eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynPRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. POŁUDNIOWEJ W STAREJ WSI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Nadarzyn: PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. POŁUDNIOWEJ W STAREJ WSI
Numer ogłoszenia: 162424 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7298185, fax 022 7298175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI W GRANICACH PASA DROGOWEGO - NAKŁADKA BITUMICZNA W UL. POŁUDNIOWEJ W STAREJ WSI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) elementów pasa drogowego zgodnie z projektem wykonawczym, 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowania terenu robót, 3) obsługi geodezyjnej, 4) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 5) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 6) ubezpieczenie placu budowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 5 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa nakładek asfaltowych dróg, roboty brukarskie, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe branży drogowej kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie załączone do oferty, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. 3) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2) Wykaz zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.budowa nakładek asfaltowych dróg, roboty brukarskie, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu. Wykonawca sporządzi wykaz robót budowlanych j.w. na załączniku nr 2, wraz z dokumentami (referencjami, opiniami) potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 3) Udokumentują kwalifikacje zawodowe branży drogowej kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie załączone do oferty, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. 4) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - potwierdzone oświadczeniem zamieszczonym w formularzu oferty. 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eobip.nadarzyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nadarzyn, 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, Referat Inwestycji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, pokój nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.