eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynWYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY NADARZYN I UMIESZCZANIE ICH W SCHRONISKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Nadarzyn: WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY NADARZYN I UMIESZCZANIE ICH W SCHRONISKU
Numer ogłoszenia: 1624 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn , ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY NADARZYN I UMIESZCZANIE ICH W SCHRONISKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Nadarzyn i umieszczanie ich w schronisku. 2. Przedmiot umowy obejmuje: a) wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych zwierząt z terenu gminy Nadarzyn ich transportu i umieszczania w schronisku, z którym Wykonawca posiada umowę na przyjmowanie i sprawowanie dalszej opieki nad nimi, b) po wyłapaniu psa sprawdzenie go czytnikiem czy jest oznakowany mikroczipem w celu ustalenia właściciela zwierzęcia w systemie identyfikacji elektronicznej, c) w przypadku ustalenia prawowitego właściciela wyłapanego zwierzęcia należy niezwłocznie o tym powiadomić funkcjonariuszy Straży Gminnej, d) w razie konieczności zapewnienie pomocy lekarskiej wyłapanym zwierzętom, które zostały poszkodowane w wypadkach komunikacyjnych lub w inny sposób zostały okaleczone, w gabinecie weterynaryjnym, z którym Wykonawca posiada podpisaną umowę, e) wykonania niezbędnych zabiegów sterylizacji/ kastracji w gabinecie weterynaryjnym, z którym Wykonawca posiada podpisaną umowę, f) zapewnienie odpowiednich warunków podczas transportu zwierząt, g) zapewnienie miejsca spełniającego warunki sanitarno-higieniczne dla zwierząt czasowo przetrzymywanych, h) prowadzenie rejestru wyłapanych zwierząt zawierającego ich opis i podaniem dat odłowienia i przekazania do schroniska, i) wyłapywanie oraz przewożenie do lecznicy weterynaryjnej, z którą Wykonawca posiada podpisaną umowę, ślepych miotów w celu uśpienia, j) zapewnienie pobytu bezdomnym zwierzętom w celu poddania ich obowiązkowej obserwacji w kierunku wścieklizny zleconej przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, k) określa się czas pobytu bezdomnych zwierząt do momentu ich przewiezienia do schroniska w wyznaczonym miejscu na okres 10 dni od momentu wyłapania zwierzęcia, termin ten może zostać przedłużony w przypadku poddania zwierzęcia obowiązkowej obserwacji prowadzonej przez lekarza weterynarii. 3. Wykonawca zobowiązuje się : a. do używania przy wyłapywaniu bezdomnych zwierząt urządzeń i środków, które nie będą stwarzać zagrożenia dla ich życia i zdrowia ani zadawać im cierpienia, b. do transportu wyłapanych zwierząt środkami do tego celu przystosowanymi, c. do prowadzenia rejestru wyłapanych zwierząt zawierającego informację o pochodzeniu zwierzęcia, miejsca przekazania: do schroniska, adopcji (imienne potwierdzenie, umowa adopcyjna) lub przekazaniu zwierzęcia właścicielowi. d. wykonywania usługi przestrzegając zapisów zawartych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003, nr 106, poz.1002), rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt z dnia 26 sierpnia 1998 roku (Dz. U. Nr 116, poz. 753). 4. Zakładane ilości zwierząt odłowionych z terenu Gminy Nadarzyn w roku 2013 - 125 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Nadarzyn lub złoży pisemne zobowiązanie o uzyskaniu w/w zezwolenia przed zawarciem umowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, ul. MSZCZONOWSKA 24..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, ul. MSZCZONOWSKA 24, pokój nr 100..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.