Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 162369 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, fax 061 8270522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu Kod CPV: CZĘŚĆ I - 33200000-2 - Komory sedymentacyjne do oznaczania planktonu w mikroskopie odwróconym Kod CPV: CZĘŚĆ II - 33200000-2 - Zestawy regeneracyjne do elektrod tlenowych, sonda tlenowa CellOx 325-3 do tlenomierza oxi 325 WTW Kod CPV: CZĘŚĆ III -33200000-2 - Elektroda żelowa PH z czujnikiem temperatury, nr kat. HACH LANGE 5193500 Kod CPV: CZĘŚĆ IV - 33200000-2 - Czujnik temperatury CT2B-121 do pH/konduktometru CPC 401 Kod CPV: CZĘŚĆ V- 33200000-2 - Biureta cyfrowa z zaworem odpowietrzającym, obj. 25 ml, najmniejsza podziałka 0,01 ml Kod CPV: CZĘŚĆ VI - 33200000-2 - Pipeta automatyczna 100-1000 mju, Pipeta automatyczna 500-2500 mju, Pompka zanurzeniowa, Pompka przelot/wspomagająca, Rurka PE-12mm do pompki. Kod CPV: CZĘŚĆ VII - 33200000-2 - Kolumna analityczna SUPELCOSIL LC-PAH 3UM 5CMX4.6MM do chromatografu cieczowego Kod CPV: CZĘŚĆ VIII - 33200000-2 - Lampa z katodą wnękową - kodowana Sn
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych d) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, 2 Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 3 Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 4 Wykonawca na żądanie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty. 5 Zaleca się, aby Wykonawca zgromadził wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6 Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie opisanej tak jak oferta i oznaczonej dodatkowo napisem /ZMIANA/ lub /WYCOFANIE/ 8 Wykonawca nie może dokonać zmian i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. 9 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ, wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą /za zgodność z oryginałem/ potwierdzonych osobiście przez wykonawców lub przez ich prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - winno być dołączone do oferty): 1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H do SIWZ. 3. oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiącym załącznik nr 3. 4. zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 11. W celu potwierdzenia, że dostawy lub usługi o których mowa powyżej zostały dokonane należycie Wykonawca załącza do składanej oferty - trzy referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komory sedymentacyjne do oznaczania planktonu w mikroskopie odwróconym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komory sedymentacyjne do oznaczania planktonu w mikroskopie odwróconym, o pojemnościach : - 5 ml - szt. 3, - 10 ml - szt.3, - 25 ml - szt. 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy regeneracyjne do elektrod tlenowych, sonda tlenowa CellOx 325-3 do tlenomierza oxi 325 WTW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zestaw regeneracyjny (3 główki, płyn czyszczący, elektrolit) ZBK 90/190 do elektrody tlenowej zestawu BSB Strohleim, nr kat. WTW 202 410 - szt. 1, - Zestaw regeneracyjny (3 główki, płyn czyszczący, elektrolit) ZBK 325 do elektrody tlenowej CellOx 325, nr kat. WTW 202 706 - szt. 2, - Sonda tlenowa CellOx 325-3 do tlenomierza oxi 325 WTW (z dodatkowymi główkami i elektrolitami) nr kat. WTW 545 - szt. 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektroda żelowa PH z czujnikiem temperatury, nr kat. HACH LANGE 5193500.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda żelowa PH z czujnikiem temperatury, nr kat. HACH LANGE 5193500 - szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czujnik temperatury CT2B-121 do pH/konduktometru CPC 401.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik temperatury CT2B-121 do pH/konduktometru CPC 401 (współpraca z pH-metrem CP-401 - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Biureta cyfrowa z zaworem odpowietrzającym, obj. 25 ml, najmniejsza podziałka 0,01 ml.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biureta cyfrowa z zaworem odpowietrzającym, obj. 25 ml, najmniejsza podziałka 0,01 ml; nie gorsza niż BRAND nr kat. 4750151 - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pipeta automatyczna 100-1000 mju, Pipeta automatyczna 500-2500 mju, Pompka zanurzeniowa, Pompka przelot/wspomagająca, Rurka PE-12mm do pompki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipeta automatyczna 100-1000 mju, nie gorsza niż nr kat. Conbest 0205-00059 - szt. 1, Pipeta automatyczna 500-2500 mju, nie gorsza niż nr kat. Conbest 0205-00060 - szt. 1, Pompka zanurzeniowa, nie gorsza niż nr kat. Conbest 221-78-10 - szt. 1, Pompka przelot/wspomagająca, nie gorsza niż nr kat. Conbest 221-78-20 - szt. 2, Rurka PE-12mm do pompki, nie gorsza niż nr kat. Conbest 221-78-35 - 20 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kolumna analityczna SUPELCOSIL LC-PAH 3UM 5CMX4.6MM do chromatografu cieczowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumna analityczna SUPELCOSIL LC-PAH 3UM 5CMX4.6MM do chromatografu cieczowego, nie gorsza niż nr kat. SIGMA-ALDRICH 59133 - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lampa z katodą wnękową - kodowana Sn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa z katodą wnękową - kodowana Sn, nie gorsza niż nr kat. CANDELA 56-101061-00 szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przebudowa i zagospodarowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Czeremchowej 31 w Poznaniu
- Produkt leczniczy Tebentafuspum w ramach Programu Lekowego B.163.FM Leczenie chorych na czerniaka błony naczyniowej oka
- Sadzenie drzew w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu.
- Przegląd, konserwacja, serwis systemu ESSER w kompleksie budynków szpitalnych przy ulicy Garbary 15 w Poznaniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie grup wsparcia dla rodzin adopcyjnych
- Zakup zestawu do badań wysiłkowych oraz bieżni
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DEA OZPA 272.15.2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mineralizatora mikrofalowego MARS 6.
- W-5 ZP/5/2025 - dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej.
- "Poprawa jakości kształcenia zawodowego Zespołu Szkół nr 1 oraz Zespołu Szkół nr 2 w Tarnobrzegu" - dostawa wyposażenia - 9 zadań.
- DOSTAWA TESTÓW DO WYKRYWANIA KWASÓW NUKLEINOWYCH DROBNOUSTROJÓW METODĄ MULTIPLEKS REAL-TIME RT- PCR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
- dostawa światłowodowego systemu do pomiarów dynamicznych odkształcenia konstrukcji inżynieryjnych (reflektometru) oraz spawarki do światłowodów z zestawem narzędzi dla KBB WBAiIŚ PŁ
- 50.2025 Dostawa kolumn, prekolumn oraz filtrów chromatograficznych na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Badań Omicznych Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.