eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DuklaBudowa dróg, placów, chodników, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej i ogrodzeniaZadanie nr 1 - Dokończenie budowy Zespołu Szkół w Dukli współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 20076-2013 podkarpackiego Zadanie nr 2 - Budowa hali widowiskowo - sportowej w Dukli Zadanie nr 3 - Budowa ul. Typrowicza w Dukli Zadanie nr 4 - Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Typrowicza w Dukli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Dukla: Budowa dróg, placów, chodników, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej i ogrodzenia: Zadanie nr 1 - Dokończenie budowy Zespołu Szkół w Dukli współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 20076-2013 podkarpackiego Zadanie nr 2 - Budowa hali widowiskowo - sportowej w Dukli Zadanie nr 3 - Budowa ul. Typrowicza w Dukli Zadanie nr 4 - Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Typrowicza w Dukli
Numer ogłoszenia: 163079 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg, placów, chodników, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej i ogrodzenia: Zadanie nr 1 - Dokończenie budowy Zespołu Szkół w Dukli współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 20076-2013 podkarpackiego Zadanie nr 2 - Budowa hali widowiskowo - sportowej w Dukli Zadanie nr 3 - Budowa ul. Typrowicza w Dukli Zadanie nr 4 - Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Typrowicza w Dukli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1-Dokończenie budowy Zespołu Szkół w Dukli współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 20076-2013 podkarpackiego Droga o nawierzchni asfaltowej: podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm po zagęszczeniu - 866,65 m2 podbudowa z kruszywa łamanego gr. 23 cm po zagęszczeniu - 866,65 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa wiążąca gr. 5 cm po zagęszczeniu - 866,65 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa ścieralna gr. 4 cm po zagęszczeniu - 866,65 m2 docinek kanalizacji deszczowej śr. 200 mm - 44 mb studzienki ściekowe z osadnikiem i wpustami ulicznymi żeliwnymi - 5 szt studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1200 mm głębokości 75 cm z włazem żeliwnym - 1 szt Parking: podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm po zagęszczeniu - 268,10 m2 podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm po zagęszczeniu - 268,10 m2 nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm - 268,10 m2 Chodnik i płytka odbojowa przy budynku: podsypka piaskowa gr. 10 cm po zagęszczeniu - 395,00 m2 podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu - 395,00 m2 chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm - 395,00 m2 Ściana oporowa kątowa żelbetowa dł. 62,14 mb wys. 2,8 m npt. Ogrodzenie z paneli ocynkowanych wys. 1,5 m na słupkach stalowych z cokolikiem prefabrykowanym dł. 221 mb, bramy dwuskrzydłowe szer. 5,00 m 2 kpl i bramka szer. 1,50 m 1 kpl Zadanie nr 2- Budowa hali widowiskowo-sportowej w Dukli Droga o nawierzchni asfaltowej: podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm po zagęszczeniu - 460,84 m2 podbudowa z kruszywa łamanego gr. 23 cm po zagęszczeniu - 460,84 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa wiążąca gr. 5 cm po zagęszczeniu - 460,84 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa ścieralna gr. 4 cm po zagęszczeniu - 460,84 m2 docinek kanalizacji deszczowej śr. 315 mm - 30 mb docinek kanalizacji deszczowej śr. 200 mm - 96 mb studzienki ściekowe z osadnikiem i wpustami ulicznymi żeliwnymi - 10 szt studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1200 mm głębokości 75 cm z włazem żeliwnym - 3 szt studzienki PCV śr 425 mm zamknięte rurą teleskopową i włazem żeliwnym - 4 szt Parking: podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm po zagęszczeniu - 153,28 m2 podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm po zagęszczeniu - 153,28 m2 nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm - 153,28 m2 Chodnik i płytka odbojowa przy budynku: podsypka piaskowa gr. 10 cm po zagęszczeniu - 992,00 m2 podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu - 992,00 m2 chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm - 992,00 m2 Zadanie nr 3- budowa ul. Typrowicza w Dukli Droga o nawierzchni asfaltowej: czyszczenie nawierzchni bitumicznej - 620 m2 skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 620 m2 podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm po zagęszczeniu - 1625,00 m2 podbudowa z kruszywa łamanego gr. 23 cm po zagęszczeniu - 1625,00 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa wiążąca gr. 5 cm po zagęszczeniu - 1678,00 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych warstwa ścieralna gr. 4 cm po zagęszczeniu - 1678,00 m2 docinek kanalizacji deszczowej śr. 315 mm - 125 mb docinek kanalizacji deszczowej śr. 200 mm - 35 mb studzienki ściekowe z osadnikiem i wpustami ulicznymi żeliwnymi - 10 szt studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1200 mm głębokości 75 cm z włazem żeliwnym - 5 szt Chodnik po obu stronach jezdni: podsypka piaskowa gr. 3 cm po zagęszczeniu - 683,00 m2 podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu - 683,00 m2 chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm - 708,00 m2 chodnik z kostki brukowej gr. 8 cm na wjazdach (4 szt) - 24,00 m2 Zadanie nr 4- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Typrowicza w Dukli rowki pod kable - 460 mb słupy oświetleniowe MSO 70-3 z wysięgnikiem 1-ramiennym - 7 szt słupy oświetleniowe MSO 70-3 z wysięgnikiem 2-ramiennym - 1 szt słupy oświetleniowe MSO 90-3 z wysięgnikiem 2-ramiennym - 2 szt oprawy do lamp OUSe-150 - 13 szt kabel YAKY 4x35 mm - 408 mb kabel YDY 3x2,5 mm - 145 mb rury osłonowe DVK 75 - 60 mb rury osłonowe HDPE 75 lub SRS 75 - 73 mb.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie : a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: o w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, o w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów Wykonawcy, o opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, o zawieszenie robót przez Zamawiającego, o wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, o wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, o zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany. b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach : o zmiana stawki urzędowej podatku VAT, o rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, c) Inne zmiany : o w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, o w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. o w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie, o w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych. d) Warunki zmian : o inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, o uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, o forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie projektu w ramach osi priorytetowych I-VII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 (nr UD -RPPK.05.0100-18-053/08-00).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.