eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmWykonanie usług geodezyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Chełm: Wykonanie usług geodezyjnych.
Numer ogłoszenia: 162888 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm, ul. Lubelska 63 i 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652223, 5652073, fax 082 5652254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w zadania : Zadanie nr 1 Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów m. Chełm poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru m. Chełm - dla obrębów nr 1 i nr 7. Zadanie nr 2 Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów m. Chełm poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru m. Chełm - dla obrębów nr 8 i nr 9, Zadanie nr 3 Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów m. Chełm poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru m. Chełm - dla obrębów nr 2, nr 10 i nr 13. Zadanie nr 4 Przeliczenie szczegółowej osnowy poziomej III klasy oraz osnowy pomioarowej z państwowego układu współrzędnych 1965 na układ 2000 dla obszaru m. Chełm. Zakres zamówienia obejmuje: 1) w przypadku zadania nr 1, nr 2 i nr 3: - część opisową ewidencji budynków i lokali w oparciu o program EGBVWIN, - część kartograficzną ewidencji budynków i lokali w programie GEO - MAP, - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załączniki nr 2 dla zadań nr 1, nr 2 i nr 3 2) w przypadku zadania nr 4: - obliczenia współrzędnych prostokątnych płaskich, - analizę błędów średnich położenia obliczonych przeliczonych punktów, dostarczenie na nośniku CD lub DVD pliku *.map w układzie współrzędnych 2000 z punktami osnowy z wypełnionymi wszystkimi atrybutami wymaganymi w Systemie GEO-MAP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przypadku zadań nr 1, nr 2 i nr 3 : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych stosownie do wymogów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.), b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali - co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na wykonaniu modernizacji istniejącej ewidencji gruntów miasta lub innego terenu zurbanizowanego poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru miasta lub innego terenu zurbanizowanego, każde o wartości co najmniej 20.000 PLN 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku zadania nr 4 : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych stosownie do wymogów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późń. zm), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia publicznego przedstawia załącznik nr 7 odpowiednio dla zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4. Wykonawcy którzy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. A VI Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n/w oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe oświadczenie winno być ujęte na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 4 dla danego zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien złożyć: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 dla zadania nr 1, nr 2 i nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do każdej usługi umieszczonej w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na wykonaniu modernizacji istniejącej ewidencji gruntów miasta lub innego terenu zurbanizowanego poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru miasta lub innego terenu zurbanizowanego, każde o wartości co najmniej 20.000 PLN, b) wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez z nich czynności , złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ dla danego zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4. W przypadku zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 przedłożony wykaz powinien zawierać odpowiednio co najmniej 1 osobę posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych stosownie do wymogów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późń. zm), potwierdzone: - załączonym dokumentem stwierdzającym, że dana osoba , która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie prac geodezyjnych i kartograficznych zgodne z w/w ustawą. Postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 100
  • 2. x - 0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełm,Wydział Geodezji, Kartografii i Mienia Komunalnego pok. 15, Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie mdotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm (parter); ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów m. Chełm poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru m. Chełm - dla obrębów nr 1 i nr 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : - część opisową ewidencji budynków i lokali w oparciu o program EGBVWIN, - część kartograficzną ewidencji budynków i lokali w programie GEO - MAP, - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów m. Chełm poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru m. Chełm - dla obrębów nr 8 i nr 9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : - część opisową ewidencji budynków i lokali w oparciu o program EGBVWIN, - część kartograficzną ewidencji budynków i lokali w programie GEO - MAP, - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów m. Chełm poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru m. Chełm - dla obrębów nr 2, nr 10 I nr 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : - część opisową ewidencji budynków i lokali w oparciu o program EGBVWIN, - część kartograficzną ewidencji budynków i lokali w programie GEO - MAP, - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeliczenie szczegółowej osnowy poziomej III klasy oraz osnowy pomiarowej z państwowego układu współrzędnych 1965 na układ 2000 dla obszaru m. Chełm..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : - obliczenia współrzędnych prostokątnych płaskich, - analizę błędów średnich położenia obliczonych przeliczonych punktów, dostarczenie na nośniku CD lub DVD pliku *.map w układzie współrzędnych 2000 z punktami osnowy z wypełnionymi wszystkimi atrybutami wymaganymi w Systemie GEO-MAP..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.