Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Gdynia: ŚWIADCZENIE POGWARANCYJNYCH USŁUG SERWISOWYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 162532 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE POGWARANCYJNYCH USŁUG SERWISOWYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych urządzeń biurowych wg poniższego opisu: I. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa i konserwacja) dla wymienionych w niniejszej dokumentacji urządzeń biurowych (kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych). 2. Serwis kopiarek winien obejmować: A/ konserwację urządzenia wraz z RADF/ADF jeśli występuje tj. - sprawdzenie i regulacja pracy urządzenia oraz przesmarowanie elementów ruchomych. Wyczyszczenie zespołów urządzenia, wnętrza i obudowy. B/ naprawę nw. zespołów: - zespołu kserograficznego, - zespołu napędu głównego, - zespołu napędu skanera, - zespołu napędu optyki, - zespołu utrwalania, - zespołu transportu papieru, - zespołu sterowania, - zespołu wywoływania, - zespołu dupleksu, - zespołu RADF/ADF, - zespołu sortera, - zespołu LCC Zespoły występujące w danym typie urządzenia zostały określone przez Zamawiającego we wzorze oferty cenowej. C/ dostawę materiałów eksploatacyjnych: - bęben światłoczuły, - bęben światłoczuły- moduł, - listwa czyszcząca bęben, - deweloper Materiały eksploatacyjne występujące w danym typie urządzenia zostały określone przez Zamawiającego we wzorze oferty cenowej. 3. Serwis urządzeń wielofunkcyjnych winien obejmować: A/ konserwację tj. - sprawdzenie i regulacja pracy urządzenia oraz przesmarowanie elementów ruchomych. Wyczyszczenie zespołów urządzenia, wnętrza i obudowy. B/ naprawę nw. zespołów: - zespołu napędu papieru, - zespołu napędu utrwalania, - zespół napędu głównego, - zespołu skanera, - zespołu sterowania Zespoły występujące w danym typie urządzenia zostały określone przez Zamawiającego we wzorze oferty cenowej. II. Wymagania dodatkowe: A/ zapewnienie dyspozycyjności - zlecenia realizowane będą zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w miejscu użytkowania sprzętu, B/ Wykonawca zobowiązany jest do zdiagnozowania przyczyn awarii, przedstawienia zakresu naprawy i jej kosztów w formie pisemnej w terminie 36 godzin, licząc od momentu otrzymania zawiadomienia (dopuszczalna jest droga elektroniczna lub faksowa). C/ Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do naprawy lub konserwacji sprzętu w terminie 24 godzin od momentu otrzymania pisemnego Zamówienia na wykonanie usługi (dopuszczalna jest droga elektroniczna lub faksowa). D/ Wykonawca wykonuje naprawę sprzętu w oparciu o własne części zamienne. Użyte części zamienne będę rozliczane na zasadach określonych w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. E/ w przypadku, gdy czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze licząc od dnia otrzymania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach. F/ Wykonawca zobowiązany jest do stosowania oryginalnych części zamiennych. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania części równoważnych do oryginalnych, przy czym ich parametry nie mogą być gorsze od parametrów części oryginalnych. Obowiązek udokumentowania równoważności stosowanych części spoczywa na Wykonawcy. G/ na wykonane naprawy Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji. H/ Do rozliczenia napraw nietypowych (nie wymienionych enumeratywnie w SIWZ) ma zastosowanie stawka jednej roboczogodziny Wykonawcy. Użyte części zamienne będę rozliczane na zasadach określonych w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. I/ Za dojazd do miejsca naprawy na terenie Trójmiasta, Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów dojazdu niezależnie od lokalizacji siedziby Wykonawcy. W przypadku napraw sprzętu usytuowanego w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego mających siedzibę poza Trójmiastem, Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów dojazdu. Obliczenie wysokości kosztów dojazdu następuje poprzez przemnożenie stawki za 1 km przebiegu pojazdu określonej w Dzienniku Ustaw przez ilość km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.0 . -.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. złożenie oferty cenowej, 2. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 3. brak przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, 2. oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. imienny wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. stawka roboczogodziny - 10
- 3. marża narzucana na cenę części zamiennych - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, w godz 8:00 - 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





