eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Budowa ul. Młyńskiej w Węgorzewie - I etap



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Węgorzewo: Budowa ul. Młyńskiej w Węgorzewie - I etap
Numer ogłoszenia: 162788 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo, ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4275424, fax 087 4275401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Młyńskiej w Węgorzewie - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy obejmuje: - budowę drogi i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm o pow. 1610 m2 w kolorze szarym - przy krawężniku (trzy kostki) i wyznaczony środek drogi (1 kostka) kolorem innym niż szary oraz ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem. - budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC-U fi 200 mm dł. 36 m, fi 250 mm dł. 54 m oraz 3 szt. studzienek rewizyjnych i 6 wpustów ulicznych. - przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej w zakresie kolidującym z inwestycją, - wykonanie wszelkich innych robót zgodnie z przedmiarem robót , - pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. - organizacja ruchu zastępczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium (art. 45 i 46 Pzp) (art. 36 ust. 1 pkt 8 Pzp). 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Węgorzewie PKO BP S.A. O/Pisz nr 33 1020 4753 0000 0802 0006 0749 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego przetargu wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopie dowodu wpłaty wadium. 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w kasie UM - I piętro w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.8 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania oferta tj. 30 dni - art. 85 ustawy)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje : - budowę drogi i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm o pow. 1610 m2 w kolorze szarym - przy krawężniku (trzy kostki) i wyznaczony środek drogi (1 kostka) kolorem innym niż szary oraz ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem. - budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC-U fi 200 mm dł. 36 m, fi 250 mm dł. 54 m oraz 3 szt. studzienek rewizyjnych i 6 wpustów ulicznych. - przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej w zakresie kolidującym z inwestycją, - wykonanie wszelkich innych robót zgodnie z przedmiarem robót , - pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. - organizacja ruchu zastępczego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu /art. 36 ust.1 pkt 6 Pzp/. 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ /Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu/. 2. W celu potwierdzenia, że oferowana sztuczna nawierzchnia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda opisu dodatkowego w postaci dokumentu potwierdzającego spełnienie tych wymagań, tj. np.: karty technicznej produktu, deklaracji zgodności, itp. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegorzewo.pl/BIP - przetargi/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w 11-600 Węgorzewo przy ul. Zamkowej 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w 11-600 Węgorzewo przy ul. Zamkowej 3 /I piętro sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.