Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Wrocław: PRZEGLĄD TECHNICZNY I PRZYGOTOWANIE KOTŁOWNI DO SEZONU GRZEWCZEGO 2008/2009
Numer ogłoszenia: 162684 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, fax 071 7661734.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄD TECHNICZNY I PRZYGOTOWANIE KOTŁOWNI DO SEZONU GRZEWCZEGO 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu technicznego, niezbędnych napraw i remontów w celu przygotowania do sezonu grzewczego 2008/2009 kotłowni znajdujących się w następujących obiektach: - Wrocław ul. Mieszczańska 9 - Wrocław ul. Zwycięska 14 - Szklarska Poręba, ul. Oficerska 4 - Szklarska Poręba, ul. Turystyczna 7 Szczegółowo zakres przeglądu technicznego i przygotowania poszczególnych kotłowni zawarto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.40 - Lokalne węzły grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności posiadają uprawnienia do obsługi kotłów c.o. niskoparametrowych , typu E , D 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w rozdziale 2 niniejszej specyfikacji to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a oferta tego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 4 uPzp)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta winna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, którego wzorzec jest załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), zawierający m.in.: 1.1. ofertę cenową - wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przeglądu technicznego i przygotowanie kotłowni do sezonu grzewczego 2008-2009. 1.2.Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się wymagane przez Zamawiającego oświadczenia Wykonawcy. 1.3.Oświadczenie w sprawie wzoru i warunków umowy. Formularz ofertowy oraz dodatki do formularza - winny być podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu: odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownych pełnomocnictw do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). W przypadku spółki cywilnej wszyscy wspólnicy zobowiązani są podpisać wspólnie Formularz ofertowy oraz jego dodatki. 2. OFERTA WINNA ZAWIERAĆ RÓWNIEŻ INFORMACJE DOTYCZĄCE WIARYGODNOŚCI PRAWNEJ I FINANSOWEJ WYKONAWCY: 2.1. Aktualny (tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, a odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego winni złożyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna 2.2. Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika bądź to do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania firmy, właścicielami firmy lub jeżeli (jest on) są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym (wskazanym powyżej) dokumencie rejestracyjnym. 2.3. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy, potwierdzający iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia. 2.5. Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat związanych z prowadzoną działalnością lub oświadczenie, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, że nie zalega on z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 2.7. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (do wykorzystania załączony wzór - dodatek nr 2 do formularza ofertowego) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot z osobna. 2.8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Do wykazu należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów stwierdzających posiadanie odpowiednich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia (do wykorzystania załączony wzór). 2.9. Oświadczenie, jakie dokumenty składające się na ofertę i na podstawie jakich artykułów stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - w przypadku gdy Wykonawca pragnie zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (do wykorzystania załączony wzór - dodatek nr 4 do formularza ofertowego). UWAGA: Wszystkie wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie dokumentów, muszą być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy - (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu: odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). Na każdej stronie kserokopii dokumentu należy umieścić zapis:za zgodność z oryginałem oraz czytelny podpis lub parafę i pieczątkę imienną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. OT BAMW we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 14, pok 209, IIp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - OT BAMW Wrocław ul. Zwycięska 14, pok 205, IIp.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Posadowienie kontenerów socjalnych z podłączeniem do mediów wraz z oświetleniem na potrzeby WSP KOL przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu
- SZP/243-175/2025 Dostawa oprogramowania do symulacji procesów kształtowania plastycznego wraz z licencją.
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego miasta Wrocław na międzynarodowych targach nieruchomości i inwestycji Expo Real 2025 w Monachium.
- Dostawa licencji na oprogramowanie serwerowe
- Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części: Część 1 - olej napędowy do zbiorników stacjonarnych Część 2 - zakup na karty paliwowe
- Dostawa Dermatomu wraz z oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Remont łazienek w budynku PZDW w Rzeszowie przy ul. Boya- Żeleńskiego 19a
- ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO MIASTA ZŁOCIENIEC
- Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie
- Budowa przyłącza wodociągowego i ciepłowniczego do budynku przy al. Solidarności 84 w Warszawie, opracowanie dokumentacji, montaż studni; postępowanie w systemie "projektuj i buduj".
- Remont lokalu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Włochy w budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie w ramach zadania C/WŁO/II/P5/2
więcej: Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.