Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-10
Przedbórz: Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Przedbórz
Numer ogłoszenia: 162342 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przedbórz , ul. Konecka 50, 97-570 Przedbórz, woj. łódzkie, tel. 044 6854010 lub 11, faks 044 6854012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Przedbórz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy dróg leśnych w Nadleśnictwie Przedbórz, zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Przebudowa obejmuje niżej wymienione części: Część zamówienia nr i nazwa: 1. Przebudowa drogi leśnej niewyznaczonej w Planie Urządzania Lasu jako dojazd pożarowy ( boczna od dojazdu pożarowego Nr 55 ) w Nadleśnictwie Przedbórz Obręb Reczków Leśnictwo Reczków długości 2280 m. 2. Przebudowa drogi leśnej niewyznaczonej w Planie Urządzania Lasu jako dojazd pożarowy ( boczna od dojazdu pożarowego Nr 67) w Nadleśnictwie Przedbórz Obręb Reczków Leśnictwo Skórnice długości 960 m. 3. Przebudowa drogi leśnej wyznaczonej w Planie Urządzania Lasu jako dojazd pożarowy Nr 12 w Nadleśnictwie Przedbórz Obręb Reczków Leśnictwo Józefów długości 730 m. 4. Przebudowa drogi leśnej wyznaczonej w Planie Urządzania Lasu jako dojazd pożarowy Nr 53 w Nadleśnictwie Przedbórz Obręb Reczków Leśnictwo Papiernia długości 2205 m. 5. Przebudowa drogi leśnej wyznaczonej w Planie Urządzania Lasu jako dojazd pożarowy Nr 65 w Nadleśnictwie Przedbórz Obręb Reczków Leśnictwo Papiernia długości 4485 m. 6. Przebudowa drogi leśnej wyznaczonej w Planie Urządzania Lasu jako dojazd pożarowy Nr 12 w Nadleśnictwie Przedbórz Obręb Reczków Leśnictwo Józefów długości 536 m. 7. Przebudowa drogi leśnej wyznaczonej w Planie Urządzania Lasu jako dojazd pożarowy Nr 56 w Nadleśnictwie Przedbórz Obręb Reczków Leśnictwo Józefów długości 1335 m. 8. Przebudowa drogi leśnej wyznaczonej w Planie Urządzania Lasu jako dojazd pożarowy Nr 58 w Nadleśnictwie Przedbórz Obręb Reczków Leśnictwo Reczków długości 3825 m. 9. Przebudowa drogi leśnej wyznaczonej w Planie Urządzania Lasu jako dojazd pożarowy Nr 59 w Nadleśnictwie Przedbórz Obręb Reczków Leśnictwo Reczków długości 3782 m. 10. Przebudowa drogi leśnej wyznaczonej w Planie Urządzania Lasu jako dojazd pożarowy Nr 14 w Nadleśnictwie Przedbórz Obręb Reczków Leśnictwo Fałków długości 2780 m. Zamawiający ubiega się o środki unijne i w dniu 16.12.2009 r. złożył wniosek o przyznanie dotacji w ramach działania Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości i na warunkach określonych w SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dokumentami żądanymi Rozdziałem 9. pkt 2 ppkt 1/ SIWZ, że we wskazanym w tym przepisie okresie wykonał roboty drogowe o wartości nie mniejszej od ceny żądanej przez wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dokumentem żądanym Rozdziałem 9. pkt 2 ppkt 6/ SIWZ, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej od 33% ceny żądanej przez wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz dokumentem żądanym Rozdziałem 9. pkt 2 ppkt 7/ SIWZ, że ma opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie terminu jej wykonania, w szczególnie obiektywnie uzasadnionych przypadkach, które będą uniemożliwiały wykonanie umowy we wskazanym w umowie terminie, w szczególności atmosferycznych uniemożliwiających dojazd do miejsca wykonywania przedmiotu umowy /również z obawy na uszkodzenia dróg dojazdowych/.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/przedborz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano w punkcie I.1).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Nadleśnictwa Przedbórz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.07.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o środki unijne i w dniu 16.12.2009 r. złożył wniosek o przyznanie dotacji w ramach działania Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI PRZEDBÓRZ
- "Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29"
- Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29 - Etap II
- Remont dróg gminnych Nr 112454E w miejscowości Wierzchlas i Nr 112452E w miejscowości Zuzowy z podziałem na części
- Remont dróg gminnych Nr 112467E w miejscowości Miejskie Pola i Nr 112469E w miejscowości Żeleźnica z podziałem na części
więcej: przetargi PRZEDBÓRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- REMONTY ODCINKÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH O NUMERACH: DW 901, DW 915, DW 944.
- Budowa chodnika dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1344 K relacji Wierzchosławice-Komorów-Rudka w m. Komorów - Etap I
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Husów Gmina Markowa
- Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1671K ul. Św. Anny - ul. Kowaniec w m. Nowy Targ z drogą gminną ul. Szpitalną w m. Nowy Targ
- Remont drogi gminnej nr 5P w Jankowie Dolnym
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.