eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Konserwacja pomieszczeń w budynkach Nr 1 i Nr 12 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Rzeszów: Konserwacja pomieszczeń w budynkach Nr 1 i Nr 12 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 162765 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148431 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja pomieszczeń w budynkach Nr 1 i Nr 12 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne pomieszczeń w budynkach Nr 1 i Nr 12 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1) Budynek Nr 1: W pomieszczeniach na parterze: - wykute z muru zostaną stare kraty okienne (pom. Nr 7, 18,19) - 3 szt., a następnie w otworach okiennych zostaną obsadzone nowe kraty stalowe wyposażone w kłódki, - w pom. Nr 10 - przygotowanie pomieszczenia pod malowanie wraz z dwukrotnym malowaniem pomieszczenia, cyklinowanie parkietu, demontaż starych i montaż nowych drzwi aluminiowych, pełnych z oplombowaniem wraz z ościeżnicami, demontaż boazerii. W pomieszczeniach na II piętrze: - w pom. Nr 208 zostanie zdemontowana wykładzina PCV oraz parkiet, wymieniona warstwa wyrównawcza pod nową wykładzinę PCV, którą należy wywinąć na ściany pomieszczenia, - na korytarzu II piętra należy zlikwidować istniejącą ściankę z luksferów i przystosować pomieszczenia do nowego układu funkcjonalnego (dotyczy pom. Nr 206, 206a, 207), - w pomieszczeniach Nr 201 i 212 zgodnie z opisem w przedmiarze robót zostaną wymurowane ścianki działowe typu gips-karton, - w pom. Nr 205 należy zdemontować wraz z ościeżnicą stare drzwi i zamontować nowe stalowe pełne wzmocnione (zgodnie z przedmiarem robót), - pom. Nr 201, 202, 203, 204 należy zdemontować wraz z ościeżnicą stare drzwi i zamontować nowe aluminiowe pełne, z oplombowaniem (zgodnie z przedmiarem robót), - w w/w pomieszczeniach należy - przygotować pomieszczenia pod malowanie wraz z dwukrotnym malowaniem pomieszczeń, w niektórych pomieszczeniach zdemontować stare drzwi i zamontować nowe, w pozostałych pomieszczeniach gdzie został wykonany nowy podział zamontować nowe drzwi wraz z ościeżnicami, wycyklinować parkiety, - zgodnie z przedmiarem robót należy w niektórych pomieszczeniach wymienić oprawy oświetleniowe, wymienić gniazda, wymienić łączniki warstwowe. W pomieszczeniach na I piętrze: - na I piętrze zostaną wymienione drzwi (zgodnie z przedmiarem robót), - Roboty budowlane związane z malowaniem i konserwacją posadzek należy wykonać poprzez: - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania oraz zagruntowanie preparatem głęboko penetrującym wzmacniającym podłoże, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - oczyszczenie powierzchni metalowych z brudu, kurzu i rdzy, usunięcie zanieczyszczeń pochodzenia organicznego i nieorganicznego, zeskrobanie łuszczącej się farby oraz miejscowych uszkodzeń starej powłoki malarskiej z powierzchni metalowych, - dwukrotne malowanie grzejników, rur centralnego ogrzewania, innych rur, oczyszczenie powierzchni z kurzu i pyłu, reperacją uszkodzeń z wypełnieniem rys i uszkodzeń szpachlówką, gruntowaniem i szpachlowaniem oraz przetarcie powierzchni papierem ściernym, - cyklinowanie istniejących parkietów i dwukrotne lakierowanie (w pomieszczeniach zgodnie z przedmiarem robót). Parametry krat (służba dyżurna, kasa): Okna powinny być zabezpieczone kratami zainstalowanymi w ramie z płaskownika stalowego o przekroju nie mniejszym niż 45 × 6 mm, wykonana z prętów stalowych o średnicy nie mniejszej 12 mm i oczku nie większym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie oraz siatką stalową z drutu o średnicy co najmniej 1,5 mm i wielkości oczek nie większych niż 25x25 mm. Zamontowana krata (część zewnętrzna boczna) winna ściśle przylegać do ościeży otworu okiennego (dopuszcza się prześwit do 4 mm). Jedna z tych krat w pomieszczeniu lub zespole pomieszczeń powinna być zamykana od wewnątrz na 2 zamki klasy C lub 2 kłódki co najmniej klasy zabezpieczenia 5 wg normy PN-EN-12320 oraz odporności na korozję co najmniej klasy 3. Ramy krat mocowane w otworach, powinny być przymocowane (przyspawane) do kotw ściennych o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie (w murze) na głębokość minimum 100 mm, kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic. Kraty mocuje się na czterech krawędziach. 2) Budynek Nr 12: - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania oraz zagruntowanie preparatem głęboko penetrującym wzmacniającym podłoże, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - oczyszczenie powierzchni z brudu, kurzu i rdzy, usunięcie zanieczyszczeń pochodzenia organicznego i nieorganicznego, zeskrobanie łuszczącej się farby oraz miejscowych uszkodzeń starej powłoki malarskiej z powierzchni metalowych, - dwukrotne malowanie grzejników, rur centralnego ogrzewania, innych rur, oczyszczenie powierzchni z kurzu i pyłu, reperacją uszkodzeń z wypełnieniem rys i uszkodzeń szpachlówką, gruntowaniem i szpachlowaniem oraz przetarcie powierzchni papierem ściernym, - w pom. Nr 3 zostanie zdemontowana wykładzina PCV, wymieniona warstwa wyrównawcza pod płytki GRES, - w pomieszczeniu Nr 2 zostanie zamurowane przejście z kancelarii Nr 1A, - pomiędzy pomieszczeniem Nr 2 i Nr 3 zostanie wykuty otwór w ścianie i zamontowane zostaną drzwi, - w pom Nr 2 i Nr 3 zostaną wymienione drzwi wejściowe z korytarza (zgodnie z przedmiarem robót), - w pom. Nr 2, Nr 3 i Nr 17 zostaną wymienione oprawy oświetleniowe (zgodnie z przedmiarem robót), W pomieszczeniach Nr 2 i Nr 3 na parterze: - należy wykuć z muru stare kraty okienne (2 szt.) i zamontować je w pomieszczeniach Nr 7 i Nr 8 na parterze, - w otworach okiennych w pom. Nr 2 i Nr 3 obsadzić nowe kraty stalowe wyposażone w kłódki. Kraty Archiwum - pom. Nr 2 i Nr 3 - bud Nr 12: Okna zabezpieczone kratami zainstalowanymi w ramie z płaskownika stalowego o przekroju nie mniejszym niż 45 × 6 mm, z prętów stalowych o średnicy co najmniej 18 mm, usytuowanych pionowo z prześwitem pomiędzy nimi nie większym niż 150 mm i wzmocnionymi płaskownikami stalowymi o przekroju nie mniejszym niż 45 × 6 mm, usytuowanymi w poziomie, w odstępach nie większych niż 500 mm. Na kratę należy zamontować siatkę z drutu stalowego o grubości drutu nie mniejszej niż 2 mm, o oczkach nie większych niż 20 × 20 mm lub powierzchni oczka nie większej niż 4 cm2. Zamontowana krata (część zewnętrzna boczna) winna ściśle przylegać do ościeży otworu okiennego (dopuszcza się prześwit do 4 mm). Jedna z tych krat w pomieszczeniu lub zespole pomieszczeń powinna być zamykana od wewnątrz na 2 zamki klasy C lub 2 kłódki co najmniej klasy zabezpieczenia 5 wg normy PN-EN-12320 oraz odporności na korozję co najmniej klasy 3. Ramy krat mocowane w otworach, powinny być przymocowane (przyspawane) do kotw ściennych o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie (w murze) na głębokość minimum 100 mm, kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic. Kraty mocuje się na czterech krawędziach. Drzwi - pomieszczenie Nr 3 bud. Nr 12: Drzwi o co najmniej dwugodzinnej odporności ogniowej oraz spełniające wymagania klasy odporności nie niższej niż RC 4 określone w Polskiej Normie PN-EN 1627, posiadające element samozatrzaskowy uniemożliwiający pozostawienie pomieszczenia otwartego, samozamykacz, wizjer szerokokątny, elektrozaczep oraz dodatkowo wyposażone w zamek mechaniczny szyfrowy, co najmniej klasy B wg Polskiej Normy PN-EN 1300 co najmniej trzytarczowy, o cichym przesuwie, posiadający min. 100 podziałek na pokrętle i skali nastawień, przy której w przypadku każdej tarczy zamek trzytarczowy nie otworzy się, jeżeli pokrętło jest przekręcone więcej niż o 1 kreskę podziałki po obu stronach właściwej kreski podziałki, a w przypadku zamka czterotarczowego wartość ta wynosi 1,25. Zmiana kombinacji powinna być blokowana i uaktywniana kluczem od tyłu obudowy zamka. Zamek powinien być odporny na manipulację przez eksperta, również przy użyciu specjalistycznych narzędzi, przez okres 20 roboczogodzin. Zamek powinien być zabezpieczony przed działaniem destrukcyjnym, w tym przed przewierceniem i prześwietleniem (atakiem) radiologicznym (promieniowanie z radioaktywnego źródła nieprzekraczającego równowartości 10 curie, co - 60 z odległości 760 mm przez 20 godzin). Zmiana kombinacji powinna być blokowana i uaktywniana kluczem od tyłu obudowy zamka. Szafa powinna być wyposażona w dwa komplety kluczy od ustawiania szyfru. Dopuszcza się również stosowanie zamka elektronicznego szyfrowego, co najmniej klasy B wg Polskiej Normy PN-EN 1300, pod warunkiem że zamek spełnia te same wymagania co zamek mechaniczny szyfrowy oraz nie generuje sygnałów, które mogą być wykorzystane do otwarcia zamka przez okres 20 roboczogodzin. Wymagania dotyczące sposobu montażu i mocowania: Ościeżnice drzwi mocowane w otworach, powinny być przymocowane (przyspawane) do kotw ściennych o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie na głębokość minimum 100 mm, kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic. Drzwi - pomieszczenie Nr 2 bud. Nr 12: Drzwi o co najmniej dwugodzinnej odporności ogniowej oraz spełniające wymagania klasy odporności nie niższej niż RC 4 określone w Polskiej Normie PN-EN 1627, posiadające element samozatrzaskowy uniemożliwiający pozostawienie pomieszczenia otwartego i samozamykacz. Drzwi muszą być tak skonstruowane aby można je było otworzyć od wewnątrz pomieszczenia oraz aby nie było możliwe ich otwarcie z zewnątrz pomieszczenia. Wymagania dotyczące sposobu montażu i mocowania: jak wyżej. Drzwi - pomiędzy pomieszczeniem Nr 2 i 3 - bud. Nr 12: Drzwi o co najmniej dwugodzinnej odporności ogniowej oraz posiadające samozamykacz. Oświetlenie - pomieszczenie Nr 2 oraz Nr 17: Montaż w pomieszczeniu nr 2 i 17 oświetlenia o natężeniu nieprzekraczającym 200 luxów na poziomie podłogi (lampy fluorescencyjne z dyfuzorami rozpraszającymi światło i eliminującymi promieniowanie ultrafioletowe). Likwidacja chodnika za budynkiem Nr 12: Za budynkiem Nr 12 zostanie zlikwidowany chodnik wraz z obrzeżem, teren zostanie wyrównany i po rozplantowaniu ziemi - obsiany trawą. Przy własnej wycenie należy ująć w/w zakres robót (poza innymi elementami kosztorysu wynikającymi z inwentaryzacji i zapoznaniem się ze stanem istniejącym budynku). Uwaga: Zdemontowane skrzydła drzwiowe, wykładziny podłogowe oraz uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10) oraz Rysunków Technicznych (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja pomieszczeń w budynkach Nr 1 i Nr 12 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane PRZEMBUD, Nagawczyna 406, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143791,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143488,90

  • Oferta z najniższą ceną: 143488,90 / Oferta z najwyższą ceną: 254599,58

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.