eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Wymiana okien w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Zambrów: Wymiana okien w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 163102 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Zambrowie, Aleja Wojska Polskiego 56, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2712240, fax 086 27112240.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie w ilości: 1. okna o wymiarach 1,40m x 2,50m - łącznie 29szt. w pomieszczeniach na parterze budynku: pokój nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 19, 19/1, 19/2, korytarz, sala rozpraw: Nr 1 i Nr 4, pokój socjalny, archiwum, w tym na sali rozpraw Nr 4 jedno okno z szybą antysłoneczną, 2. okna o wymiarach 1,40m x 3,00m - łącznie 25szt. w pomieszczeniach na I piętrze budynku: pokój nr 11, 13, 14, 15, 15/1, 16, 18, 20, 21, 22, 23, 23/1, kasa, pokój dla świadka przy sali nr 3, pokój narad przy sali nr 3, korytarz, archiwum, w tym trzy okna w pokoju 23 z szybą antysłoneczną. W oknach na I piętrze w skrzydle uchylno rozwieranym zainstalować moskitiery ramowe z profili aluminiowych w ilości 22szt. w pomieszczeniach: pokój nr 11, 13, 14, 15, 15/1, 16, 18, 20, 21, 22, 23, 23/1, kasa, pokój narad przy sali nr 3, korytarz, 3. okna o wymiarach 1,40m x 2,40m - 2 szt. klatka schodowa, 4. okna o wymiarach 0,70m x 0,70m - 4 szt. magazyn, strych, 5. okna o wymiarach 0,70m x 1,20m - 2 szt. łazienka parter i I piętro Okna z profili PCV minimum pięciokomorowe w kolorze białym, bezołowiowe, szklone pakietami szybowymi jednokomorowymi szkłem (antysol) w kolorze grafitowym z wypełnieniem przestrzeni międzyszybowej argonem o współczynniku k nie mniejszym od 1,0. W pakiecie szybowym w oknach (szczyt budynku od południa) należy zastosować szkło przeciwsłoneczne (refleksyjno-absorbcyjne). Dla skrzydeł uchylnych przewidzieć funkcję rozszczelnienia z blokadą błędnego położenia klamki. Okna na klatce, korytarzu i łazienkach z klamką zamykaną na klucz. Skrzydła otwierane z blokadą kąta otwarcia. W pakietach szybowych w skrzydłach należy zamontować szprosy aluminiowe w kolorze okna. Naprawa uszkodzonych podczas wymiany okien ościeży wewnętrznych i zewnętrznych. Parapety wewnętrzne i zewnętrzne pozostają istniejące. Po zdemontowaniu ościeżnicy okiennej skrzyniowej powstanie od strony wewnętrznej przestrzeń pomiędzy parapetem wewnętrznym, a nowo zainstalowanym okien, którą należy wypełnić nowym paskiem parapetu (przykryć nakładką z twardego PCV) w takim samym kolorze jak istniejący. Przed przystąpieniem do robót należy sprawdzić z natury wymiary otworów. Wywóz istniejących, zdemontowanych okien.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 51.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Zamawiający wymaga, aby osoba od której wymagane są uprawnienia legitymowała się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności wynika z odrębnych przepisów. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. 3. Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które w tym przypadku są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1 i 4 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w formie i treści określonej w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 2 tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Dokumentów stwierdzających, że osoby przewidziane do kierowania robotami posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane, aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz oświadczenie, że osoba która będzie kierowała robotami odbyła co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz oświadczenie osoby kierującej pracami o odbyciu 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych - oryginał. 5. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie. 6. Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1, 2a, osobno dla każdego z Wykonawców. 7. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, Wykonawca wskaże w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. 8. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty: a) Kosztorysy w formie uproszczonej sporządzone na podstawie dokumentacji na roboty remontowe, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów załączonych przez Zamawiającego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Zambrowie, 18-300 Zambrów, ul. Aleja Wojska Polskiego 56, pokój 15.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Zamabrowie, 18-300 Zambrów, ul. Aleja Wojska Polskiego 56, pokój nr 15.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.