Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-17
Cieszyn: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, w Cieszynie - Etap II A.
Budynek stanowi zabytek wpisany do rejestru zabytków.
Numer ogłoszenia: 162756 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie , ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8512877, faks 033 8520138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmcieszyn.ox.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, w Cieszynie - Etap II A. Budynek stanowi zabytek wpisany do rejestru zabytków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap prac II A obejmuje tylko pomieszczenia nr nr 40,41,42,43,46,47 na parterze i nr nr 13, 14 + klatka schodowa boczna (na strych) na piętrze. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) roboty remontowo-budowlane : - wyburzenia, demontaże, skucie elementów budowlanych - tynki, stolarka drzwiowa, podłogi, posadzek, rozbiórki stropów drewnianych belkowych, - wykonanie nowych stropów WPS, fragment żelbetowy, - roboty murarskie odtworzeniowe - uzupełnienia ścian, otworów, ścianek działowych, wykonanie nadproży, naprawy elementów murowych, - roboty izolacyjne p.wilgociowe, cieplne, p.dźwiękowe, - montaż stolarki drzwiowej indywidualnie wykonywanej, montaż drzwi p.poż., - wykonanie tynków wewnętrznych cem.-wap. ścian, częściowo odgrzybienie i wykonanie tynków renowacyjnych, licowanie ścian płytkami, okładziny sufitów z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych na ruszcie metalowym, - podłogi i posadzki - cementowe, parkiet, płytki z kamieni sztucznych, - roboty malarskie i inne wykończeniowe, b) instalacje elektryczne : (patrz załącznik INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE I WYJAŚNIENIA do dokumentacji projektowej, SIWZ, organizacji robót ) : - oświetleniowa i gniazd wtykowych, telefoniczna, komputerowa, domofon, AZART, instalacja sygnalizacji pożaru, demontaże i prace pomocnicze. c) wewnętrzna instalacja wod.-kan. i hydrantowa, d) wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania, e) inne prace wg dokumentacji projektowej (i uzgodnień z inspektorem nadzoru w trakcie realizacji prac), przedmiaru robót, Założeń wyjściowych do kosztorysowania (załączone do SIWZ), prace i czynności wynikające z norm i przepisów szczegółowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami o następujących kwalifikacjach: - posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); - posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); - spełniającymi wymogi dotyczące prowadzenia robót będących przedmiotem niniejszego przetargu, a wynikających z Ustawy o ochronie zabytków z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 162. poz. 1568 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych zamówień, rozumianych jako wykonanie w ramach jednego lub kilku różnych zamówień, podobnych do określonego w niniejszym przetargu zakresu prac budowlanych i instalacyjnych, przy czym nie wymaga się wykonania wszystkich bez wyjątku spośród w.w. zakresów prac. Suma wartości tych prac nie może być niższa niż 80% wartości oferowanej ceny brutto. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zmianami) oraz spełniający wymagania dodatkowe:
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4; 2. Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6; 3. Oświadczenia podwykonawców o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 6a; W sprawie zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawców, w celu wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawa wynikające z art. 647 {1}, §1 - §4 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami). 4. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony przygotowany wg wzoru zamawiającego (załączniki nr 7a, 7b, 7c , 7d, 7e do SIWZ), lub własny kosztorys uproszczony zgodny z dostarczonym przez Zamawiającego w SIWZ (zgodny opis robót , podane odniesienia do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, podobny układ kolumn, podane identyczne ilości przedmiarowe i jednostki miar, podane ceny jednostkowe, wyliczona wartość robót) - załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e oraz wypełni załącznik KOSZTORYS OFERTOWY - TABELA ZBIORCZA - załączniki nr 7, 5. Parafowany Wzór umowy - załącznik nr 8; 6. Oświadczenie o odpadach - załącznik nr 9; 7. Podpisane Założenia wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr 10;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Jeżeli w toku realizacji robót nastąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania na podstawie odrębnej umowy i za odrębnym wynagrodzeniem. 2. W przypadku wstrzymania prac przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków (Konserwatora Zabytków) lub wprowadzenia istotnych zmian w zakresie prac, wynikających z zaleceń konserwatorskich bądź zmian projektowych, których konieczność wykonania ujawniona zostanie po rozpoczęciu robót i potwierdzona przez Projektanta sprawującego nadzór autorski, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy, bez możliwości dochodzenia przez Wykonawcę odszkodowania lub zwrotu kosztów ewentualnie poniesionych przez Wykonawcę w związku z planowaniem wykonania robót, od których Zamawiający odstąpił. W takim przypadku strony dokonają, w terminie 21 dni rozliczenia prac wykonanych do dnia ich wstrzymania. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca wykona niezbędne prace zabezpieczające przerwaną budowę, za dodatkową odpłatnością.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmcieszyn.ox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, tel. (0/prefix/33) 85 20 138..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 12:00, miejsce: - Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, Sekretariat Ip..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn
- Dostawa hali namiotowej w ramach zadania Zwiększenia gotowości operacyjnej systemu ochrony ludności oraz zabezpieczenia logistycznego miasta Cieszyna
- Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Jednostek Powiatu Cieszyńskiego na rok 2026
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2627S ul. Głównej w centrum Drogomyśla od km 0+330 do km 0+980.
- Transport i zbieranie odpadów komunalnych pochodzących z terenu dróg oraz terenów zieleni miejskiej miasta Cieszyn
- MONITOROWANIE SYSTEMÓW ALARMOWYCH (ANTYWŁAMANIOWYCH I PPOŻ) WRAZ Z KONSERWACJĄ SYSTEMÓW ALARMOWYCH (ANTYWŁAMANIOWYCH I PPOŻ) I GRUPĄ INTERWENCYJNĄ ORAZ OCHRONA FIZYCZNA NA 2026 ROK
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SZYBU SAMONOŚNEGO ZEWNĘTRZNEGO I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO PRZY BUDYNKU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. ZYGMUNTA PUŁAWSKIEGO W ŚWIDNIKU
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej Urzędu Gminy Hażlach wraz z jego przebudową - etap I
- "Rewitalizacja Hrubieszowskiego Domu Kultury"
- "Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Czerwieńsk."
- Modernizacja ujęć wody na terenie gminy Mełgiew
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Kochanowskiego i ul. Reja w miejscowości Suchy Dwór
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





