Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Kalisz: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektów wspólfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 162517 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu, ul. Stanisława Staszica 47A, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7689700, fax 062 7689790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.kalisz.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektów wspólfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektów wspólfinansowanych z EFS : Działanie 1.2 Zainwestuj w siebie, Działanie 1.3 Bierności powiedz NIE, Działanie 1.3 25 plus.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Dodatkowo, spełniają następujące warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, - spełniają wymóg bezstronności i niezależności od Zamawiającego (przedstawią oświadczenie - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), - są podmiotami uprawnionymi do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust.1 ustawy z dnia 13 października 1994 o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z 2001, nr 31 poz. 359 z późn. zm.) lub posiadają uprawnienia audytora wewnętrznego , - złożą formularz ofertowy ( Rozdział II SIWZ ) wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 2. Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy występujący wspólnie. 7. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców działających wspólnie (np spółki cywilne) lub wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcja) , do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika powinno : -precyzować zakres pełnomocnictwa , -zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców lub osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy . 8. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń) i informacji: 1. Oświadczenie Wykonawcy - na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień publicznych. - Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z póź. zm. (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca ma wykazać, że wykonał w ostatnich 3 latach (2005 - 2007) minimum 3 usługi audytu zbliżone do przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy niż 3 lata Wykonawca ma się wykazać co najmniej 2 usługami audytu. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności przewidzianych w przedmiocie zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje np. kopie dyplomów, świadectw, zaświadczeń oraz uprawnień koniecznych do realizacji zamówienia (art.10 ust.1 ustawy z dnia 13 października 1994 o biegłych rewidentach i ich samorządzie - Dz. U. z roku 2001, nr 31 poz. 359, z późn. zm; oraz art.58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych - Dz. U. 2005 nr 249 poz. 2104 (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.kalisz.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu ul.Staszica 47a 62-800 Kalisz, pokój 234,II piętro, w godzinach od 8:00 do 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu ul.Staszica 47a 62-800 Kalisz, pokój 110, I piętro (Sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.10.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 1.2 Zainwestuj w siebie, Działanie 1.3 Bierności powiedz NIE i Działanie 1.3 25 plus dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kaliszu
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy sond kriochirurgicznych do aparatu Cryo-S
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - 3 szt. mikrotomów
- sukcesywne dostawy sprzętu do sprzętu i materiałów medycznych wykorzystywanych do zabiegów neuroradiologii interwencyjnej II
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w jednostkach Miasta Kalisza"
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 6 Części
- Budowa wiaty magazynowej w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wdrożenie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz przeprowadzenie szkoleń
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego z oprogramowaniem i szkoleniami administratora w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





