eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty remontowe budynku Domu Studenckiego Nr 9 Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 64.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Gdańsk: Roboty remontowe budynku Domu Studenckiego Nr 9 Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 64.
Numer ogłoszenia: 162855 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138435 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe budynku Domu Studenckiego Nr 9 Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 64..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termin realizacji zamówienia od 01.08.2014 r. do 30.09.2014 r. 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie zadania pn. Roboty remontowe budynku Domu Studenckiego nr 9 Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 64. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) izolację ściany szczytowej zewnętrznej, od strony śmietnika, zabezpieczającą przed zaciekami wód opadowych, 2) remont zewnętrznych tynków tarasów i balkonów, 3) izolację przeciwwilgociową balkonów na trzech kondygnacjach oraz tarasie parteru budynku, 4) naprawę, zabezpieczenie i uzupełnienie kotwień balustrad oraz malowanie balustrad tarasów na trzech kondygnacjach budynku 5) naprawę tynku zewnętrznego wokół budynku wraz z wykonaniem czyszczenia całej elewacji budynku przy użyciu myjki ciśnieniowej z dodatkami środków przeciwko pleśni, 6) naprawę tynków spodniej warstwy tarasów trzech pięter i parteru, 7) remont posadzki tarasu oraz posadzki balkonów trzech pięter, 8) remont węzła cieplnego (bez technologii) w tym: a) roboty budowlane: - malowanie pomieszczenia z naprawą tynków, przygotowaniem podłoża, - wymiana zewnętrznej oraz wewnętrznej stolarki drzwiowej, b) roboty elektryczne: - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i oprawami oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, - montaż WLZ zasilającego pomieszczenie węzła co z rozdzielni głównej (RG) zlokalizowanej na korytarzu tego samego poziomu (piwnica), - dostosowanie RG do podłączenia zasilania instalacji elektrycznej węzła co, - wykonanie pomiarów elektrycznych w tym natężenia oświetlenia, 9) remont pomieszczenia magazynu nr 025 w tym: a) roboty budowlane - malowanie pomieszczenia z naprawą tynków, przygotowaniem podłoża, b) roboty sanitarne - wymiana pionu kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych fi 100 z zastosowaniem rur PCV fi 110 wraz z podejściami i montażem czyszczaka. 3. Zakres prac obejmuje również roboty towarzyszące np. rozbiórkowe, demontażowe wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych i z demontażu, pomiarowe, próby, uruchomienie instalacji, przygotowawcze w tym np. wynoszenie wyposażenia, zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe, sprzątanie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. 4. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 5. Prace będą się odbywać w czynnym obiekcie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Inspektorem Nadzoru materiałów, które zamierza użyć przy realizacji w/w przedmiotu zamówienia, tj. przed ich wbudowaniem. 7. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych należy wykonać zgodnie z dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z Użytkownikiem i Inspektorem Nadzoru. 8. Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu robót. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną - załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). 10. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji technicznej ze specyfikacją techniczną, przedmiarach robót, lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną obiektu. W przypadku zgłoszenia się Wykonawcy(ów) do wizji lokalnej, Zamawiający wyznaczy dzień, godzinę oraz miejsce spotkania. 12. Zaleca się, aby przed przystąpieniem do robót Wykonawca dokonał pomiarów z natury. 13. Okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Olszewski SANICOM FUH, ul. Słoneczna 5, 83-330 Lniska, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188854,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 182520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183649,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.