Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Bytów: Przebudowa i remont dróg lokalnych w Bytowie w 2010r. - ul. Ogrodowa, Stobnicka, Armii Krajowej, Wojska Polskiego, Dworcowa i Drzymały w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Etap I.
Numer ogłoszenia: 16307 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 20 11, faks 059 822 25 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg lokalnych w Bytowie w 2010r. - ul. Ogrodowa, Stobnicka, Armii Krajowej, Wojska Polskiego, Dworcowa i Drzymały w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn: Przebudowa i remont dróg lokalnych w Bytowie w 2010 r. - ul. Ogrodowa , Stobnicka, Armii Krajowej i Wojska Polskiego w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 i obejmuje wykonanie m.in.: ul. Ogrodowa a) budowa nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm o długości 246,00 m i powierzchni jezdni 1263 m2; b) budowa parkingów z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm o powierzchni 749,6 m2; c) budowa chodników z betonowej kostki brukowej o licu kamiennym grubości 8 cm; d) budowa ciągu chodnik/ścieżka rowerowa z brukowej kostki klinkierowej grubości 4,5 cm o łącznej powierzchni 568 m2; e) budowa 3 zjazdów z betonowej kostki brukowej o licu kamiennym o łącznej powierzchni 40,4 m2; f) budowa kanalizacji deszczowej: - montaż kanału z rur i kształtek PVC-U kl.S Dn315, D2-D4, L-68,3, Di-D6, L-81,7 m - montaż 11 kpl. studzienek wpustów ulicznych z osadnikiem (Wp1-Wp11) wraz z przyłączami do kanału zbiorczego; g) budowa sieci oświetleniowej: - ułożenie linii kablowych 0,4kV- wg warunków technicznych - ustawienie latarń oświetlenia ulicznego wraz z oprawami - 24 szt. - demontaż napowietrznej linii oświetleniowej- wg warunków technicznych. ul. Stobnicka a) budowa nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm o długości 30 m i powierzchni jezdni 125,5 m2, łącznik ul. Ogrodowa - Śródmiejska a) budowa nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm o długości 32,2 m i powierzchni jezdni 183 m2; b) budowa chodników z betonowej kostki brukowej o licu kamiennym grubości 8 cm o powierzchni 118 m2; ul. Wojska Polskiego a) budowa nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Bauera o powierzchni jezdni 286,8 m2; b) budowa nawierzchni asfaltowej na odcinku od ul. Bauera do ul. Młyńskiej o powierzchni 1 362,25 m2; c) budowa chodników z betonowej kostki brukowej o licu kamiennym grubości 8 cm o powierzchni 1 675,00 m2; d) budowa ścieżki rowerowej z brukowej kostki klinkierowej grubości 4,5 m i powierzchni 342,30 m2; e) budowa placyku z klinkieru drogowego o łącznej powierzchni 135,7 m2; f) budowa parkingów z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm o powierzchni 211,70 m2; g) budowa kanalizacji deszczowej: - wymiana istniejącej sieci kanalizacji burzowej Dn500 na Dn500/600 w ul. Dworcowej - Wojska Polskiego z włączeniem do sieci kanalizacji burzowej, do st. D17 z wymianą studzienki D17, - wymiana odcinka kanału burzowego do D16 do Di w ul. Wojska Polskiego, - budowa kanału burzowego Dn315 od studzienki Di do D10a w ul. Wojska Polskiego, - budowa kanału burzowego Dn315 na odcinku D7-Di w ul. Armii Krajowej, - budowa kanału burzowego Dn250 na odcinku Di15 - D9 w skrzyżowaniu ul. Armii Krajowej/Wojska Polskiego. - wykonanie przyłączy kanalizacji burzowej wraz ze studzienkami wpustów ulicznych w pasie drogowym ul. Armii Krajowej - Wojska Polskiego i przyległych ulic h) budowa sieci oświetleniowej: - ułożenie linii kablowych 0,4kV- wg warunków technicznych, - ustawienie latarń oświetlenia ulicznego wraz z oprawami - 29 szt., - demontaż napowietrznej linii oświetleniowej- wg warunków technicznych. ul. Armii Krajowej a) budowa nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm o powierzchni 715,60 m2; b) budowa chodników z betonowej kostki brukowej o licu kamiennym grubości 8 cm o powierzchni 486,10 m2 c) budowa placyku z klinkieru drogowego o łącznej powierzchni 84,5 m2; d) budowa ścieżki rowerowej z brukowej kostki klinkierowej grubości 4,5 cm i powierzchni 193,79 m2; e) budowa parkingów z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm o łącznej powierzchni 180,20 m2; f) budowa zjazdów z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm o powierzchni 12,00 m2; i) budowa sieci oświetleniowej: - ułożenie linii kablowych 0,4kV- wg warunków technicznych, - ustawienie latarń oświetlenia ulicznego wraz z oprawami - 8 szt., - demontaż napowietrznej linii oświetleniowej- wg warunków technicznych. Wykonanie połączenia nowej nawierzchni ze starą ul. Ogrodowej zgodnie z załącznikiem nr 6. Przeprowadzenie remontu mostu przez rzekę Bytówkę w ciągu ul. Wojska Polskiego zgodnie z zaleceniami wynikającymi z dokonania przeglądu. Wykonanie stałej organizacji ruchu na drogach gminnych: ul. Wojska Polskiego, Armii Krajowej, Ogrodowa i Stobnicka zgodnie z zatwierdzonym projektem zmiany organizacji ruchu. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 50 000,00 zł. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO SA I O/Bytów: nr 64 12403783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - Przebudowa dróg lokalnych - Etap I b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, 1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca wykaże, że na dzień składania ofert spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu a w szczególności że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej 2 roboty budowlane ( zawarte umowy) o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia ( za podobny zakres Zamawiający uzna budowę nawierzchni z betonowych kostek brukowych i/lub klinkierowych ) o wartości każdej umowy min. 2 500 000 zł brutto. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy oraz § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817), Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz minimum 2 robót budowlanych o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (budowa nawierzchni z betonowych kostek brukowych i/lub klinkierowych , wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości tych robót w ramach umowy (wymagana wartość każdej z umów nie niższa niż 2 500.000,- złotych brutto), rodzaju, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ - zał. nr 3 . 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty lub Wykonawcę. INFORMACJA O OSWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zmawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru ( KRS lub ewidencja działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . 2.3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2.2 stosuje się odpowiednio. 2.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty należy dołączyć dokument - pełnomocnictwo ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. 3.1.Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty. 3.2. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi odrębnie wykazać, że brak jest w stosunku do niego podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. ustawy Pzp. 4. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonych kopii. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa §1 ust.2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15 pok. nr 40
Cena za SIWZ -200 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest dofinansowana w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1729G - ul. Mierosławskiego w Bytowie
- Dostawa medycznych rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - umowa ramowa ZP18/A/9/2025
- Dostawa wyrobów i pomocy medycznych - umowa ramowa ZP15/A/8/2025
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu wraz z utwardzeniem dróg wewnętrznych i terenu rekreacyjnego na terenie gminy Pilchowice
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź - uzbrojenie terenu
- Przebudowa drogi gminnej nr 220829W w miejscowości Gliniak polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów (etap I)
- Budowa oświetlenia na ul. Karsznickiej
- "Budowa ujść wód podziemnych, przebudowa SUW oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Ryki"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.