eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopaneoznakowanie pionowe-ZP/341/1/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Zakopane: oznakowanie pionowe-ZP/341/1/08
Numer ogłoszenia: 16233 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oznakowanie pionowe-ZP/341/1/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na naprawie, konserwacji, wymianie zniszczonych znaków drogowych oraz na wykonaniu oznakowania pionowego w wypadku wprowadzenia zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Zakopane. 1.1. Tarcze znaków drogowych odblaskowe muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.z 2003r. Nr 220 poz. 2181), 1.2. słupki znaków drogowych mają być ocynkowane, posiadające fundament betonowy wykonany w miejscu umieszczenia znaku drogowego uniemożliwiający wywrócenie znaku, górna część słupka odpowiednio zabezpieczona przeciw niekorzystnemu działaniu czynników atmosferycznych oraz wszystkie elementy mocujące tarczę znaku drogowego winny być zabezpieczone przed korozją 2. Zakres rzeczowy robót jest określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. 3. Zamawiający zastrzega, że podane w kosztorysie ofertowym (zał. nr 1 do siwz) ilości robót służą do obliczenia wartości zadania. Faktyczny zakres robót zlecony do wykonania w ciągu roku uzależniony będzie od potrzeb remontowych oraz posiadanych środków finansowych, stąd też może różnić się od ilości określonych w kosztorysie ofertowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, w szczególności: - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) łącznie co najmniej 2 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (montaż co najmniej 50 znaków); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy- w tym okresie- odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. wykonał łącznie co najmniej 2 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. montaż co najmniej 50 znaków), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( należy wypełnić załącznik nr 5 do specyfikacji); 3. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć na własnym formularzu, lecz treść i układ oferty muszą być zgodne z formularzem załączonym do specyfikacji). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów. Oferty wspólne: Dopuszcza się możliwość złożenia jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: - wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy , przy czym: - w zakresie doświadczenia co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał łącznie co najmniej 2 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. montaż co najmniej 50 znaków; - dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 1, 3 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie oświadczenie zawierające imię i nazwisko pełnomocnika należy załączyć do oferty. Oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wykonawców. - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane Wydział Drogownictwa i Transportu pok. nr 221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Zakopane 34-500 Zakopane ul. Kościuszki 13 Biuro ds. Zamówień Publicznych pok. nr 7 lub 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.