Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie szybu windowego i montażu dźwigu osobowego w budynku biurowym w Warszawie przy ul. Falęckiej 10
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Piotr Kasprzak, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Stołeczne Warszawa Biuro Zamówień Publicznych, Jolanta Kotowicz, ul. Canaletta 2, pok 13, p.II, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595-33-63, fax 022 595-33-68, e-mail: jkotowicz@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Stołeczne Warszawa Biuro Zamówień Publicznych, Jolanta Kotowicz, ul. Canaletta 2, pok 13, p. II, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595-33-63, fax 022 595-33-68, e-mail: jkotowicz@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa Biuro Zamówień Publicznych, Jolanta Kotowicz, ul. Canaletta 2, pok 13, p. II, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595-33-63, fax 022 595-33-68, e-mail: jkotowicz@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie szybu windowego i montażu dźwigu osobowego w budynku biurowym w Warszawie przy ul. Falęckiej 10. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - szybu windowego przystosowujących budynek do montażu dźwigu osobowego oraz dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku biurowym w Warszawie przy ulicy Falęckiej 10. Typ montowanej windy to dźwig hydrauliczny lub elektryczny bez maszynowni o udźwigu 630 kg, kabinie o wymiarach 110x140 cm i zasięgu od parteru do III piętra zlokalizowany koło klatki wejściowej. Zakres prędkości od 1-1,5 m/s. Minimalna szerokość otworu drzwiowego - 900 mm. Ściany kabiny, drzwi kabinowe, drzwi przystankowe i ich ościeżnice wykonane z blachy nierdzewnej. Na potrzeby dźwigu wykorzystane zostanie pomieszczenie biurowe bezpośrednio przylegające do klatki schodowej. Pierwszy przystanek jest na poziomie terenu, dzięki czemu winda spełnia podstawowe swoje działanie tj. obsługę osób niepełnosprawnych. Zakres prac obejmuje również prace przygotowawcze (rozbiórka ścian i części stropów, przełożenie rur w piwnicy będących w kolizji z szybem windowym, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na szyb windowy). Ze względu na zły stan techniczny istniejących urządzeń zasilających zostanie również wykonana instalacja elektryczna dla zasilania nowopowstałej windy. W ramach realizowania powyższych prac Wykonawca musi uwzględnić fakt, że na wszystkich kondygnacjach budynku funkcjonować będą biura i urzędy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek biurowy przy ul. Falęckiej 10 w Warszawie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.22.12.30 - Szyby Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.30 - Szyby Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 180;
III.1) Wymagane wadium: 5 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwanej dalej ustawą; b) wykażą, że w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej pięć robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a w szczególności robotom obejmującym wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w tym dwie roboty budowlane wraz z montażem dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych, o wartości co najmniej 200 tys. zł. brutto w ramach jednego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót; c) wskażą osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) w zakresie: kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych. Wskazane osoby muszą być członkami właściwej Izby samorządu zawodowego; III.2.2. Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczeń i wykazu wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczeń i wykazu, czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. III.2.3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy; b) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; f) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; g) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; h) wykaz, należycie wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej pięciu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a w szczególności robotom obejmującym wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w tym dwie roboty budowlane wraz z montażem dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych, o wartości co najmniej 200 tys. zł. brutto w ramach jednego zamówienia z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, terminu wykonania prac oraz nazwy i adresu odbiorców; i) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; j) uprawnienia osób wymienionych w pkt III.2.1. lit. c) które będą nadzorować wykonywanie robót, potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia; k) aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego dla osób wymienionych w pkt III.2.1. lit. c) Wzór formularza wniosku, oświadczenia i wykazu są dostępne w siedzibie Zamawiającego, jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na nr faksu (22 595-33-68) lub adres e-mail jkotowicz@warszawa.um.gov.pl ). III.2.4. Wykonawca zagraniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.3. lit. c), d), e) i g), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.3. lit. f), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III.2.5. Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem); b) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, czyli dokumenty wymienione w pkt III.2.3. lit. b)÷g) składają wszyscy wykonawcy z tym, że podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca-Pełnomocnik (Lider Konsorcjum); c) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy Pzp wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie); d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; e) wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum; f) wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenie, dokumenty, wykaz) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. III.2.6. Forma składanych dokumentów: a) Wniosek, wykaz i oświadczenie - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. b) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). d) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. e) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. f) Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. III.2.7. Kryteria wyboru wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do składania ofert wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski: W przypadku gdy więcej niż 10 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób że: - Wykonawca otrzymuje 1 pkt za każde zrealizowane zamówienie wykazane ponad wymagania Zamawiającego, którego przedmiotem było wykonanie należycie w okresie ostatnich 5-ciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym robotom obejmującym wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych, o wartości co najmniej 200 tys. zł. w ramach jednego zamówienia, potwierdzone dokumentami (np. referencjami), że zamówienie wyszczególnione w wykazie zostało wykonane należycie. - Zamawiający zaprosi do składania ofert 10 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość ww. zamówień.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.04.2006, cena - 0. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2006, godzina 13:00, Miasto Stołeczne Warszawa, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Canaletta 2.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Szyby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





