eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławaPOZYSKANIE I ZRYWKA DREWNA W NADLEŚNICTWIE SŁAWA ŚLĄSKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-09

POZYCJA 16264

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sława: POZYSKANIE I ZRYWKA DREWNA W NADLEŚNICTWIE SŁAWA ŚLĄSKA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Sława Śląska, do kontaktów: Paweł Samarzewski, ul. Waryńskiego 47, 67-410 Sława, woj. lubuskie, tel. 068 3566229, fax 068 3566229, e-mail: Admin.SlawaSlaska@zielonagora.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Lasy Państwowe; Inne:Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POZYSKANIE I ZRYWKA DREWNA W NADLEŚNICTWIE SŁAWA ŚLĄSKA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Teren Nadleśnictwa Sława Śląska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej- pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Sława Śląska na terenie obrębów leśnych: Kochanowo, Sława i Świętno. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku- zał. nr 1 do SIWZ, b) wypełnione formularze cenowe oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) oświadczenie w trybie art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- zał. nr 3 do SIWZ, f) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), j) dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług z zakresu gospodarki leśnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej o zsumowanej wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł. rocznie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót- zał. nr 6 do SIWZ; - zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń (pilarek spalinowych, ciągników, maszyn do zrywki drewna, maszyn do pozyskania drewna np. harwester, urządzeń do rozdrabniania pozostałości pozrębowych, urządzeń do przygotowania gleby itp.)- zał. nr 8 do SIWZ; - zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ) posiadających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz posiadających wymagane uprawnienia, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: (1) co najmniej 1 osoba nadzorująca wykonanie prac- świadectwo ukończenia jednej ze szkół: zawodowych, średnich lub wyższych szkół leśnych krajowych i zagranicznych lub dokument (świadectwo) ukończenia kursu organizowanego przez Centrum Kształcenia Przedsiębiorców Leśnych w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Siemianicach (AR w Poznaniu) lub równoważnych; w przypadku braku takiej osoby, wykonawca powinien udokumentować minimum trzyletnią praktykę w wykonywaniu prac leśnych osoby nadzorującej prace; (2) zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla co najmniej 50% pracowników; k) dokumenty stwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, okres ubezpieczenia musi obejmować okres wykonania zamówienia, l) informację na temat liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, wg stanu na dzień 22.03.2007 r.- zał. nr 7 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Usługi obejmują swoim zakresem prace z pozyskania i zrywki drewna. Szacunkowa wartość bez VAT: 490 180,80 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował wykonanie w okresie ostatnich 3 lat usług z zakresu gospodarki leśnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej o zsumowanej wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł. rocznie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót- zał. nr 6 do SIWZ; - zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował posiadanie (dysponowanie) niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń (pilarek spalinowych, ciągników, maszyn do zrywki drewna, maszyn do pozyskania drewna np. harwester, urządzeń do rozdrabniania pozostałości pozrębowych, urządzeń do przygotowania gleby itp.)- zał. nr 8 do SIWZ; - zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował, że osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: (1) co najmniej 1 osoba nadzorująca wykonanie prac- świadectwo ukończenia jednej ze szkół: zawodowych, średnich lub wyższych szkół leśnych krajowych i zagranicznych lub dokument (świadectwo) ukończenia kursu organizowanego przez Centrum Kształcenia Przedsiębiorców Leśnych w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Siemianicach (AR w Poznaniu) lub równoważnych; w przypadku braku takiej osoby, wykonawca powinien udokumentować minimum trzyletnią praktykę w wykonywaniu prac leśnych osoby nadzorującej prace; (2) zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla co najmniej 50% pracowników; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, okres ubezpieczenia musi obejmować okres wykonania zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 3 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/ w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/ w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy do terminu składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku- zał. nr 1 do SIWZ, b) wypełnione formularze cenowe oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) oświadczenie w trybie art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- zał. nr 3 do SIWZ, f) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), j) dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług z zakresu gospodarki leśnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej o zsumowanej wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł. rocznie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót- zał. nr 6 do SIWZ; - zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń (pilarek spalinowych, ciągników, maszyn do zrywki drewna, maszyn do pozyskania drewna np. harwester, urządzeń do rozdrabniania pozostałości pozrębowych, urządzeń do przygotowania gleby itp.)- zał. nr 8 do SIWZ; - zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ) posiadających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz posiadających wymagane uprawnienia, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: (1) co najmniej 1 osoba nadzorująca wykonanie prac- świadectwo ukończenia jednej ze szkół: zawodowych, średnich lub wyższych szkół leśnych krajowych i zagranicznych lub dokument (świadectwo) ukończenia kursu organizowanego przez Centrum Kształcenia Przedsiębiorców Leśnych w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Siemianicach (AR w Poznaniu) lub równoważnych; w przypadku braku takiej osoby, wykonawca powinien udokumentować minimum trzyletnią praktykę w wykonywaniu prac leśnych osoby nadzorującej prace; (2) zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla co najmniej 50% pracowników; k) dokumenty stwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, okres ubezpieczenia musi obejmować okres wykonania zamówienia, l) informację na temat liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, wg stanu na dzień 22.03.2007 r.- zał. nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zielonagora.lasy.gov.pl/. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć w cenie 20 zł brutto w siedzibie zamawiającego pok. nr 10 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.03.2007, godzina 10:00, Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.03.2007 r., o godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Sławie przy ul. H. Pobożnego 10, sala nr 1, parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Leśnictwo Gola. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Gola. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 36 170,40 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Leśnictwo Świętobór. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Świętobór. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 32 896,80 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Leśnictwo Radosławice. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Radosławice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartośc bez VAT: 83 515,20 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Leśnictwo Sabinówka. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Sabinówka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartośc bez VAT: 12 614,40 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Leśnictwo Tarnów. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Tarnów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 33 691,20 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Leśnictwo Dąbrówno. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Dąbrówno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 29 112,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Leśnictwo Grochowice. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Grochowice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 39 290,40 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Leśnictwo Strzeszków. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Strzeszków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 38 085,60 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Leśnictwo Stare Strącze. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Stare Strącze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 37 351,20 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Leśnictwo Przydroże. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Przydroże. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 31 320,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Leśnictwo Wilcze. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Wilcze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 21 494,40 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Leśnictwo Świętno. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Świętno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 23 640,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Leśnictwo Polanica. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Polanica. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 34 140,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Leśnictwo Kolsko. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna prowadzone w leśnictwie Kolsko. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 36 859,20 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.