego) na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo
Numer ogłoszenia: 16313 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych (wynikająca z bieżących potrzeb zamawiającego) na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych (wynikająca z bieżących potrzeb zamawiającego) na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. tj. asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry określone zostały w formularzu cenowym. Wymaganym terminem wykonania zamówienia jest sukcesywne dostarczanie przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania zamawiającego przez okres od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r. Zgłoszenia zapotrzebowania będą następować telefonicznie, w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy do godz. 11.00. Wykonawca będzie realizował dostawy do siedziby zamawiającego z rozładunkiem własnym transportem i na własny koszt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFI-PAP Sp.z o.o., ul. Samogłoska 7, 01-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67681,26

  • Oferta z najniższą ceną: 67681,26 / Oferta z najwyższą ceną: 76688,70

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Trybem udzielenia zamówienia jest zapytanie o cenę, zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) - zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Obie cechy zamówienia, tj. powszechna dostępność i ustalone standardy jakościowe, występują równocześnie, wartość zamówienia została ustalona na kwotę netto 73.170,73 zł. Asortyment biurowy objęty przedmiotem zamówienia jest wszędzie na rynku oferowany, a tym samym można go nabywać od wielu podmiotów bez względu na miejscowość i czas. Ustalone standardy jakościowe to powtarzalne cechy jakościowe i techniczne asortymentu biurowego, niewymagające skomplikowanego opisu (funkcjonalność, trwałość). Są to typowe w tej branży zamówienia o powszechnej dostępności. Świadczy o tym wielkość podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą określonych w opisie przedmiotu zamówienia produktów. Zamawiane artykuły biurowe są w pełni porównywalne, jedynym różniącym je kryterium jest cena. Został spełniony warunek konkurencyjności oraz możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty, bowiem zapytanie o cenę skierowano do 5 wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.