Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Knurów: Opracowanie zmian fragmentów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Knurów z podziałem na 2 zadania: 1) opracowanie zmiany mpzp Rejon Foch dla obszaru położonego przy ul. Kopalnianej, 2) opracowanie zmiany mpzp Rejon III Kolonii dla obszaru położonego przy skrzyżowaniu ul. Dworcowej z ul. B. Prusa
Numer ogłoszenia: 162786 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmian fragmentów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Knurów z podziałem na 2 zadania: 1) opracowanie zmiany mpzp Rejon Foch dla obszaru położonego przy ul. Kopalnianej, 2) opracowanie zmiany mpzp Rejon III Kolonii dla obszaru położonego przy skrzyżowaniu ul. Dworcowej z ul. B. Prusa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie zmian fragmentów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Knurów z podziałem na następujące zadania: zadanie 1: opracowanie zmiany mpzp Rejon Foch dla obszaru położonego przy ul. Kopalnianej, zadanie 2: opracowanie zmiany mpzp Rejon III Kolonii dla obszaru położonego przy skrzyżowaniu ul. Dworcowej z ul. B. Prusa, zgodnie z procedurą określoną w Ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym o raz Ustawie o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ocenie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko. 2.Realizacja każdego zadania obejmuje sześć etapów: 2.1.prace wstępne, 2.2.projekt planu - etap uzgodnienia, 2.3.projekt planu do wyłożenia do publicznego wglądu, 2.4.wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu, 2.5.uchwalenie planu, 2.6.publikacja planu. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań, zawierają wzory umów stanowiące załącznik do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, pod warunkiem, iż podwykonawcy posiadają stosowne uprawnienia niezbędne do jego wykonania. 5.W przypadkach wskazanych w załączonych do SIWZ wzorach umów dla poszczególnych zadań, zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umów zawartych w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści ofert, na podstawie których dokonano wyboru wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2.wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 3.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 4.wykonawca winien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 5.wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą, która posiada wymagane uprawnienia zawodowe do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia (uprawnienia urbanistyczne) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby/osób. Osoba/y ta(e) winna być zrzeszona(e) w izbie branżowej. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w opisie warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty: 1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, 2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zamawiającego, przedmiot zamówienia, datę wykonania oraz wartość. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje), 5.wskazanie osób(y), którą(ymi) dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która(e) będzie (będą) uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jej (ich) kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią(e) czynności, 6.pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób(y) posiadającej(ych) uprawnienia urbanistyczne, jeżeli wykonawca wskazał osobę(y), którą(ymi) będzie dysponował, 7.dokumenty potwierdzające, że osoa(b)y, która(e) będzie (będą) uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada(ją) wymagane uprawnienia urbanistyczne oraz aktualny wpis do izby branżowej. Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 1) każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, 2) wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605, z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy, w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 54, w godz. 8:00-13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 6,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 54.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - mgr inż. Grażyna Szweda tel. 032-339-23-08; 2) Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych - mgr Kornelia Loch tel.032-339-23-10, fax 032-339-22-92, e-mail: zp@knurow.pl. Niniejsze postępowanie stanowi jedną z części zamówienia publicznego na usługi dotyczące opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o łącznej wartości szacunkowej wynoszącej 123.934,43 zł, co w przeliczeniu na euro stanowi: 31.965,75 euro..
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przebudowa placu zabaw Miejskiego Żłobka "Kraina Maluszka" w Knurowie
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Gminie Żelechów
- Opracowanie proj. dec. o war. zabudowy i zagospodarowania terenu oraz proj. dec. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Sędziszów Małopolski w 2025r. (II)
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Bejsce
- Sporządzenie projektu zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu "Śródmieście" w Bochni
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub ich zmian) w obszarach i terenach górniczych oraz Opracowanie zmiany nr 1 MPZP Sołectwa Sędek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.