Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Gliwice: kompleksowy nadzór inwestorski
Numer ogłoszenia: 162733 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowy nadzór inwestorski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: a)Uruchomienie Ośrodka PET w tym: zaprojektowanie, wybudowanie , podstawowe wyposażenie i uruchomienie pawilonu PET oraz kompleksowe wyposażenie w aparaturę i uruchomienie Centrum Produkcji Radiofarmaceutyków Pozytonowych wraz z przekazaniem prawa do korzystania z autoryzacji rynkowej do produkcji i dystrybucji FDG (marketing authorization), które oferent posiada w jednym z krajów Unii Europejskiej dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. b) Modernizacja spalarni odpadów medycznych oraz dostawa, montaż i uruchomienie instalacji termicznego przekształcania odpadów wraz z doposażeniem ciągłego monitoringu emisji zanieczyszczeń dla Zakładu Utylizacji i Kotłowni Rezerwowej Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1O udzielenie zamówienia publucznego moga ubiegac się wykonawcy, ktorzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniajacy warunki zawarte w art.22 ust1 ustawy PZP i wymagania okreslone w SIWZ warunki szczegółowe , które muszą spełnić wykonawcy- o zamówienie moga ubiegac się wykonawcy, którzy: a) posiadaja doświadczenie zawodowe rozumiane jako nadzorowanie w ciagu ostatnicj 3 lat przynajmniej jednej budowy obiektów o charakterze uzytecznosci publicznej zwiazanych z ochroną radiologiczna lub inna działalnoscią medyczna o wartosci łącznej powyżej 5 000 000(piec milionów) oraz nadzorowaniu w ciagu ostatnich trzech lat przynajmniej 1 budowy w zakresie energetycznym zwiazanym z ochroną środowiska o wartości co najmniej 900 000(dziewiećset tysiecy) b)dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego która: -posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń (uprawnienia budowlane) w specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej -posiada min. 10 letni staz w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru -w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej 2 obiektów o charakterze uzytecznosci publicznej, w tym min. 1 budynku w klasie1264 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) budynki szpitali i zakładów opieki medycznej -w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej 1 obiektu o charakterze energetycznym zwiazanym z ochroną srodowiska c)dysponują osobami, które będa pełnić funcje inspektorów nadzoru robut branzowych, posiadajacymi uprawnienia budowlane w następujacych specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej -architektonicznej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociagowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przyczym kazda z osób legitymujacych się wymaganymi uprawnieniami musi posiadac min. 5 letni stażw pełnieniu funkcji inspektora nadzoru oraz doświadczenie w okresie ostanich 5 lat w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w swojej specjalności przy realizacji co najmniej jednego obiektu o charakterze użytecznosci publicznej d) posiad aubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej, w tym działalnosci zgodnej z przedmiotem zamówienia jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zadania na równowartość co najmniej 4 000 000(cztery miliony) e)posiadajasrednie obroty w okresie ostatnich 3 lat w wysokosci min. 2 000 000(dwa miliony) f) zatrudniali w okresie ostatnich 3 lat min. 25 osób g)nie podlegają wykluczeniu z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP w związku z postanowieniami art. 24 ustawy PZP- stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.6 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.- załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ 1.7 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.- załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ 1.8 Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.9 Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.10 Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. 1.11 Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii-Instytut ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień ?w sprawie przesłania SIWZ nalezy złożyć stosowny wniosek/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Centrum Onkologii-Instytut ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice, Sala narad pok. 2.019.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w opisie -czas trwania zamówienia , Zamawiajacy podał datę dłuższej inwestycji, podana data nie obejmuje udzielonej gwarancji
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie remontu balkonów w budynku gminnym przy ul. Kochanowskiego 33c w Gliwicach.
- Dostawa prototypu mobilnego magazynu ciepła
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy i adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium Technologii Wodorowych (LTW). Znak sprawy: DZPZ.283.59.2025.HP
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót awaryjnych w infrastrukturze kolejowej na linii nr 149 Zabrze Makoszowy - Leszczyny w km 1,800 do 8,000 oraz linii nr 172 Gierałtowice - KWK Budryk w km -0,091 do 1,500 związanych z usuwaniem szkód wywołanych eksploatacją górniczą Polskiej Grupy Górniczej S. A. Oddział KWK Sośnica
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji Muzeum Zamek w Dębnie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz zarządzania projektem
- Zagospodarowanie terenu działek nr ew. 504/1 i 505/4 w Nadarzynie, poprzez budowę skweru rekreacyjnego wyposażonego w małą architekturę
- Pełnienie funkcji Operatora projektu Zielona energia w Gliwicach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. "Rozbudowa Szkół Podstawowych w miejscowościach Kalino i Guzew wraz z zagospodarowaniem terenu".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.