eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA ZESPOŁU URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH LAN NFZ W RAMACH MODYFIKACJI ISTNIEJĄCEJ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-29

POZYCJA 16257

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: DOSTAWA ZESPOŁU URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH LAN NFZ W RAMACH MODYFIKACJI ISTNIEJĄCEJ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, do kontaktów: Zbigniew Johne, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, fax 022 5726305, e-mail: d.brymas@nfz.gov.pl, www.nfz.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESPOŁU URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH LAN NFZ W RAMACH MODYFIKACJI ISTNIEJĄCEJ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zespołu urządzeń zabezpieczających LAN NFZ w ramach modyfikacji istniejącej infrastruktury teleinformatycznej do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186. Szczegółową charakterystykę zamówienia zawiera opis techniczny przedmiotu zamówienia określony w Instrukcji składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa , ul. Grójecka 186. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.57.00.00 - Urządzenia łączności Kod CPV wg słownika 2008: 32.57.00.00 - Urządzenia łączności 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Kwota wadium: 5.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Należne wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia będzie regulowane w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury za odebrany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z wymaganiami określonymi w Instrukcji składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej - zgodnie z wymogami określonymi w Instrukcji składania wniosków o dopuszczenie do przetargu Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy zgodnie z wymaganiami określonymi w Instrukcji składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - zgodnie z wymaganiami określonymi w Instrukcji składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu Dokumenty potwierdzające wywiązywanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - zgodnie z wymaganiami określonymi w Instrukcji składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do wykonania zamówienia, a w szczególności zamawiający wymaga, by z dokumentu wynikało, że wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości na wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz - co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat /luty 2003 r. - luty 2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ dostaw zbliżonych co do zakresu do przedmiotu zamówienia, każda o wartości przekraczającej 200.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez wykonanie zamówienia należy rozumieć jego ostateczny odbiór. W wykazie należy wpisać zamówienia, których odbiór ostateczny miał miejsce w wyżej wym. latach. Datę wykonania zamówienia należy określić jako miesiąc i rok. Przez określenie zbliżonych należy rozumieć «mający podobne cechy, właściwości; niewiele się różniący, podobnych Wykonawcy zobowiązani są załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. W zakresie niniejszego warunku zostanie przeprowadzony ranking, będzie polegał on na tym, że wykonawcy, którzy wykonali: - od 3 do 5 zamówień otrzymają - 10 pkt, - od 6 do 10 zamówień otrzymają-20 pkt, - powyżej 10 zamówień otrzymają - 30 pkt. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, SPOSOBU OCENY ICH SPEŁNIANIA, DOPUSZCZENIA WYKONAWCÓW DO UDZIAŁU W PRZETARGU ORAZ PRZYGOTOWANIA WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU, ZAWARTE SĄ W FORMULARZU WNIOSKU, DOSTĘPNYM JAKO INSTRUKCJA SKŁADANIA WNIOSKU. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: W związku z szybkim rozwojem systemów aplikacyjnych i bazodanowych oraz domeny Active Directory, niezbędne jest szybkie wdrożenie nowych mechanizmów, które sprawią, iż cały system będzie pracował w sposób ciągły i stabilny zapewniając ochronę danych na serwerach. Sieć LAN Centrali NFZ stanowi komunikacyjne centrum systemów teleinformatycznych przetwarzających dane, dlatego też musi być ciągle podnoszone jej bezpieczeństwo oraz udoskonalane mechanizmy ochronne i obronne, w tym zarządzanie zdarzeniami w środowisku sieciowym. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: AZP-2611-14/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.04.2006, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 10.04.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.04.2006, godzina 10:30, Narodowy Fundusz Zdrowia Warszawa, ul. Grójecka 186 II piętro pok. 2.48.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.