eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec › PRZEBUDOWA ULICY MIŁOŚNIKÓW PODHALA W BIAŁYM DUNAJCU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Biały Dunajec: PRZEBUDOWA ULICY MIŁOŚNIKÓW PODHALA W BIAŁYM DUNAJCU
Numer ogłoszenia: 162581 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2073197, fax 018 2073124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY MIŁOŚNIKÓW PODHALA W BIAŁYM DUNAJCU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Miłośników Podhala na odcinku od skrzyżowania z Drogą Krajową nr 47 Zakopianką km 0,00 do km 0+589,00 w zakresie: przebudowy jezdni, uregulowaniu jej szerokości, wykonania odcinków chodnika w obrębie skrzyżowania z DK nr 47, uregulowania odwodnienia powierzchniowego oraz odwodnienia wgłębnego, wykonania pełnej konstrukcji drogowej w miejscach poszerzeń, utwardzonych poboczy oraz przekopów, wykonania pełnej podbudowy dla chodników, wykonania chodnika i utwardzonych poboczy o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm, przebudowie zjazdów do posesji w obrębie chodnika i pobocza utwardzonego, wykonania nowych warstw nawierzchni bitumicznej, regulacji wysokościowej wierzchów istniejących studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej i sanitarnej, regulacji wysokości włazów, pokryw zasów, hydrantów oraz studni teletechnicznych z dopasowaniem do poziomu projektowanych nawierzchni, przełożenia hydrantu i zasuwy poza obręb jezdni, wykonania oznakowania pionowego i poziomego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: 1. Zobowiązani są do pełnej wyceny wszystkich pozycji kosztorysu z uwzględnieniem w ostatecznej cenie ofertowej wszelkich ewentualnych kosztów związanych z dostarczeniem materiałów, organizacją i zabezpieczeniem placu budowy, korzystania z energii elektrycznej i wody na budowie, wykonaniem tymczasowych przejść, przejazdów i ogrodzeń oraz związanych z wykonaniem pełnej obsługi geodezyjnej, dokumentacji powykonawczej geodezyjnej, a także uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wszelkie prace geodezyjne zostały uwzględnione w cenie złożonej oferty. 2. Zobowiążą się do zabezpieczenia finansowania robót we własnym zakresie z możliwością wystawienia Zamawiającemu jednej faktury przejściowej po wykonaniu robót o łącznej wartości 50% ceny ofertowej. 3. Udzielą gwarancji, niezależnie od rękojmi, na okres minimum 3 lata na wykonany przedmiot umowy. 4. Zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 5. Wykażą zdolność kredytową nie mniejszą niż 300 tysięcy złotych poświadczoną przez bank. 6. Wykażą podwykonawców oraz części zamówienia (zakres rzeczowy i finansowy), które chcą im powierzyć. 7. Podadzą wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować zamówienie, dołączając stosowne do zakresu robót uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 8. Wykażą posiadany sprzęt niezbędny do wykonania całego zamówienia.. 9. Posiadają aktualną polisę OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej nie niższą niż 150 tysięcy złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 10. Załączą do oferty oświadczenie, że przy podpisaniu umowy złożą Zamawiającemu oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia wymagany obowiązującym Prawem budowlanym. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt 2 lub art. 67 ust.1 pkt 1 i 2; - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Inne podstawy odrzucenia oferty: - Nie spełni warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i nr 1a, dowód wniesienia wadium, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( pełnomocnictwa itp.), aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane, uprawnienia budowlane branżowe, zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa), oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 2. Dokumenty dodatkowe: - w przypadku spółek prawa handlowego, stosownie do przepisów art.230 Kodeksu Spółek Handlowych - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób reprezentujących spółkę do zawierania umów o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego tj. stosowną uchwałę zgromadzenia lub umowę spółki, jeżeli z jej treści wynika, że podejmowanie takiej uchwały jest wymagane. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione w specyfikacji dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty (załączniki) składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - według załącznika nr 5, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według załącznika nr 6, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem warunków szczegółowych w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 7 niniejszej SIWZ polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z uwzględnieniem warunków szczegółowych w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 11 niniejszej SIWZ 5. Dokumenty dodatkowe. Formularz cenowy - załącznik nr 1A, z uwzględnieniem warunków szczegółowych podanych w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 1 niniejszej SIWZ, Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - według załącznika nr 4, Kosztorys ofertowy, Wykaz podwykonawców oraz robót, które Wykonawca chce im powierzyć według załącznika nr 8, Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy jako załącznik nr 3, Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 12 niniejszej SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec II piętro pokój nr 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec Sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.