eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie remontu instalacji drenażu opaskowego budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Taborowej 33 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Warszawa: wykonanie remontu instalacji drenażu opaskowego budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Taborowej 33 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 162553 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135019 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu instalacji drenażu opaskowego budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Taborowej 33 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest remont budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Taborowej 33 w Warszawie w zakresie remontu instalacji drenażu opaskowego oraz izolacji pionowej ścian fundamentowych. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów wykonawczych) w branży budowlanej i sanitarnej oraz wykonanie robót w oparciu o wykonane projekty. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) opracowania dokumentacji projektowej remontu instalacji drenażu i izolacji ścian fundamentowych budynku, 2) opracowania przedmiarów robót, oraz kosztorysów inwestorskich, 3) opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót 4) wykonania robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, przedmiarami robót i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy stanowiące Załącznik nr 12 do SIWZ. Program Funkcjonalno - Użytkowy zawiera jedynie ogólne wytyczne i zakładane funkcjonalności obiektu, jakie Zamawiający chciałby uzyskać w wyniku realizacji robót. Przygotowanie projektów wykonawczych przez Wykonawcę w sposób ostateczny dookreśli wszystkie parametry techniczne obiektu weryfikując poprawność założeń przyjętych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji, będącej załącznikiem Nr 1 do SIWZ, podano nazwy materiałów, produktów, producentów lub konkretne rozwiązania techniczne, to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować materiały, produkty lub urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 5. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renova Sp. z o.o., ul. Piękna 47, 00-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221756,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 461250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 461250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 461250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.