Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10
Numer ogłoszenia: 162830 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Arbuz kg 1kg 120 Banan kg 1kg 360 Botwinka kg 1kg 30 Brokuły szt 1szt 150 Brukselka kg 1kg 50 Brzoskwinia kg 1kg 100 Burak czerwony kg 1kg 750 Cebula kg 1kg 230 Cytryna kg 1kg 25 Czarna rzepa kg 1kg 60 Czereśnie kg 1kg 100 Czosnek szt 1szt 50 Fasola sucha kg 1kg 35 Fasola szparagowa kg 1kg 150 Groch łuskany kg 1kg 35 Gruszki kg 1kg 30 Jabłka sortowane 7-8 cm kg 1kg 500 Jabłka kompotowe kg 1kg 1 500 Kalafior szt 1szt 600 Kalarepa kg 1kg 75 Kapusta biała kg 1kg 500 Kapusta czerwona kg 1kg 125 Kapusta kiszona kg 1kg 600 Kapusta pekińska kg 1kg 250 Kapusta włoska kg 1kg 100 Koperek p 1p 400 Mandarynka kg 1kg 200 Marchew kg 1kg 1 800 Mieszanka owoców suszonych kg 1kg 5 Nektaryna kg 1kg 100 Ogórek kiszony kg 1kg 200 Ogórki zielone kg 1kg 150 Papryka czerwona kg 1kg 40 Pieczarki kg 1kg 50 Pietruszka kg 1kg 150 Pietruszka ziel. p 1p 600 Pomarańcza kg 1kg 200 Pomidory kg 1kg 800 Por kg 1kg 20 Rabarbar kg 1kg 100 Rzodkiewka p 1p 200 Rzodkiew biała kg 1kg 100 Sałata zielona szt 1szt 400 Seler kg 1kg 300 Szpinak kg 1kg 50 Szczaw kg 1kg 50 Szczypiorek p 1p 150 Śliwki kg 1kg 200 Truskawki kg 1kg 30 Wiśnie kg 1kg 30 Ziemniaki kg 1 kg 15 000.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.0 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 32.12.21.3 - Groch suszony 32.21.10.0 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste 32.21.11.0 - Warzywa korzeniowe 32.21.11.2 - Marchew 32.21.11.3 - Cebula 32.21.20.0 - Warzywa owocowe 32.21.21.2 - Fasola szparagowa 32.21.22.2 - Burak pastewny 32.21.23.0 - Papryka 32.21.30.0 - Warzywa liściaste 32.21.31.0 - Sałata 32.21.42.0 - Kalafior 32.21.26.0 - Grzyby 32.21.27.0 - Ogórki 32.21.24.0 - Pomidory 32.21.34.0 - Szpinak 32.22.21.0 - Cytryny 32.22.32.1 - Jabłka 32.22.31.3 - Truskawki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. oświadczenie o braku zaległości wobec właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. - według wzoru stanowiącego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego, 42-700 Lubliniec,
ul. dr E.Cyrana 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:45, miejsce: DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego, 42-700 Lubliniec, ul. dr E.Cyrana 10, sekretariat pok. nr 35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Arbuz kg 1kg 120 Banan kg 1kg 360 Botwinka kg 1kg 30 Brokuły szt 1szt 150 Brukselka kg 1kg 50 Brzoskwinia kg 1kg 100 Burak czerwony kg 1kg 750 Cebula kg 1kg 230 Cytryna kg 1kg 25 Czarna rzepa kg 1kg 60 Czereśnie kg 1kg 100 Czosnek szt 1szt 50 Fasola sucha kg 1kg 35 Fasola szparagowa kg 1kg 150 Groch łuskany kg 1kg 35 Gruszki kg 1kg 30 Jabłka sortowane 7-8 cm kg 1kg 500 Jabłka kompotowe kg 1kg 1 500 Kalafior szt 1szt 600 Kalarepa kg 1kg 75 Kapusta biała kg 1kg 500 Kapusta czerwona kg 1kg 125 Kapusta kiszona kg 1kg 600 Kapusta pekińska kg 1kg 250 Kapusta włoska kg 1kg 100 Koperek p 1p 400 Mandarynka kg 1kg 200 Marchew kg 1kg 1 800 Mieszanka owoców suszonych kg 1kg 5 Nektaryna kg 1kg 100 Ogórek kiszony kg 1kg 200 Ogórki zielone kg 1kg 150 Papryka czerwona kg 1kg 40 Pieczarki kg 1kg 50 Pietruszka kg 1kg 150 Pietruszka ziel. p 1p 600 Pomarańcza kg 1kg 200 Pomidory kg 1kg 800 Por kg 1kg 20 Rabarbar kg 1kg 100 Rzodkiewka p 1p 200 Rzodkiew biała kg 1kg 100 Sałata zielona szt 1szt 400 Seler kg 1kg 300 Szpinak kg 1kg 50 Szczaw kg 1kg 50 Szczypiorek p 1p 150 Śliwki kg 1kg 200 Truskawki kg 1kg 30 Wiśnie kg 1kg 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.22.13.00-9, 03.22.11.10-0, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.12.00-8, 03.22.12.12-5, 03.22.12.22-8, 03.22.12.30-7, 03.22.13.10-2, 03.22.14.20-6, 03.22.14.10-3, 03.22.12.60-6, 03.22.12.70-9, 03.22.12.40-0, 03.22.13.40-1, 03.22.22.10-8, 03.22.23.21-9, 03.22.23.13-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki kg 1 kg 15 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.22.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Budowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Lublińcu w ramach resortowego programu Aktywne Place Zabaw.
- Dostawa telefonów i tabletów GSM dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9 - etap IV.
- Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu
- "Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Lublińcu"
- Modernizacja Pawilonu Chorych G w celu dostosowania budynków do przepisów ochrony przeciwpożarowej Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Ligonia 36 w Gliwicach
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 35 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Zamenhofa 3
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Ożarowie Mazowieckim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo- Wypoczynkowego Malinówka
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.