eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie szybu dźwigowego oraz wymianie dźwigu szpitalnego w szpitalu w Oleśnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Oleśnica: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie szybu dźwigowego oraz wymianie dźwigu szpitalnego w szpitalu w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 16271 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28076 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy, ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie szybu dźwigowego oraz wymianie dźwigu szpitalnego w szpitalu w Oleśnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie szybu dźwigowego oraz wymianie dźwigu szpitalnego w szpitalu w Oleśnicy - szczegółowy zakres i sposób realizacji oraz zamówienia określa projekt budowlany. 2 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Materiały użyte do wykonania zamówienia zastosowane w pomieszczeniach winny być w I gatunku, posiadać atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie i obiektach służby zdrowia. 3 Ze względu na to, że obiekty, w których będą prowadzone prace są w stałym użytkowaniu, Zamawiający wymaga, aby były one prowadzone w sposób możliwie najmniej uciążliwy. 4 Wykonawca zapewni niezbędne warunki BHP i p. poż. 5 Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązkiem wykonawcy będzie przygotowanie pomieszczeń do wykonania prac remontowych (w uzgodnieniu z zamawiającym i pod jego nadzorem) oraz zabezpieczenie mienia zamawiającego w czasie wykonywania prac remontowych przed uszkodzeniem. 6 Podany w przedmiarze zakres prac zawiera wykaz czynności podstawowych zmierzających do sprecyzowania zakresu robót docelowych. Nie ujęte elementy tymczasowe jak m.in. przygotowanie placu budowy, organizacja budowy, zabezpieczenia, transport materiałów, itp. wykonawca powinien skalkulować we własnym zakresie i uwzględnić w cenie oferty. 7 Wszelkie odpadki materiałowe, gruz oraz materiały pochodzące z rozbiórki będą usuwane przez Wykonawcę na bieżąco z zachowaniem maksymalnej czystości w pomieszczeniach. 8 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac. 9 W przypadku spowodowania szkód w trakcie wykonywania robót, wykonawca jest zobowiązany do ich bezzwłocznego usunięcia. 10 Po zakończeniu robót należy uporządkować teren placu budowy. Na okoliczność odbioru sporządzany będzie protokół odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Urządzeń Dźwigowych, Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303927,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 287000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 287000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 426829,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.