eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa całorocznych opon, dętek i wkładów do samochodów służbowych KWP Poznań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-29

POZYCJA 16218

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa całorocznych opon, dętek i wkładów do samochodów służbowych KWP Poznań Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Agnieszka Bieńkowska tel. 061 84 127 87, ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, fax 061 8412744, e-mail: zzp@wielkopolska.policja.gov.pl, www.wielkopolska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa całorocznych opon, dętek i wkładów do samochodów służbowych KWP Poznań. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych opon całorocznych, dętek i wkładów do samochodów służbowych KWP Poznań w łącznej ilości 2119 sztuk o asortymencie i ilościach określonych w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: KWP w Poznaniu, KMP w Kaliszu, KMP w Koninie, KMP w Lesznie i KPP w Pile. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.11.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych Kod CPV wg słownika 2008: 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: łącznie planuje się zakup 2119 sztuk całorocznych dętek, opon i wkładów, w tym w prawie opcji +/- 353 sztuki. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: w ramach opcji planuje się zakup maksymalnie +/- 353 sztuk opon, dętek i wkładów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w kwocie 10.800,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego np. konsorcjum. W takim przypadku ich oferta musi spełniać nastepujace wymagania: 1. Każdy z wykonawców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9 ustawy oraz złożyć oświadczenia wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Warunki udziału w postepowaniu okreslone w pkt 6 ppkt 2 a SIWZ mogą być spełnione i udokumentowane przez wszystkich wykonawców łącznie, z wyjątkiem określonym w pkt 1. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika - lidera - do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. 4. Pełnomocnictwo to, zabezpieczone stosownymi opłatami opłatami skarbowymi musi być załączone do oferty. 5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: - określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykażą wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy jednorazowej opon, której wartość wyniosła co najmniej 200.000,00 złotych brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/niespełna na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem z załącznika nr 2. 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat dostawy opon, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie (np. referencje), ze wskazaniem dostawy jednorazowej, której wartość brutto wyniosła co najmniej. 200.000,00 PLN brutto - minimum jedna udokumentowana dostawa - wg załącznika nr 3. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZZP 2310-31/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.05.2006, cena - 3,49 PLN. Warunki i sposób płatności: W pokoju nr 214, za zaliczeniem pocztowym po doliczeniu kosztów przesyłki.Kasa czynna 10:30 do 13:30. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Agnieszka Bieńkowska i członkowie komisji. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.05.2006, godzina 10:15, Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu ul. Kochanowskiego 2 a, Poznan pok. nr 214.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: zamówienie ma charakter powtarzającego się okresowo, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń - październik 2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.