eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostarczanie soków owocowych i nektarów do jednostek wojskowych i poligonów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Wałcz: Dostarczanie soków owocowych i nektarów do jednostek wojskowych i poligonów.
Numer ogłoszenia: 162172 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, fax 067 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rbm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie soków owocowych i nektarów do jednostek wojskowych i poligonów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczanie soku jabłkowego, nektaru z czarnej porzeczki, soku pomarańczowego i soku wieloowocowego. Szacunkowa wartość bez VAT: 270 201,50 PLN

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne Oryginalny kod CPV: 15.32.16.00 - Sok jabłkowy Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.16.00 - Sok jabłkowy Oryginalny kod CPV: 15.32.10.00 - Soki owocoweSoki owocowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.10.00 - Soki owocowe Oryginalny kod CPV: 15.32.11.00 - Sok pomarańczowy Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.11.00 - Sok pomarańczowy Oryginalny kod CPV: 15.32.17.00 - Mieszanki soków nieskoncentrowanych Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.17.00 - Mieszanki soków nieskoncentrowanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 5 404,00 PLN Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach: zadanie 1 - 2 618,00 PLN zadanie 2 - 2 640,00 PLN zadanie 3 - 146,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, 5. potwierdzą, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, 6. wyrażą zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa, 7. wniosą wadium zabezpieczając ofertę przez okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą. II. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: 1. przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. posiada obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), lub decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydaną dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - zgodnie z art. 122 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), 3. posiada wdrożony system HACCP, 4. posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, III. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli przedstawi w dniu podpisania umowy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę. Wartość polisy winna być równa lub wyższa sumie wartości zawieranej umowy, IV. Wykonawca potwierdzi, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeżeli przedstawi świadectwo jakości handlowej podmiotu uprawnionego do kontroli jakości handlowej WIJHARS potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają normom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. V. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1. przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I pkt 1, 2, 3, 5, 6 niniejszego rozdziału SIWZ, 2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. wadium zabezpieczające ofertę złożył przynajmniej jeden z członków konsorcjum, bądź lider, umocowany przez pozostałych Wykonawców składających wspólnie ofertę. W każdym przypadku z dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie wadialne musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę, którą wniosło konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VIII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I. oświadczeń: 1. o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - załącznik Nr 3, 2. o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa - załącznik Nr 4, 3. oświadczenie o przedłożeniu w dniu podpisania umowy polisy ubezpieczeniowej - załącznik Nr 5, 4. oświadczenie, że dostarczany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamieszczonym w załączniku Nr 1 do SIWZ, zatytułowanym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 8, II. dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika, b) obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), lub decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydaną dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - zgodnie z art. 122 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), c) potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 ze zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w formie zaświadczenia wydanego przez Państwową Inspekcję Sanitarną o objęciu nadzorem funkcjonowania wdrożonego systemu HACCP. (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda świadectwa jakości handlowej uprawnionego podmiotu do kontroli jakości - WIJHARS, że oferowane produkty odpowiadają normom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ( zał. nr 1 SIWZ) Wzór świadectwa jakości handlowej stanowi załącznik do Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie wzoru świadectwa jakości handlowej (Dz. U. Nr 230 poz. 1932.) 3. Kserokopia dowodu wniesienia wadium. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Dokumenty, o których mowa w ust. II pkt 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Każda z firm wspólnie składających ofertę (dotyczy również spółek cywilnych), z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - firma złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. II pkt 1 lit. a, oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) i oświadczenie o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa, a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 (z wyłączeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, które składa każda z firm wspólnie składających ofertę), 3 i 4, ust. II pkt 1 lit. b, c, d, ust. II pkt 2, 3 Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III. Nadto Wykonawcy składają: 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. W pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania. 2. Wykaz części zamówienia, której realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 6 (jeżeli Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców załącznik należy przekreślić), 3. Oświadczenie (dotyczy spółek z o.o.), że oferent do dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu dokument (umowa spółki bądź uchwała zgromadzenia wspólników), że jest uprawniony do zaciągania zobowiązań w imieniu spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego - zał. Nr 7

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja odpłatna: 20,00 PLN za zaliczeniem pocztowym; 10,00 PLN odebrana osobiście w JW 1906. Prośbę o wydanie SIWZ przesłać na adres JW 1906 lub na fax (067) 250-21-84 od pn-pt 7.00-15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 wałcz, budynek nr 1, pokój nr 4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna, budynek nr 1 w dniu 20.09.2007 r. o godz. 9.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostarczanie soków owocowych i nektarów do jednostek wojskowych z rejonu: Szczecina, Stargardu Szczecińskiego, Choszczna, Kobylanki, Mostów, Złocieńca, Oleszna, Wałcza oraz poligonu drawskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczanie soku jabłkowego, nektaru z czarnej porzeczki, soku pomarańczowego i soku wieloowocowego. Szacunkowa wartość bez VAT: 130 917,50 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7, 15.32.16.00-0, 15.32.10.00-4, 15.32.11.00-5, 15.32.17.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostarczanie soków owocowych i nektarów do jednostek wojskowych z rejonu: Koszalina, Słupska, Trzebiatowa, Czarnego i poligonu Wicko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczanie soku jabłkowego, nektaru z czarnej porzeczki, soku pomarańczowego i soku wieloowocowego. Szacunkowa wartość bez VAT: 131 970,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7, 15.32.16.00-0, 15.32.10.00-4, 15.32.11.00-5, 15.32.17.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostarczanie soków owocowych do jednostek wojskowych z rejonu Poznania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczanie soku jabłkowego, soku pomarańczowego i soku wieloowocowego. Szacunkowa wartość bez VAT: 7 314,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7, 15.32.16.00-0, 15.32.10.00-4, 15.32.11.00-5, 15.32.17.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.