Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Warszawa: Zapytanie o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek
dla
Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie w 2012r.(2)
Numer ogłoszenia: 162295 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapytanie o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie w 2012r.(2).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż) fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podane w SIWZ ilości zostały określone na podstawie potrzeb ubiegłorocznych i służyć będą jedynie do porównania i oceny ofert. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od potrzeb zgłaszanych w ciągu okresu realizacji umowy, oraz rozliczane wg cen jednostkowych podanych w ofercie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56518,50
Oferta z najniższą ceną: 56518,50 / Oferta z najwyższą ceną: 67852,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 Pzp zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Za wyborem tego trybu w ww. postępowaniu przemawiały obiektywne względy merytoryczne. Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek są realizowane co roku w podobnym zakresie i obejmują asortyment o z góry wiadomej jakości i rodzaju. Ponadto materiały eksploatacyjne do drukarek, których zakup jest realizowany w tym postępowaniu posiadają ustalone przez producentów sprzętu standardy i są powszechnie dostępne w sklepach branżowych, supermarketach, giełdach komputerowych itd. co potwierdza oświadczenie złożone przez osoby odpowiedzialne za przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia. Podsumowując: Zostały spełnione przesłanki z art. 70 Pzp tj. wartość zamówienia jest poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp. Zamawiane przedmioty są powszechnie dostępne -występują w wielu sklepach zarówno branżowych jak i zwykłych supermarketach, sklepach ze sprzętem elektronicznym, hurtowniach i giełdach; mają również ustalone standardy jakościowe co wiąże się z wymogami rynku oraz sprzętu do którego są przeznaczone.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem.
- Zaprojekt., uzgodn. i wykon. progów zwal. na ul. Gościniec i ul. K. Dąbrowskiego na ter. m. st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejsc. Zakręt, wyk. oznakowania, montaż barier, latarni oraz ogrodzenia
- Usługa telekomunikacyjna dostępu do dedykowanej sieci APN GSM dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności (SOiA) w celu zapewnienia bezpiecznej i niezawodnej komunikacji danych.
- Usługa w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1 BLTR - sprawa 26/2025
- Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej.
- Przebudowa wejścia tylnego do budynku N [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska 69/71]
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.90.2025 Dostawa materiałów informatyki
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik eksploatacji portów i terminali oraz Technik fotografii i multimediów
- Dostawy z zakresu informatyki w podziale na 9 zadań
- Zakup akcesoriów do naprawy i rozbudowy urządzeń mikrokomputerowych
- Zakup urządzeń komputerowych i interaktywnych w ramach projektu pn. "Wkręć się w naukę!"
- Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy oryginalnych oraz tonerów zamiennych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.