eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa produktów do kontroli oraz przeprowadzenia procesów sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Radom: Zakup i dostawa produktów do kontroli oraz przeprowadzenia procesów sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 162154 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa produktów do kontroli oraz przeprowadzenia procesów sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Kontrola procesu sterylizacji w sterylizatorze parowym Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt./ rolek 1. Test symulacyjny Bowie-Dick (134°C, 3,5min.). Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancję wskaźnikową na całej długości testu, kompatybilne z przyrządem testowym PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z rurki i kapsuły w obudowie z tworzywa sztucznego oraz opisanym w pkt. 10 niniejszej części 4.800 szt. 2 Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną. Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu, kompatybilne z przyrządem PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego oraz opisanym w pkt. 9 niniejszej części 40.000 szt. 3. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym do sterylizacji parą wodna, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną GKE o symbolu 240-840 posiadaną przez Szpital z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet (750 szt etykiet na 1 rolce) + wałek z tuszem na 12 dostarczonych rolek. 1.800 rolek 4. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym do sterylizacji tlenkiem etylenu, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną GKE o symbolu 240-840 posiadaną przez Szpital z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet (750 szt etykiet na 1 rolce) + wałek z tuszem na 2 dostarczone rolki. 1.200 rolek 5. Wymazówki LuciPac W kompatybilne z przyrządem pomiarowym PD-10N Lumitester do kontroli poziomu higieny, posiadanym przez Szpital 960 szt. 6. Fiolkowy wskaźnik biologiczny do rutynowej kontroli sterylizacji w parze wodnej, zawierający spory bakterii G.Stearothermophilus, populacja 105, nośnik z papieru, inkubacja w temperaturze 55-60°C, odczyt końcowy do 24h. Wskaźnik kompatybilny z przyrządem testowym procesu PCD z poz. 7 niniejszej części. 560 szt. 7. Przyrząd testowy procesu PCD do fiolkowych wskaźników z poz.6 niniejszej części, składający się z rurki ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego, kontrolujący usuwanie powietrza i penetrację pary dla wsadu narzędzi rurowych, narzędzi prostych (litych) i wsadów porowatych 4 szt. 8. Inkubator do wskaźników biologicznych do pary wodnej z poz.6 niniejszej części. Pojemność min.10 wskaźników. Temperatura inkubacji 55-60°C. Wyposażony w urządzenie do zgniatania ampułek, termometr. 4 szt. 9. Przyrząd testowy PCD składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do wskaźników z poz. 2 niniejszej części. 4 szt. 10. Przyrząd testowy PCD składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do wskaźników z poz. 1 niniejszej części. 4 szt. Część nr 2 - Kosz i pojemnik Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt. 1. Kosz sterylizacyjny wykonany z drutu ze stali kwasoodpornej. Wyposażony w dwa uchwyty, krawędź górna i dno kosza wzmocnione grubym drutem, możliwość ustawienia kosza jeden na drugim. Wymiary kosza 580x275x245-260 mm są uzależnione od posiadanego sterylizatora. 60 szt. 2. Przeźroczysty pojemnik transportowy z pokrywą z tworzywa sztucznego ze szczelnym zamknięciem. Wyposażony w dwa otwory w pokrywie i wannie do plombowania oraz uchwyty do oznaczania pojemnika kolorowymi znacznikami. Możliwość mycia i dezynfekcji w myjni-dezynfektorze firmy MMM posiadanej przez Szpital. Wymiary pojemnika 530x325x150 mm +/-20mm 8 szt. Część nr 3 - Kontrola procesu sterylizacji w sterylizatorze tlenkiem etylenu Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat /ilość szt./ rolek/ 1. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny klasy 4 do tlenku etylenu o liniowym ułożeniu substancji wskaźnikowej na długości 6-8cm. Zmiana koloru łatwa w interpretacji np. z bordowego na zielony. Zgodność z EN 867-1 lub EN ISO 11140-1. 4000 szt. 2. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego/zabicie bakterii po 4 godzinach inkubacji. Na fiolce repozycjonowana nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu 400 szt. 3. a) Zestaw wskaźników biologicznych o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego /zabicie bakterii po 4 godzinach inkubacji. 500 szt. b) W zestawie autoczytnik do wskaźników biologicznych szybkiego odczytu o pojemności 12 wskaźników. 1 szt. 4. Naboje gazowe kompatybilne ze sterylizatorem gazowym 3M model 5xl, zawierające 100 gram czystego EO, zgodne z instrukcja użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora. 1300 szt. 5. Oryginalny papier do drukarki sterylizatora, kompatybilny ze sterylizatorem gazowym Steri-Vac 5xI (modele produkowane od 2000r-nr seryjny powyżej 720000) i Steri-Vac 8xI.Rolka 79mmx30m. 60 rolek Część nr 4 - Wskaźniki do kontroli sterylizacji parą wodną Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt. 1. Wieloparametrowy, paskowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej (liniowy), do kontroli sterylizacji parą wodną we wszystkich cyklach. Klasa D wg normy europejskiej 867-1 i klasa 4 wg normy międzynarodowej ISO11140-1. Substancja wskaźnikowa umieszczona na całej długości paska. Pasek perforowany z możliwością podziału na dłuższy i krótszy pasek. Możliwość stosowania w pakietach jednorodnych (jeden rodzaj materiału) jak i niejednorodnych. Prawidłowy wynik sterylizacji wskazany przez definitywną zmianę koloru pola referencyjnego umieszczonego na środku paska. Temperatura 121°C i 134°C. 200.000 szt. Część nr 5 - Materiały eksploatacyjne do sterylizatorów Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt./ rolek 1. Papier termiczny do drukarki sterylizatora, kompatybilny z drukarką sterylizatora HS 33 firmy Getinge 80 rolek 2. Koperty systemu dokumentacji wym. A4 do zapisywania informacji i przechowywania dokumentów potwierdzających prawidłową pracę sterylizatora, posiadająca miejsce na wklejenie testów Bowie - Dick z poz. 1 części 1, testów systemu kontroli wsadu z poz. 2 części 1. Nadruk na kopercie dwustronny do archiwizacji przebiegu cykli w dwóch sterylizatorach (wzór koperty zostanie załączony do umowy). 5.800 szt. Część nr 6 - Materiały eksploatacyjne do zgrzewarek Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt./ rolek 1. Testy do kontroli prawidłowości zgrzewania w zgrzewarkach rotacyjnych 8000 szt. Część nr 7 - Sporale Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt. 1. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu Sporal A 700 szt. 2. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji suchym gorącym powietrzem Sporal S 400 szt. Część nr 8 - Kontrola prawidłowości przeprowadzonej dezynfekcji Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt. 1. Test wykrywający pozostałości białka na mytych i/ lub dezynfekowanych narzędziach chirurgicznych, wyrobach medycznych i innych powierzchniach. Zasada działania oparta na reakcji biuretowej. Wynik porównywalny z testem nihydrynowym, zgodnie z PN EN ISO 15883-1. Odczyt wyniku po inkubacji w kontrolowanych temperatury 55°C na podstawie zmiany zabarwienia. Wynik otrzymywany po 15 min/55°C. Bez konieczności przechowywania w lodówce. Do opakowania testów dołączona butelka płynu nawilżającego. Pakowane po 50 szt. 7000 szt. 2. Inkubator do testów pozostałości białkowych, kompatybilny z testami z poz. 1. Pojemność 24 komory inkubacyjne. Regulacja temperatury w zakresie od 0 do 150°C. Dokładność pomiaru 0,1°C. Wyświetlacz aktualnej i nastawionej temperatury inkubacji. 1 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.77.20.00-2, 33.19.10.00-5, 30.19.76.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: dla części nr 1 na kwotę min. 225.000,00 PLN, dla części nr 2 na kwotę min. 17.000,00 PLN, dla części nr 3 na kwotę min. 58.000,00 PLN, dla części nr 4 na kwotę min. 19.000,00 PLN, dla części nr 5 na kwotę min. 3.000,00 PLN, dla części nr 6 na kwotę min. 6.000,00 PLN, dla części nr 7 na kwotę min. 4.000,00 PLN, dla części nr 8 na kwotę min. 48.000,00 PLN. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    w zakresie potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 9.1.2.b) SIWZ - oświadczenie o braku obowiązku posiadania dokumentu opisanego w pkt. 9.3.2 SIWZ, dla produktów niekwalifikowanych jako wyrób medyczny, wskazujące konkretnie na te pozycje

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej - które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub - pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty, 3. Wypełnione formularze cenowe/ specyfikacje techniczne dla oferowanej części

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy, c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu (III piętro pok. 313 - Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w 26-610 Radomiu w pok. 313 lub 308 III piętro /Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kontrola procesu sterylizacji w sterylizatorze parowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt./ rolek 1. Test symulacyjny Bowie-Dick (134°C, 3,5min.). Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancję wskaźnikową na całej długości testu, kompatybilne z przyrządem testowym PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z rurki i kapsuły w obudowie z tworzywa sztucznego oraz opisanym w pkt. 10 niniejszej części 4.800 szt. 2 Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną. Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu, kompatybilne z przyrządem PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego oraz opisanym w pkt. 9 niniejszej części 40.000 szt. 3. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym do sterylizacji parą wodna, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną GKE o symbolu 240-840 posiadaną przez Szpital z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet (750 szt etykiet na 1 rolce) + wałek z tuszem na 12 dostarczonych rolek. 1.800 rolek 4. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym do sterylizacji tlenkiem etylenu, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną GKE o symbolu 240-840 posiadaną przez Szpital z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet (750 szt etykiet na 1 rolce) + wałek z tuszem na 2 dostarczone rolki. 1.200 rolek 5. Wymazówki LuciPac W kompatybilne z przyrządem pomiarowym PD-10N Lumitester do kontroli poziomu higieny, posiadanym przez Szpital 960 szt. 6. Fiolkowy wskaźnik biologiczny do rutynowej kontroli sterylizacji w parze wodnej, zawierający spory bakterii G.Stearothermophilus, populacja 105, nośnik z papieru, inkubacja w temperaturze 55-60°C, odczyt końcowy do 24h. Wskaźnik kompatybilny z przyrządem testowym procesu PCD z poz. 7 niniejszej części. 560 szt. 7. Przyrząd testowy procesu PCD do fiolkowych wskaźników z poz.6 niniejszej części, składający się z rurki ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego, kontrolujący usuwanie powietrza i penetrację pary dla wsadu narzędzi rurowych, narzędzi prostych (litych) i wsadów porowatych 4 szt. 8. Inkubator do wskaźników biologicznych do pary wodnej z poz.6 niniejszej części. Pojemność min.10 wskaźników. Temperatura inkubacji 55-60°C. Wyposażony w urządzenie do zgniatania ampułek, termometr. 4 szt. 9. Przyrząd testowy PCD składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do wskaźników z poz. 2 niniejszej części. 4 szt. 10. Przyrząd testowy PCD składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do wskaźników z poz. 1 niniejszej części. 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kosz i pojemnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt. 1. Kosz sterylizacyjny wykonany z drutu ze stali kwasoodpornej. Wyposażony w dwa uchwyty, krawędź górna i dno kosza wzmocnione grubym drutem, możliwość ustawienia kosza jeden na drugim. Wymiary kosza 580x275x245-260 mm są uzależnione od posiadanego sterylizatora. 60 szt. 2. Przeźroczysty pojemnik transportowy z pokrywą z tworzywa sztucznego ze szczelnym zamknięciem. Wyposażony w dwa otwory w pokrywie i wannie do plombowania oraz uchwyty do oznaczania pojemnika kolorowymi znacznikami. Możliwość mycia i dezynfekcji w myjni-dezynfektorze firmy MMM posiadanej przez Szpital. Wymiary pojemnika 530x325x150 mm +/-20mm 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kontrola procesu sterylizacji w sterylizatorze tlenkiem etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat /ilość szt./ rolek/ 1. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny klasy 4 do tlenku etylenu o liniowym ułożeniu substancji wskaźnikowej na długości 6-8cm. Zmiana koloru łatwa w interpretacji np. z bordowego na zielony. Zgodność z EN 867-1 lub EN ISO 11140-1. 4000 szt. 2. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego/zabicie bakterii po 4 godzinach inkubacji. Na fiolce repozycjonowana nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu 400 szt. 3. a) Zestaw wskaźników biologicznych o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego /zabicie bakterii po 4 godzinach inkubacji. 500 szt. b) W zestawie autoczytnik do wskaźników biologicznych szybkiego odczytu o pojemności 12 wskaźników. 1 szt. 4. Naboje gazowe kompatybilne ze sterylizatorem gazowym 3M model 5xl, zawierające 100 gram czystego EO, zgodne z instrukcja użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora. 1300 szt. 5. Oryginalny papier do drukarki sterylizatora, kompatybilny ze sterylizatorem gazowym Steri-Vac 5xI (modele produkowane od 2000r-nr seryjny powyżej 720000) i Steri-Vac 8xI.Rolka 79mmx30m. 60 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.41.31-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wskaźniki do kontroli sterylizacji parą wodną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt. 1. Wieloparametrowy, paskowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej (liniowy), do kontroli sterylizacji parą wodną we wszystkich cyklach. Klasa D wg normy europejskiej 867-1 i klasa 4 wg normy międzynarodowej ISO11140-1. Substancja wskaźnikowa umieszczona na całej długości paska. Pasek perforowany z możliwością podziału na dłuższy i krótszy pasek. Możliwość stosowania w pakietach jednorodnych (jeden rodzaj materiału) jak i niejednorodnych. Prawidłowy wynik sterylizacji wskazany przez definitywną zmianę koloru pola referencyjnego umieszczonego na środku paska. Temperatura 121°C i 134°C. 200.000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do sterylizatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt./ rolek 1. Papier termiczny do drukarki sterylizatora, kompatybilny z drukarką sterylizatora HS 33 firmy Getinge 80 rolek 2. Koperty systemu dokumentacji wym. A4 do zapisywania informacji i przechowywania dokumentów potwierdzających prawidłową pracę sterylizatora, posiadająca miejsce na wklejenie testów Bowie - Dick z poz. 1 części 1, testów systemu kontroli wsadu z poz. 2 części 1. Nadruk na kopercie dwustronny do archiwizacji przebiegu cykli w dwóch sterylizatorach (wzór koperty zostanie załączony do umowy). 5.800 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do zgrzewarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt./ rolek 1. Testy do kontroli prawidłowości zgrzewania w zgrzewarkach rotacyjnych 8000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sporale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt. 1. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu Sporal A 700 szt. 2. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji suchym gorącym powietrzem Sporal S 400 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kontrola prawidłowości przeprowadzonej dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat ilość szt. 1. Test wykrywający pozostałości białka na mytych i/ lub dezynfekowanych narzędziach chirurgicznych, wyrobach medycznych i innych powierzchniach. Zasada działania oparta na reakcji biuretowej. Wynik porównywalny z testem nihydrynowym, zgodnie z PN EN ISO 15883-1. Odczyt wyniku po inkubacji w kontrolowanych temperatury 55°C na podstawie zmiany zabarwienia. Wynik otrzymywany po 15 min/55°C. Bez konieczności przechowywania w lodówce. Do opakowania testów dołączona butelka płynu nawilżającego. Pakowane po 50 szt. 7000 szt. 2. Inkubator do testów pozostałości białkowych, kompatybilny z testami z poz. 1. Pojemność 24 komory inkubacyjne. Regulacja temperatury w zakresie od 0 do 150°C. Dokładność pomiaru 0,1°C. Wyświetlacz aktualnej i nastawionej temperatury inkubacji. 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.