Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Katowice: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO KATOWICE - ZACHÓD W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 162591 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, fax 0-32 6047713, 2072769.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO KATOWICE - ZACHÓD W KATOWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy materiałów biurowych dla potrzeb Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach, w postaci artykułów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ (formularz asortymentowo-iloscio-cenowy artykułów biurowych). Załącznik nr 3 jest jednocześnie formularzem na podstawie którego wykonawca powinien ustalić cenę oferty. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zamawiającego. Ilość zamawianych materiałów jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (przemieszczenia ilościowe pomiędzy poszczególnymi rodzajami zamawianych artykułów w ramach kwoty umownej) w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego; Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem jakości oferowanych artykułów. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane przez zamawiającego. Równoważny artykuł winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego artykułu wykonawca obowiązany jest wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości materiału zamiennego (opis właściwości technicznych). Wskazane przez wykonawcę właściwości techniczne artykułu zamiennego musi potwierdzać załączona do oferty, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z nim kopii, informacja pochodząca od producenta tego artykułu. Informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu lub strony producenta wymaga co najmniej podpisu składającego ofertę wykonawcy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, będący integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce dostawy: Katowice ul. Warszawska 45.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.30 - Ołówki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.30 - Ołówki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.81.60.00 - Notesy Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.60.00 - Bloki papierowe Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 30.23.21.40 - Markery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.30 - Markery Oryginalny kod CPV: 25.24.71.20 - Spinacze do papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.72.20 - Spinacze do papieru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę towaru do magazynu zamawiającego, niezależnie od wartości zamawianego artykułu w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania zlecenia na dostawę towaru. 4. Wykonawca musi zapewnić, iż różnorodność oferowanego asortymentu nie ulegnie zmianie w czasie trwania umowy. 5. Wykonawca musi zapewnić, że ceny jednostkowe oferowanych materiałów, podane w ofercie, nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy, tj. przez okres jednego roku licząc od jej podpisania lub do czasu wyczerpania kwoty, na która zawarto umowę na materiały biurowe objęte postępowaniem przetargowym. 6. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za całość przedmiotu zamówienia w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w załączniku nr 3 do SIWZ oraz w niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy artykułów biurowych - załącznik nr 3 do SIWZ 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 5. Opis właściwości technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem jego nazwy i nazwy (firmy) producenta wraz z potwierdzającą wskazane właściwości techniczne informacją pochodzącą od producenta danego artykułu (informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu lub strony producenta wymaga co najmniej podpisu składającego ofertę wykonawcy) - w przypadku składania oferty równoważnej, w celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom opisanym przez zamawiającego. W razie oferowania materiałów wzorcowych, wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ, wystarczy wprowadzony przez wykonawcę w treści oferty zapis: Oferujemy artykuł wzorcowy - spełnia wszystkie wymogi wskazane przez zamawiającego w treści SIWZ. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2) w przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Katowice - Zachód w Katowicach Oddział Gospodarczy ul. Mickiewicza 29 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oddział Administracyjny Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach, Plac Wolności 10, pokój 104, 40-078 Katowice..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





