eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 162284 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108728 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063 (kod CPV: 30000000-9), wymienionych w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: - część I zamówienia zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych przedstawia załącznik nr 2 Formularz cenowy - Oferta wykonawcy; - część II zamówienia zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu mechanizacji prac biurowych przedstawia załącznik Nr 2 Formularz cenowy - Oferta wykonawcy. 3. Sprzęt mechanizacji prac biurowych, stanowiący przedmiot zamówienia w części I oraz wszystkie materiały eksploatacyjne do sprzętu mechanizacji prac biurowych stanowiące przedmiot zamówienia w części II, muszą być wyprodukowane w 2012 roku i posiadać gwarancję producenta, muszą być fabrycznie nowe, pakowane w oryginalnych opakowaniach producenta, każde opakowanie musi posiadać logo i nazwę producenta oraz zawartość i numer katalogowy produktu. 4. Przedmiot zamówienia wymieniony w części I dostarczony zostanie, wraz z wniesieniem, przez Wykonawcę w trzech dostawach pod wskazane przez Zamawiającego adresy dostawy na terenie Warszawy. 5. Przedmiot zamówienia wymieniony w części II dostarczony zostanie, wraz z wniesieniem, przez Wykonawcę w jednej dostawie do magazynu w Warszawie, ul. Krzywickiego 34. 6. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74296,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58851,81

  • Oferta z najniższą ceną: 58851,81 / Oferta z najwyższą ceną: 90692,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu mechanizacji prac biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolimpex Jolanta Redek-Jaroszewicz,, Al. Na Skarpie 19/1, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35367,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31873,37

  • Oferta z najniższą ceną: 27927,58 / Oferta z najwyższą ceną: 31873,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.