eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyWykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach SPZOZ w Szamotułach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-26

Szamotuły: Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach SPZOZ w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 162527 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139331 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach SPZOZ w Szamotułach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na wykonywaniu usługi kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach SPZOZ w Szamotułach. W ramach zadania przewiduje się do sprzątania: Zakres czynności w pomieszczeniach wchodzących w zakres usługi (zał. Nr 3 do SIWZ): 1. Podłogi ceramiczne i kamienne - codzienne odkurzanie, mycie maszyną szorująco-zbierającą oraz mopem z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych oraz myjąco-pielęgnacyjnych. Raz na kwartał gruntowne maszynowe czyszczenie i konserwacja polimerami akrylowymi lub poliuretanowymi z zastosowaniem powłoki odpornej na działanie alkoholu, przeznaczonej dla szpitalnictwa - 1 litr polimeru na 30 m2 z gwarancja powłoki na okres kwartału. 2. Podłogi z wykładziny PCV - codzienne odkurzanie, mycie maszyną szorująco-zbierającą oraz mopem z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych oraz myjąco-pielęgnacyjnych. Raz na kwartał gruntowne maszynowe czyszczenie i konserwacja polimerami akrylowymi lub poliuretanowymi z zastosowaniem powłoki odpornej na działanie alkoholu, przeznaczonej dla szpitalnictwa - 1 litr polimeru na 30 m2 z gwarancja powłoki na okres kwartału. 3. Wykładziny dywanowe - codzienne odkurzanie oraz pranie w razie konieczności tj. bieżące usuwanie zabrudzeń, plam itp. 4. Ceramika ścienna - codzienne mycie środkami odtłuszczającymi. 5. Sanitariaty - codzienne mycie z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych zapachowo czynnych, codzienne czyszczenie armatury, codzienne czyszczenie i nabłyszczanie luster, systematyczne stosowanie zawieszek zapachowo dezynfekcyjnych w toaletach uzupełniane na bieżąco. 6. Meble - codzienne odkurzanie, mycie i pielęgnacja na wszystkich zewnętrznie dostępnych powierzchniach. 7. Powierzchnie szklane - codzienne mycie i nabłyszczanie drzwi szklanych, przeszkleń wewnętrznych. Utrzymanie w czystości okien w pomieszczeniach wchodzących w zakres usługi - mycie i nabłyszczanie w razie uzasadnionej potrzeby. 8. Parapety - codzienne mycie i odkurzanie parapetów wewnętrznych, utrzymanie w czystości parapetów zewnętrznych w pomieszczeniach wchodzących w zakres usługi ze szczególnym naciskiem na zlokalizowane na najniższej kondygnacji. 9. Kosze na śmieci - codzienne opróżnianie koszy i wymiana worków na śmieci 10. Śmieci - codzienne wynoszenie śmieci do pojemników Zamawiającego na odpady. 11. Urządzenia biurowe: komputery, drukarki, faksy, telefony - odkurzanie i mycie w razie potrzeby w celu usunięcia widocznych zabrudzeń. 12. Poręcze schodowe i odbojniki - codzienne mycie z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych oraz myjąco-pielęgnacyjnych. 13. Podłogi pokryte polimerami konserwacyjnymi z poliuretanu lub akrylu - codzienne odkurzanie, mycie oraz polerowanie urządzeniem o wydajności minimum 1000 obrotów/min. i nabłyszczanie 14. Windy - codzienne czyszczenie, polerowanie wszystkich powierzchni oraz konserwacja powierzchni stalowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia stali. 15. Ściany - usuwanie na bieżąco wszelkich zabrudzeń na ścianach do wysokości 1,5 m w pomieszczeniach wchodzących w zakres usługi. 16. Wycieraczki i maty - codzienne trzepanie, usuwanie zabrudzeń, plam itp. 17. Remonty i konserwacje - w razie potrzeby sprzątanie po przeprowadzonych remontach i konserwacjach pomieszczeń wchodzących w zakres usługi. 18. Kaloryfery, wyłączniki, listwy przypodłogowe, lampy, obrazy, zegary, tablice informacyjne oraz inne przedmioty przytwierdzone do ściany, drzwi, klamki, lustra, wieszaki, kratki wentylacyjne i wywietrzniki - odkurzanie i mycie w razie potrzeby w celu usunięcia widocznych zabrudzeń 19. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia (serwisu szybkiego reagowania), przez 5 dni w tygodniu, w godzinach: 8.00 - 16.00, reagującego w czasie nie dłuższym niż 15 minut od zgłoszenia, w przypadku nieprzewidzianych sytuacji /nieprzewidziane awarie, zagrożenia epidemiologiczne, wizyty gości, w przypadku innych zdarzeń losowych (zgodnie z Zał. Nr 6b). UWAGA: Istnieje możliwość zapoznania się z pomieszczeniami przeznaczonymi do sprzątania. Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w pomieszczeniach SP ZOZ w Szamotułach, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przed złożeniem oferty. 1) Osoby przeznaczone przez Wykonawcę do wykonywania usługi sprzątania powinny być przeszkolone w zakresie BHP i ppoż. Usługa wykonywana będzie: . Przy użyciu środków czystości odpowiadających polskim normom i posiadających atest PZH, lub równoważny. Wykonawca złoży jako załącznik do oferty wykaz środków czystości, jakie zamierza użyć do wykonywania usługi - załącznik nr 4. . Sprzętem ręcznym i mechanicznym będącym w dysponowaniu Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 3 do SIWZ Wszystkie załączniki niniejszej specyfikacji stanowią jej integralną część. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, tj. do 50 % wartości zamówienia podstawowego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HGX SERWICE Grzegorz Heckert, ul. Rzemieślnicza 3, 64-500 Szamotuły, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93084,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93084,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93084,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.