eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewTermomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Pleszew - Termomodernizacja ZSP nr 2 w Pleszewie i sali gimnastycznej przy ZSP nr 2 w Pleszewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Pleszew: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Pleszew - Termomodernizacja ZSP nr 2 w Pleszewie i sali gimnastycznej przy ZSP nr 2 w Pleszewie
Numer ogłoszenia: 162426 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Pleszew , Rynek 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. (062) 74 28 300, faks (062) 74 28 301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Pleszew - Termomodernizacja ZSP nr 2 w Pleszewie i sali gimnastycznej przy ZSP nr 2 w Pleszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania częściowe: Zadanie nr 1A - Termomodernizacja ZSP nr 2 w Pleszewie - wymiana stolarki okiennej, Zadanie nr 1B - Termomodernizacja ZSP nr 2 w Pleszewie i sali gimnastycznej przy ZSP nr 2 w Pleszewie - ocieplenie dachu i ścian, Zadanie nr 1C - Termomodernizacja ZSP nr 2 w Pleszewie i sali gimnastycznej przy ZSP nr 2 w Pleszewie - modernizacja c. o. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę w/w zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w tym: ­- na zadanie nr 1a: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), ­- na zadanie nr 1b: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), ­- na zadanie nr 1c: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu na Zadanie nr 1A mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynku zabytkowym o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (każda); w postępowaniu na Zadanie nr 1B mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej 2 roboty termomodernizacyjne budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (każda) - przez roboty termomodernizacyjne Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian budynków, dachów lub stropodachów; w postępowaniu na Zadanie nr 1C mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu kotłowni gazowej o mocy powyżej 50 kW i modernizacji instalacji c.o. o łącznej wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto (każda). Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania tego warunku zastosowanie ma art. 26 ust. 2b ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu na Zadanie nr 1A mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz.1579), zwanego dalej Rozporządzeniem, a także posiada dokumenty, o których mowa w § 3 ust. 3 Rozporządzenia; w postępowaniu na Zadanie nr 1B mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; w postępowaniu na Zadanie nr 1C mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania tego warunku zastosowanie ma art. 26 ust. 2b ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o podwykonawcach; potwierdzenie wniesienia wadium; pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian § 2 zawartej umowy poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej lub realizacji zamówień dodatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl (patrz: Zamówienia publiczne/Przetarg nieograniczony ZP.271.1.18.2011)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 213 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze, Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schemat 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1A - Termomodernizacja ZSP nr 2 w Pleszewie - wymiana stolarki okiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1A obejmuje wymianę drewnianej stolarki okiennej skrzynkowej na okna drewniane zespolone z drewna klejonego wg rysunku i opisu, z nawiewnikiem, fabrycznie wykończone lakierowane trójpowłokowo w kolorze białym, o współczynniku U dla okna nie większym niż 1,5 W/m2K oraz dla szyb nie większy niż 1.1 W/m2K, z podokiennikiem wewnętrznym drewnianym o szerokości ~ 27 cm i gr. 4 cm, z obróbką ościeży okiennych (zewnętrznych i wewnętrznych) uzupełnienie tynków wraz z pomalowaniem - w ilości ~ 265,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 1B - Termomodernizacja ZSP nr 2 w Pleszewie i sali gimnastycznej przy ZSP nr 2 w Pleszewie - ocieplenie dachu i ścian.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1B obejmuje: Termomodernizacja ZSP nr 2 w Pleszewie: budynek nr 1 - docieplenie stropu stropodachu wełną mineralną - w ilości 331,10 m2; budynek nr 2 - ocieplenie z wełny mineralnej strychu w konstrukcji dachu - w ilości 644,67 m2; Termomodernizacja sali gimnastycznej przy ZSP nr 2 w Pleszewie: a) docieplenie dachu sali płytą warstwową PW11- w ilości 416,15 m2, b) docieplenie stropodachu niewentylowanego płytą warstwową PW11 - w ilości 176,82 m2, c) docieplenie ścian - z płyt styropianowych w metodzie bezspoinowej z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami sylikatowymi - w ilości 836,30 m2, d) wymiana stolarki drewnianej okiennej na okna rozwieralno-uchylne z profili PCV w kolorze białym - w ilości ~ 10,30 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 1C - Termomodernizacja ZSP nr 2 w Pleszewie i sali gimnastycznej przy ZSP nr 2 w Pleszewie - modernizacja c. o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1C obejmuje: Modernizacja instalacji c.o. ZSP nr 2 w Pleszewie: ­- zaprojektowanie i wykonanie regulacji instalacji c.o. z uzupełnieniem izolacji c.o. z pianki polietylenowej w płaszczu PCV w ilości 20 mb, montażem zaworów termostatycznych w ilości 53 szt., ­- wymiana istniejących grzejników żeliwnych i Faviera na grzejniki aluminiowe (komplet 15 żeberek o wysokości 60 cm) w ilości 47 kpl.; Modernizacja instalacji c.o. sali gimnastycznej przy ZSP nr 2 w Pleszewie: ­- wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji kotłowni (wymiana pieca węglowego na gazowy), uzyskanie pozwolenia na budowę oraz niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, ­- wymiana kotła węglowego c.o. na gazowy kocioł kondensacyjny o mocy 60 kW, ­- regulacja instalacji, ­- montaż zaworów termostatycznych w ilości 66 szt., ­- montaż odpowietrzników pionów - w ilości 15 szt., ­- hermetyzacja instalacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.