eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyUBEZPIECZENIE NIERUCHOMOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH I MIASTA TYCHY, KTÓRYCH ADMINISTRATOREM JEST MZBM W TYCHACH W ZAKRESIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ MIENIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Tychy: UBEZPIECZENIE NIERUCHOMOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH I MIASTA TYCHY, KTÓRYCH ADMINISTRATOREM JEST MZBM W TYCHACH W ZAKRESIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ MIENIA
Numer ogłoszenia: 162471 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE NIERUCHOMOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH I MIASTA TYCHY, KTÓRYCH ADMINISTRATOREM JEST MZBM W TYCHACH W ZAKRESIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ MIENIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: usługi 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: 1.1. Zadanie A: 1) Ubezpieczenie nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Tychy, których administratorem jest Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej , - od ognia i innych zdarzeń losowych , - od kradzieży zwykłej, kradzieży z włamaniem, rabunku oraz wandalizmu ( z wyjątkiem graffiti ) 2) Ubezpieczenie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej. Szczegółowy zakres ubezpieczenia dotyczący Zadania A - zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2. Zadanie B: 1) Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych - nieruchomości - budynek Dyrekcji Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych przy ul. Filaretów 31 w Tychach wraz z kompleksem bazy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych , - domki campingowe, sanitariaty, pomieszczenia gospodarcze położone w Dźwirzynie, ul. Piastowska 12. - wyposażenie Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr I - V 2) Ubezpieczenie gotówki w lokalu od kradzieży, kradzieży z włamaniem i rabunku w odniesieniu do lokalizacji (pomieszczenia kas Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr I ÷ V w Tychach i Dyrekcji MZBM). 3) Ubezpieczenie wyposażenia (poza sprzętem elektronicznym) od kradzieży, kradzieży z włamaniem i rabunku w odniesieniu do lokalizacji: Dyrekcja Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach ul. Filaretów 31 oraz kompleks bazy MZBM, domki campingowe, siedziby poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców nr I - V w Tychach, pomieszczenia gospodarcze położone w Dźwirzynie, ul. Piastowska 12. 4) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (tj. sprzęt komputerowy stacjonarny, mobilny, centrale telefoniczne, systemy alarmowe, kserokopiarki, telewizory) w odniesieniu do lokalizacji: Dyrekcja Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach ul. Filaretów 31, domki campingowe oraz pomieszczenia gospodarcze położone w Dźwirzynie, ul. Piastowska 12, siedziby poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców nr I - V w Tychach. Szczegółowy zakres ubezpieczenia dotyczący Zadania B - zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1. pkt. 6) ustawy - PZP. Stawka za doubezpieczenie = stawka za rok zgodna z wybraną ofertą x ilość dni doubezpieczenia / 365

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.54.10 - Usługi ubezpieczenia od strat finansowych 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.65.00 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych - na czas związania ofertą).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, określonego w rozdziale V ust. I pkt. 1.1) SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posada przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu (np. Ministra Finansów) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia. ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich ). Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie według zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy, 2) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) oświadczenie, że Wykonawca zawrze odrębne polisy na poszczególne nieruchomości Miasta Tychy i Wspólnot Mieszkaniowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20 - cena 20,00 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.