eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PromnaRemont dróg na terenie gminy Promna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-26

Promna: Remont dróg na terenie gminy Promna
Numer ogłoszenia: 162765 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Promnie , Promna-Kolonia 5, 26-803 Promna, woj. mazowieckie, tel. 048 6133628, faks 048 6133628.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie gminy Promna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg na terenie gminy Promna w miejscowościach: Pacew, Przybyszew, Olkowice. dzieląca się na poszczególne zadania: Zadanie I.: Remont drogi gminnej w miejscowości Pacew długość 1040 m , szerokość 4,0 m Zadanie II: Remont drogi gminnej w miejscowości Przybyszew na długość 860 m , szerokość 4,0 m Zadanie III: Remont drogi gminnej w miejscowości Olkowice długość 450 m, szerokość 3,0 m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego gdy zaistnieje konieczność rozszeżenia zakresu prac niezbędna do prawidłowego wykonania zakresu podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji wcześniej nieprzewidzianej a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał środki na realizację dodatkowego zakresu robót.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne zadania w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 2 000,00 zł brutto, 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 2 000,00 zł brutto, 3) dla zadania nr 3 w wysokości: 1 000,00 zł brutto,

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie conajmniej 3 robót budowlanych zbliżonych swoim zakresem do przedmiotu zamówienia o wartości łącznej minimum 400 000,0 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku na podstawie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa okoliczności które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją umowy, 2. udzielenie ewentualnych zamówień uzupełniających, 3. zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżacych po stronie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Promna Promna Kolonia 5 26-803 Promna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Promna Promna Kolonia 5 26-803 Promna sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Pacew długość 1040 m , szerokość 4,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym 2. Mechaniczne karczowanie krzaków. 3. Mechaniczne wykonanie koryta na szerokości korony dogi wraz z uformowaniem poboczy szerokości 0,25m i mechanicznym zagęszczeniem 4. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ( humusu ) za pomocą spycharek oraz załadunek i wywóz gruntu samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km. 5. Miejscowe uzupełnienie nasypu korony drogi mieszanką kruszywo 0-31,5mm/żwir w stosunku 1:3 objętościowo wraz z mechanicznym zagęszczeniem i plantowaniem skarp nasypu. 6. Wzmocnienie nawierzchni gruntowej pospółką przy średniej grubości 10cm na szerokości drogi oraz na zjazdach wraz z jej mechanicznym zagęszczeniem. 7. Wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw wraz z zamiałowaniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. 8. Wykonanie przepustu rurowego o średnicy 80cm z rur PEHD długości 6,00m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami. 9. Wykonanie przepustu rurowego o średnicy 60cm z rur PEHD długości 6,00m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami. 10. Wykonanie rowów przy średniej głębokości kopania 50cm w sąsiedztwie przepustów 11. Wykonanie rowów trókątnych przy pomocy równiarki wraz z plantowaniem skarp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Przybyszew na długość 860 m , szerokość 4,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym. 2. Mechaniczne karczowanie krzaków. 3. Mechaniczne wykonanie wykopu w gruncie kat III ( poszerzenie koryta drogi) przy pomocy koparki podsiębiernej wraz z wywozem gruntu na odległość do 1km. 4. Miejscowe uzupełnienie nasypu korony drogi mieszanką kruszywo 0-31,5mm/żwir w stosunku 1:3 objętościowo wraz z mechanicznym zagęszczeniem i plantowaniem skarp nasypu. 5. Mechaniczne wykonanie koryta na szerokości korony dogi wraz z uformowaniem poboczy szerokości 0,25m i mechanicznym zagęszczeniem 6. Wzmocnienie nawierzchni gruntowej pospółką przy średniej grubości 10cm na szerokości drogi oraz na zjazdach wraz z jej mechanicznym zagęszczeniem. 7. Wykonanie warstwy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw wraz z zamiałowaniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. 8. Wykonanie przepustu rurowego o średnicy 40cm z rur PEHD długości 6,00m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami. 9. Wykonanie rowów przy średniej głębokości kopania 40cm. 10. Wykonanie wzmocnienia dna i skarp przy ścieku skarpowym płytami ażurowymi o wymiarach 0,40x0,60m na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem pospółką..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Olkowice długość 450 m, szerokość 3,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym 2. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grubości 10cm. 3. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorozpadową. 4. Miejscowe uzupełnienie ubytków w podbudowie betonem asfaltowym. 5. Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu dla KR 1 grubości 3cm. 6. Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu dla KR 1 grubości 3cm. 7. Wykonanie poboczy gruntowych wraz z zagęszczeniem na szerokości 0,50m. 8. Wykonanie przepustu rurowego o średnicy 40cm z rur PEHD długości 9,00m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami po uprzednim rozebraniu istniejącego przepustu z rur betonowych o średnicy 40cm, wykonaniu wykopu pod nowy przepust. 9. Wykonanie rowów przy średniej głębokości kopania 30cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.