eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Wyroby laboratoryjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Kutno: Wyroby laboratoryjne
Numer ogłoszenia: 162253 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3558171, faks 024 355 81 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby laboratoryjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: -szkiełek nakrywkowych i podstawowych, kapilar, probówek, naczyniek, pojemników z tworzyw sztucznych, pipet, pałeczek w probówkach jałowych, końcówek do pipet, smoczków do pipet, kuwet, zlewek, płyt do oznaczeń, płytek Petriego - szklanych, kolb, lejków szklanych, cylindrów szklanych, kopert z tworzywa, -probówek do morfologii, probówek do pomiaru OB., rurek do OB., probówek do koagulologii i biochemii, mikrometod kapilarnych, strzykawek do RKZ, igieł systemowych, aparatów systemowych, staz wielokrotnego użytku, końcówek do rozmazów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli posiada: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) Posiada aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli: - przedstawi wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie, odpowiadają swoim rodzajem dostawom określonym w SIWZ a ich łączna wartość brutto odpowiada co najmniej wartości 158.000,00 zł. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw o wartości łącznej co najmniej 158.000,00 zł. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli - jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży: oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. II. Potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży: oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie, odpowiadają swoim rodzajem dostawom określonym w SIWZ a ich łączna wartość brutto odpowiada co najmniej wartości 158.000,00 zł . W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw o wartości łącznej co najmniej 158.000,00 zł. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł. 5. Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( nie jest wymagane, jeśli podpisujący ofertę jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kutno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kutno 99-300, ul. Kościuszki 52.SIWZ można odebrać osobiście-pokój 07d w godz. od 8:00 do 14:00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawi. lub złożonym faksem na nr0243558141.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno Sekretariat Dyrektora..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 jest st. inspektor ds. zamówień publicznych i umów Monika Lewandowska tel./fax 0-24- 355-81-71. Adres poczty elektronicznej: m.lewandowska@szpital.kutno.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkiełka nakrywkowe ~ 22 x 22 grubość, 0,13 -0,17 mm 20000 2. Szkiełka nakrywkowe ~24/32 11000 3. Szkiełka nakrywkowe ~24/24 8000 4. Szkiełka podstawowe z polem do opisu /kolorowe/ cięte o gr. 1 mm matówka, kolor dowolny (oprócz białego) 8000 5. Szkiełka podstawowe szlifowane 1 mm 2500 6. Kapilary o poj. 175 mikrol. śr. 2,35 mm dł. 100 mm z heparyną sodową (bez zatyczek i mieszadełek). 10000 7. Kapilary o poj. 175 mikrol. śr. 2,35 mm dł. 100 mm z heparyną sodową z zatyczkami i mieszadełkami 5000 8. Kapilary o poj. 130 mikrol. Śr. 2,35 mm dł. 75 mm z heparyną sodową (bez zatyczek i mieszadełek). 5000 9. Kapilary hematokrytowe z heparyną sodową o poj. ~65mikr. dł. ~75mm śr. zew.1,4mm 8000 10. Naczyńka do określenia czasu krzepnięcia do koagulometru CC-3003 30000 11. Probówki PS 9-10 ml (16x100) stożkowe (mogą być z polistyrenu) ze znacznikiem 3000 12. Probówki wirownicze szklane okrągłodenne 16x100 1000 13. Probówki do morfologii PS okrągłodenne z EDTA - K 2 na 2 ml krwi z etykietą i przebijalnym korkiem - korek jasnofioletowy lub czerwony 1000 14. Probówki do morfologii PS okrągłodenne z EDTA - K 2 na 1 ml krwi z etykietą i przebijalnym korkiem - korek jasnofioletowy 1000 15. Probówki PP do koagulologii z cytrynianem sodu 3,2% na 1,8 ml krwi z etykietą korek jasnoniebieski 500 16. Probówka PP typ EPPENDORF 1,5 ml stożkowa bezbarwna 1000 17. Probówki PS 10 ml (16x100) z granulatem i akceleratorem do szybkiego wykrzepiania krwi z etykietą 1000 18. Probówki PS 5 ml (12x88) z granulatem i akceleratorem do szybkiego wykrzepiania krwi z etykietą 1000 19. Pipeta Pasteura szklana o dł. ~155-230mm i śr. 7 mm 300 20. Pipeta Pasteura jednorazowa o dł. ~230mm niejałowa 200 21. Smoczek gumowy /Balonik/ mały ( do pipety Pasteura) 100 22. Pojemniki do moczu o poj.od 110 do 120 ml roz. ~55x70mm, zakręcane, sterylne 2500 23. Pojemniki do moczu niesterylne o poj.od 110 do 120 ml - kolor nakrętki inny niż czerwony z etykietą lub polem do opisu 15000 24. Pojemniki z zakrętką i łopatką do kału o poj.~30 ml z etykietą 1000 25. Pałeczki w probówkach jałowe do pobierania wymazów (drewniane lub plastikowe) śr.~11mm dł. 150-170mm śr. wacika ~5mm 6000 26. Końcówki do pipet automatycznych o poj. 200mikr. żółte typ EPPENDORF lub GILSON 30000 27. Końcówki o poj. 1000 mikrl.l niebieskie typ EPPENDORF lub GILSON 25000 28. Naczyńka do analizatora Cobas o poj.0,7 ml białe 35000 29. Zlewki 250 ml niskie lub wysokie-szklane 10 30. Zlewki 500-600 ml niskie lub wysokie- szklane 25 31. Zlewki 1000 ml wysokie- szklane 5 32. Kolby o poj. 2 litry płaskodenne z krótką wąską szyjką - szklane 15 33. Probówki PS 4-5 ml (12x75) okrągłodenne 40000 34. Probówki PS 10 ml (16x100) okrągłodenne 15000 35. Pipety automatyczne z wyrzutnikiem końcówek o poj. 100mikrolitrów 3 36. Pipety automatyczne z wyrzutnikiem końcówek o poj. 50mikrolitrów 3 37. Pipety automatyczne z wyrzutnikiem końcówek o poj. 500mikrolitrów 2 38. Pipety automatyczne z wyrzutnikiem końcówek o pojemn.. nastawnej 100-1000mikrolitrów 1 39. Pałeczki w probówkach jałowe do pobierania wymazów (drewniane lub plastikowe) śr.~11mm dł. 150-170mm sr. wacika ~5mm z podłożem transportowym. Amies z węglem lub Stuart 3000 40. Pałeczki w probówkach jałowe do pobierania wymazów (drewniane lub plastikowe) śr.~11mm dł. 150-170mm sr. wacika ~5mm z podłożem transportowym. Amies bez węgla lub Stuart 3000 41. Probówki Falcone o poj. 50ml. o wymiarach: 30x115mm, stożkowe z podziałką, sterylne 200 42. Płytki Petriego szklane , niesterylne śr.120 mm 200 43. Płytki Petriego szklane , niesterylne śr.100 mm 200 44. Płytki Petriego szklane , niesterylne śr.80 mm 100 45. Płytki Petriego szklane , niesterylne śr.60 mm 100 46. Naczynka z kulką do określania czasu krzepnięcia 1000 47. Płyty do oznaczeń grup krwi i serologii na 30 testów ( 5x 6 dołkowe ) z rowkiem usztywniającym 1000 48. Płyty do oznaczeń grup krwi i serologii na 35 testów ( 5 x 7 dołkowe) z rowkiem usztywniającym 1200 49. Zlewki na 50 ml szklane wysokie 25 50. Zlewki na 2000ml szklane wysokie 5 51. Lejki szklane śr. Czaszy 100 mm, wysokość czaszy 80 mm , długość rurki 70 mm 10 52. Cylinder szklany na 50 ml skalowany 20 53. Koperty z tworzywa na 2 szt. preparatów mikroskopowych o wym. 65 / 85 mmm 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówka do morfologii na 1- 2 ml krwi z EDTA -K 2/ fioletowy korek/ sterylnaz tworzywa sztucznego. 30 000 2. Probówka na 2 ml krwi do mleczanów, glukozy ( z NaF i szczawianem potasu / szary korek/ sterylna z tworzywa sztucznego 5000 3. Probówka do pomiaru OB. ok. 1,6 ml z 3,8 % cytrynianem sodu z czarnym korkiem , sterylne. Metoda liniowa. 7000 4. Rurka do oznaczania OB. 7000 5. Probówka do koagulologii na 1,8 ml krwi z 3,2 % cytrynianem sodu/ jasnoniebieski korek/ sterylna z tworzywa sztucznego. 15000 6. Probówki do koagulologii na 2.5 ml- 2.8 ml z 3,2 % cytrynianem sodu/ jasnoniebieski korek/ sterylne z tworzywa sztucznego 3000 7. Probówka biochemiczna na 1 - 2 ml krwi zawierająca aktywator wykrzepiania / czerwony korek / sterylne z tworzywa sztucznego 2000 8. Probówka biochemiczna na 4 ml krwi zawierająca aktywator wykrzepiania / czerwony korek/ sterylna z tworzywa sztucznego . 23000 9. Probówka biochemiczna na 6 ml krwi zawierająca aktywator wykrzepiania / czerwony korek/ sterylne z tworzywa sztucznego. 20000 10. Probówka biochemiczna na 9-10 ml krwi zawierająca aktywator wykrzepiania / czerwony korek/ stwrylna 7000 11. Mikrometoda kapilarna-morfologia z EDTA-K2 na 200 ul krwi 2000 12. Mikrometoda kapilarna surowica na 200-500 ul krwi 200 13. Mikrometoda kapilarna z fluorkiem do glukozy na 200 -500 ul krwi 200 14. Strzykawka do RKZ na 1-2 ml z heparyną litową 1500 15. Igły systemowe sterylne do pobierania krwi w rozmiarze : ok.0.7; 0,8; 0.9o długości ok.38 i 25 mm z możliwością identyfikacji rozmiaru barwą kolorową 25000 16. Igły systemowe sterylne do pobierania krwi motylkowe, z integrowaną osłonką zabezpieczającą, blokującą igłę po pobraniu, z zabezpieczeniem przed zakłuciem w rozmiarze : ok.0,6 ; 0,7 z wężykiem o długości około 170 i 300 mm 6000 17. Igły systemowe sterylne do pobierania krwi przezierne w rozmiarze :ok. 0,7 ; 0,8 o długości ok.38 mm z możliwością identyfikacji rozmiaru barwą kolorową 3000 18. Igły systemowe sterylne do pobierania krwi bezpieczne w rozmiarze : ok.0,7 ; 0,8 o długości ok.38 mm z możliwością identyfikacji rozmiaru barwą kolorową 3000 19. Adapter systemowy sterylny luer z zaworkiem 15000 20. Uchwyt jednorazowy systemowy 40000 21. Stazy wielokrotnego użytku 50 22. Końcówka do rozmazów hematologicznych 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.