eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówWykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 4236W Krypy - Węgrów w km od 0+017,64 do 1+689,80

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Węgrów: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 4236W Krypy - Węgrów w km od 0+017,64 do 1+689,80
Numer ogłoszenia: 163105 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7923876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wegrow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zdp.wegrow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 4236W Krypy - Węgrów w km od 0+017,64 do 1+689,80.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej dł. 1672,16 mb obejmująca następujące elementy : - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - podbudowa - nawierzchnia - zjazdy na posesję - chodniki - oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - kanalizacja deszczowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 9.600,00 zł wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy­konania zamówienia 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wy­konania zamówienia, sprawny sprzęt do wykonania zamówienia walec ogumiony - 1 szt. walec stalowy - 1 szt. skrapiarka lepiszcza - 1 szt. posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych o wydajności min. 100 Mg/h z elektronicznym dozowaniem składników z możliwością wydruku dziennej produkcji betonu asfaltowego, zlokalizowana w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 1,5 h od załadunku do rozładunku masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania - 1szt. układarka do mas bitumicznych elektronicznie sterowana o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni - 1 szt. wykazać, że posiada laboratorium lub ma do niego dostęp samochody samowyładowcze o ładowności co najmniej 10t - w ilości zapewniającej ciągłość robót 4)dysponują osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia, odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający odpowiednie uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia stanowisk: kierownik budowy, majster robót 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. Posiadać środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości zapewniającej wykonanie zamówienia Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ; b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; d)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ; e)informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, f)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ; g)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , h)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; i)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu, jakie posiada wykonawca

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wegrow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie 07-100 Węgrów ul. Piłsudskiego 23 p. działu technicznego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:50, miejsce: w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie 07-100 Węgrów ul. Piłsudskiego 23 p. działu technicznego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.